Думки і спостереження про поведінкові

85

Хочете — крутіть. Не хочете — не крутіть.

На круглому столі в Казані з приводу поведінкових була істерика. Іншого слова я не знаходжу. Комерційне SEO, орієнтований на Яндекс просто плаче — як бути і що робити. Позиція Яндекса з цього питання одна — нам все одно, які сайти наш алгоритм запихнет в топ 10. Цю позицію вони чітко продемонстрували на YAC 2011.

Як бути нам, кого SEO годує, напуває, взуває, одягає і спати укладає? Якщо коротко — робити поездатые сайти і не паритися. Якщо не зовсім коротко — то працювати і читати далі цей пост.

Ще одна з ремарок. На SeoConference представники Яндекса не дуже голосно і не дуже впевнено заявили, що жоден сайт не був «забанений» вручну за накрутку або спробу накрутки поведінкових факторів. З одного боку заявили, з іншого боку невпевнено. Для напівофіційної версії піде. Чергова ремарка — представник сервісу Userator заявив, що у них все добре. Вони працюють, до них звертаються, вони заробляють, і є сайти, які в топі.

З іншого боку, коли конкуренти намагаються «вбити» ваш сайт за накрутку поведінкових — цей момент ви можете чітко відчути. І написати про це Яндексу. Представники Яндекса сказали, що такі листи «щастя» вже приходили. І нарешті останнє, не так страшна накрутка поведінкових, скільки її наслідки на карму сайту в цілому.

Проведемо аналогію з посиланнями. «Раніше» воно працювало на ура — накупив тонну посилань, ти в топі. Зараз частка посилального в ранжуванні за різними оцінками від 20 до 30 відсотків. Приблизно стільки ж нині за поведінковими. Якщо півроку тому ви могли зіпсувати карму посиланнями з поганих сайтів, то зараз на мій погляд ви можете зіпсувати собі карму накруткою поведінкових. Напевно все зберігається і логгируется, і плюси з мінусами в карму пишуться.

З іншого боку, припустимо, що ваш сайт зловив хабраэффект і отримав 10к переходів на добу при звичайній відвідуваності в 500 відвідувачів. І ці чуваки з 10к просто облазили ваш сайт по самий небалуй. Що це — накрутка? Якщо так, то навіщо тоді писати бомбо-матеріали і збирати на них трафік з перспективою отримати санкції за поведінкові. Я думаю що Яндекс це чітко розуміє.

Якщо вже ви і збираєтеся крутити поведінкові для ТОПа — робіть це акуратно і за дорого. Щодо того ж Userator нічого не можу вам сказати — не користувався. Але з власником поспілкувалися. З розмови з ним можу сказати, що вони працюють і працюють акуратно. Надходять замовлення як на накрутку своїх проектів, так і на «вбивство» конкурентів. До зими запустимо з ними одну акцію і помацай на ділі.

Моє ІМХО під Яндекс: не вистачає голови і прямоти рук для просування — спробуйте покрутити поведінкові. Якщо почали крутити, то крутіть не менше двох місяців, а краще всі чотири, інакше можете не отримати ефект і сісти в калюжу (типу як посилання з’явилися а потім зникли — значить куплені).

Про google — той же Userator сказав що ефект досягається через 2 тижні і навіть дуже позитивний. По своїм проектам можу сказати, що під Google у мене дуже добре спрацювали природні поведінковий, коли пішов трафік і непоганий з інших ресурсів. Не стільки позиції, скільки трафік з пошукачів виріс самостійно без зайвих рухів. При цьому логічно згадати, що внутрішня оптимізація була і є на рівні.

Володимир Офіцерів (керівник російського пошуку Google) на круглому столі нудьгував — Google з поведінковими все нормально. Це одна з «гучних» складових факторів ранжирування, яка завжди є і буде, питання лише в тому як її враховувати. А так проблем немає. Є вони і є. Крутять їх і крутять. Трафік теж можна купувати за копійки. Конверсії то не буде.

І як невелике резюме. На сайті є трафік. Трафік повинен давати конверсію. Поки що пошукачі це не вміють враховувати. Поки що… А накрутка поведінкових конверсію явно не дає і не буде давати. Ось в цьому напрямку я думаю і будуть копати і пошуковики, і юзераторы.

Терехов.

Постової — друкарня в Ростові-на-Дону

Відео сьогодні про поведінкові жінок за кермом.