Автоматизація внутрішньої перелінковки для SEO в CMS

40

Хто не вірить що в цьому пості буде написано щось нове — гоу-гоу. Хто вірить (вірю навіть я), продовжуємо читати далі. Буквально в п’ятницю спілкувалися особисто з Леонідом Гроховским з топэксперт.рф і по телефону і милу c Сашею Люстиком. В результаті народилося наступне. Можливо я трохи забігаю вперед, але в принципі тема саме під CMS вже спалена і залишилося тільки її реалізувати на благо оптимізаторів.

Для збільшення пошукового трафіку можна і потрібно використовувати внутрішні чинники, які при грамотному підході дають відмінний результат. Складність в тому, що робота над цими факторами досить рутинна і забирає багато часу. Ну а так як ми живемо в 21 столітті, то потрібно думати про автоматизацію. А автоматизувати все це справа і при цьому не наламати можна приблизно так (за ідеологічну основу взята про внутрішні фактори).

Трохи абстрагуємося. У вас сайт на одній з популярних або не дуже популярних CMS. Можливо навіть на самописному движку. Не суть. Головне що CMS в тому чи іншому вигляді присутня. Припустимо за запитом «внутрішня оптимізація» ваш сайт знаходиться в дупі на 35 позиції. І ви вирішили тільки за допомогою внутрішніх поліпшити цей результат. Як це зробити — ви вже знаєте, якщо читали цю статтю за посиланням «використовувати внутрішні чинники».

А якщо у вас на сайті 10к сторінок? І запитів не 1, а 500. Ви уявляєте, скільки вам доведеться наймитувати, щоб внутрішні чинники розпочали свою роботу? Ось тут і потрібна автоматизація.

Є плагіни/хакі ака Internal Link Building. Суть його в тому, що ви вибираєте ключові слова або фрази, які автоматом стають текстом посилання на сторінку. Рішення непогане, але має свої мінуси. Зокрема посилання з’являються звідусіль звідки тільки можна, у тому числі і не з зовсім релевантних сторінок. Це раз. Два, дуже часто зустрічаються такі от речі: megaurl. Ті відрізаються закінчення. Я з такими речами стикався особисто і не впевнений, що пошуковики до них відносяться позитивно.

Як треба зробити автоматизацію? Алгоритм вам в принципі відомий.

  • У ЅЕОшный модуль CMS забиваються список запитів, визначається кількість релевантних сторінок (за yandex або google), з яких ставити посилання, а так само інші параметри, зокрема обробка умов про те, якщо точного входження ключа на сторінці немає або воно в іншому відмінку або числі/роді.
  • Натискається кнопка «Пуск» і модуль починає роботу.
  • Виводиться у вигляді таблиці результат роботи модуля, де видно, для якої цільової сторінки на яких странцах-донорах були знайдені місця «проставляння посилань», якщо не були, то в яких місцях вставити, видно титли донорів та інші необхідні дані.
  • Якщо для поточного донора все пройшло шоколадно, то його аппрувим. Якщо не зовсім шоколадно, допиливаем ручками і аппрувим. Якщо щось десь якось зробити неможливо, то вирішуємо питання індивідуально і аппрувим або відмовляємося.
  • Дуже сподіваюся, ви зрозуміли суть ідеї. Якщо хтось бажає реалізувати це для wordpress — низький вам уклін і хвала. З мене пост на цьому блозі. З реалізацією правда будуть невеликі техические складності в плані парсинга яндекса і гугла з можливим баном ip-адреси, але ці труднощі можна вирішити.

    Терехов.

    Постової — іну акіта

    Відео сьогодні про літаючих акул — хочу собі таку.