Аналіз, оптимізація, індексація, просування

633

Спонсор посту — банкетний зал для весілля — дещо для кого сьогодні може бути дуже актуально.
Аналіз — оптимізація — індексація — просування — аналіз. Зациклил останнє, так як аналіз потрібен постійно. Розповім трохи про схемі, яку виробив останнім часом для просування сайтів, які вже, що називається, хоч як то живуть в серпі або вже на підході. Якщо бути ще точніше, ті — сторінки якого вже проіндексовані.

Класична ситуація в регіональному клиентскосм SEO — приходить потенційний клієнт з готовим сайтом, зроблених студентом за 5к рублів. На той момент були щасливі обоє, і студент, і замовник. Природно, внутрішньої оптимізації немає ніякої. Пункти меню в тегах

. Титли і дескрипшены не відповідають тому, чого повинні насправді відповідати. Контент поганий, або його немає, або він промальований в картинках.

Варіант два, сторінка за просувається запитом підповзає до топу, але в певний момент відбувається зупинка зростання, незважаючи ні на які дії і танці з бубнами. А часом буває досить трохи змінити текст і додати йому «продають» якостей.

Оптимізація — тут можна багато розповідати, а можна просто залишити посилання на цей якісний мануал по внутрішній оптимізації. Точніше навіть не мануал, а посилання на категорію одного примітного блогу, який ви всі чудово знаєте.

Перепишіть ви тексти, зміните верстку під потреби SEO, чи організуєте внутрішню перелінковку, може бути чого ще придумаєте… В результаті ви змінили вихідний код цільової просуває сторінки. Оптимізація закінчена.

Зараз уявляю себе Миколою Дроздовим, який приємним голосом розповідає далі. А тепер необхідно, щоб пошуковий робот заново відвідав сторінку і заново проіндексував її вміст. Ось тут-то якраз я хотів би розповісти вам кілька практичних прийомів, які сьогодні працюють на ура. Згадуємо статтю — методи прикормки пошукових роботів. За сьогоднішніми спостереженнями зараз сильний апетит у пошукових роботів викликає твіттер.

Наприклад я вирішив «дооптимизировать» один з постів свого блогу. Дописав текстів, поставив внутрішні посилання, прибрав непотрібні слова і відновив посаду. Після цього я одразу ж зроблю ретвіт, щоб пошукові роботи прибігли з твіттера і заново просканували всю сторінку.

Справа в тому, що твіттер дуже часто оновлюється, тому можна процитувати Глобатора: «Пошукові роботи буквально живуть в ньому». Так само вони живуть у всяких лайвджорналах, соціальних закладках, форумах. До речі, один з останніх «міфів», що соціальні закладки вже не працюють. Дивлячись для чого. Для прискорення індексації ще працюють, а ось для посилального немає.

Для блогу я можу використовувати власний твіттер @terehoff. А ось для клієнтських сайтів власні твіттер акаунти використовувати не рекомендую. По-перше, ви «спалите» просувний вами сайт вашої аудиторії, а це ні до чого. По-друге, навіщо забивати вашу стрічку малокорисною для вашої аудиторії інформацією. Задача вирішується просто.

Заводьте «лівий» твіттер аккаунт, завантажуєте програму twidium і грамотно «прокачиваете» сеошный твіттер аккаунт. Програма платна, але можна скористатися і безкоштовними функціями, які трохи обмежені. А взагалі краще купити таку програму, бо своїх грошей вона коштує. За моїми спостереженнями, досить набрати 500-1000 фоловерів і самому зафолловіть близько того ж. Для завдань SEO вистачить.

Вуаля, ретвіт зроблений, тепер залишилося дочекатися приходу пошукового робота і переіндексації. У статті коли починають працювати посилання я розповідав, як подивитися те, що знаходиться в індексі пошукових систем. Для цього необхідно подивитися кеш сторінки в пошукових системах. Як тільки поточний зміст буде збігатися з кешем, значить переіндексація пройшла і найближчим часом можна чекати результатів. І аналізувати, і аналізувати, постійно аналізувати.

Пару посилань в тему: що робити, якщо сайт не лізе в топ — частина 1, що робити, якщо сайт не лізе в топ — частина 2.

Вдалого вам просування. Будуть питання — велкам в каменты. У них тепер спілкуватися стало набагато простіше і зручніше.

Терехов.

Постової — Pr.sape без інвайтів.

Знайшов сьогодні забавний ролик з фрагментом відвідування Медведєва офісу твіттера.