Друга ProofSeo — мої враження

84

Почну з того, що сподобалося, це щоб ви прочитали далі, так як далі будуть думки аля «чого нового і корисного для себе я дізнався на цій конференції». З мінусів у мене тільки одне — профукав свою кредитку, яку останній раз бачив у залі конференції. У Рязані її вже не побачив. Це, мабуть, єдиний мінус навіть не стільки конференції, скільки з дати 8 квітня.

На конференції був акредитований як ЗМІ, тому без проблем розмістився на другому ряду поряд з проектором, де була розетка 220 вольт. Ну так, щоб не думати про те, де і як зарядити мак. Та й доповідачів було краще видно й чути.

Марк Мюллер порадував чесним поглядом із заходу на ринок пошукового просування. На питання про накрутку тих же соціальних факторів відповів так як повинен був відповісти справжній буржуйський спеціаліст: ідеалістично і впевнено — з накрутками будемо боротися. А суворі російські вебмастера, я просто впевнений, вже написали скрипти під цю справу, щоб накручувати і радіти. Подивимося, хто кого.

Про інші доповіді вже багато де писали. Я намагався бути присутнім на всіх. Основний тренд — перехід до «вічних» посилань. По яким будуть кликати не тільки роботи пошукових систем, але і живі користувачі. Хоча я впевнений, що суворі російські вебмастера вже приготували власні непаблик рішення для накрутки цих факторів.

До речі, вигідніше у мене на блозі купувати верхні постові, ніж нижні, тому що за ним стопудово будуть клікати з більшою імовірністю, а значить вони будуть працювати краще для позицій і для трафіку.

Тенденція просування по трафіку а не з позицій так само набирає обертів. Це вигідніше, це простіше і безпечніше. Клієнт знає за що платить, оптимізатору простіше збільшити тематичний пошуковий трафік за великим пулу релевантних запитів з семантичного ядра, ніж боротися за позиції по 10-20 запитам. Мінус в тому, що перші два місяці оптимізатор вкладає свої кошти, а клієнт у цей час може «втекти». Але це легко регулюється договірними зобов’язаннями.

«Витягнув» нового для себе я: це тему про клікабельні вічні посилання, а так само сподобалася «тема» від Михайла Райцина про просування сторінок з власними статтями на трастових ресурсах з посиланнями на свої проекти. На старому трастовому ресурсі свою оптимзированную статтю витягнути в топ в рази легше. Ну а потім зливати трафік на себе — справа другорядна. Ідея цікава, хоча й очевидна. Конференції тим і корисні, що там діляться практикою.

В цілому відчуття тільки позитивні. Організація та проведення на висоті. Інтернет після підключення другого роутера просто літав. Команда організаторів була на висоті. Друга ProofSeo поставила більш високий рівень проведення подібних заходів. Молодці.

Дуже багато фоток від Михалича тут.

І спасибі за сигари і подарункову гільйотину Андрію Смурыгову. До зустрічі на третій ProofSeo!

P. S. на фото до посту самий харизматичний доповідач конференції.

Терехов.

Постової — будівництво будівель

Відео сьогодні про дороги Токіо — ассоциациативно з проведенням 2й ProofSeo.