Даний просування під Google!

704

З сьогоднішнього дня в сервіс ROOKEE з’явився довгоочікуваний функціонал, який дозволить користувачам більш ефективно просувати проекти під Google, а так само створювати кілька проектів з однаковим URL.

Просування під Google є свої особливості, починаючи від розрахунку бюджету та завдання цілі просування, до формування звітів. Тому кожен крок роботи в сервісі ROOKEE доповнено нововведеннями з урахуванням цих особливостей:

  • Розрахунок бюджету. Раніше бюджет розраховувався тільки для просування в ПС Яндекс. Тепер бюджет буде розраховуватися для тієї ПС, яку вибрав користувач для просування проекту.
  • Установка цілі просування. Ви можете встановити мету просування ТОП 1,3,5,10 в ПС Google. Закупівля посилань буде продовжуватися до досягнення обраної мети в заданій пошуковій системі.
  • Збір позицій за ключовими словами з урахуванням регіону в ПС Google
  • Формування звітів з просування в Google
  • Технічний аудит. Раніше аналіз конкурентів проходив на основі конкуренції в Яндексі, тепер ці ж дані збираються і для ПС Google.

Хороша новина для авторів стратегій! Тепер при створенні закритих комерційних стратегій, ви можете вказувати застосовність стратегії для однієї з пошукових систем.

Для користувачів закритих стратегій з’явилася функція автоматичного підбору стратегій на підставі застосування в пошуковій системі зазначеної автором: Google або Яндекс, відповідно.

Просування під Google дозволить користувачам «достукатися» до таких регіонів як Москва (регіон), Казахстан, Білорусь, Україна, охопити нову цільову аудиторію, розширити базу клієнтів.

На даний момент ROOKEE — єдиний сервіс, що пропонує повний функціонал для просування в пошуковій системі Google.

Не менш важливим доповненням функціоналу є можливість створення декількох проектів з однаковим URL сайту, який просувається. Це дозволить користувачам сервісу ROOKEE просувати один сайт за різними групами запитів по різних регіонах за різними сценаріями. Так само користувачі можуть задавати назви своїм проектам, щоб уникнути плутанини.

Так само на основі зворотного зв’язку від користувачів були зроблені доопрацювання в генераторі анкорів. В роботу генератора текстів посилань впроваджена функція перевірки якості анкоров, яка дозволила поліпшити анкорлист по безлічі параметрів, таким як — релевантність, тематичність, узгодженість.

У сервісі ROOKEE постійно виходять релізи, засновані на основі зворотного зв’язку від користувачів. Якщо у вас є побажання та пропозиції, ви може залишити їх у спеціальній формі.