Доповідь про регіональному SEO в Одесі 16 липня

60

16 липня в Одесі пройде конференція 8p.ua, на яку мене люб’язно запросили ще навесні. Це відмінний привід заодно змотатися в Одесу і подивитися місто, трохи здригнутися, ненадовго перемінити обстановку, познайомитися з новими цікавими людьми, побачитися зі старими знайомими, можливо зловити за хвіст яку-небудь Одеську музу і прихопити її з собою в Рязань.

Вилітаю з Москви 12 липня і близько 10 вечора буду в Одесі за місцевим часом. Тому вилітаю з Одеси 17 липня неділю, на наступний день після конференції. Доповідь мій буде в цілому про проблеми регіонального SEO та інтернету, пов’язаних з інтернет маркетингом саме в регіонах зокрема. Під регіонами розуміється ті суб’єкти та ринки Російської федерації, де переважають сайти-візитки, замовники просто знають, що треба розкручувати сайти, але не знають для чого, де вибір виконавця на створення сайту визначається ціною, а не якістю, тому дуже багато сайтів, зроблених студентами на колінах.

Де про поняття внутрішня оптимізація під пошукові системи творці сайтів навіть не чули і спокійно можуть оформити пункти меню в тегах

, тому що лінь прописувати новий стиль CSS. Сайти, на яких переважає копіпаст, де власники сайтів ще не розуміють, що просто необхідно витрачатися на контент і тексти. Крім того, в таких регіонах замовники на просування обов’язково думають, що тільки вони знають оптимальні з точки зору конверсії (правда такого слова ще не знають) запити і підбирають їх самостійно, хоча в 99 відсотках це іміджева, але ніяк не конверсійна складова.

Можна говорити ще дуже довго, все це буде в доповіді, який в першу чергу орієнтований на тих людей, хто збирається освоювати ринок «подібних регіонах», а так само для потенційних замовників з цих «регіонів». В Єкатеринбурзі я обкатав на собі формат презентацій, в якому домінуючу частину слайда займає «релевантна» картинка, а потім заголовок. Якщо на захисті дисертації мені більше потрібен був текст і презентацією я користувався як шпаргалкою, то по своїй рідній практичної темі, яка приносить задоволення моральне і матеріальне, я готовий говорити багато, дивлячись на відповідну картинку і тематичний заголовок.

Власне в доповіді розповім типові особливості «регіонів», основні особливості регіональних сайтів, які у них труднощі або нескладності з індексацією і чому, чому страждає юзабіліті, з якого боку до них підходити для просування, що найбільш часто зустрічаються помилки у внутрішній оптимізації.

Спробую донести вартість регіонального SEO, розповім деякі особливості і фішки регіонального просування під гугл, частина матеріалу візьму звідси. В цілому, розповім про проблеми, які видно на поверхні і з якими стикався сам. Враження про конференції будуть потім окремим постом,

Знаю, що буде непросто, але спробую вести блог і з Одеси з тією ж регулярністю, що і раніше. Обов’язково постараюся зробити невеликий фотозвіт про 5ти днів життя в Одесі. Благо інтернет і все таке у мене буде, знайдемо час, бажання є. Вдалих вихідних.

Терехов.

Постової — текстиль для дому

Відео сьогодні звичайно ж про Одесу.