Періодично переглядаючи статистику відвідуваності свого блогу через google analytics все частіше звертаю уваги на те, що старі фундаментальні пости ака мануали (1, 2, 3, 4, 5) дають стабільний трафік з пошуку. Причин цьому я бачу кілька.
Перша і основна — пости реально корисні для великої аудиторії, відповідають на запитання користувачів, задовольняють їх інформаційну потребу і, як наслідок, дають добрі значення внутрішніх і поведінкових чинників ранжирування. Щодо внутрішніх в принципі особливих питань бути не повинно: SEO верстка була виконана спочатку, а над перелінковкою намагаємося постійно працювати.
Друга причина — я банально ці сторінки просував через rookee. Коли я пробував цю систему, то в якості ключевіков в тому числі використовувалися дані статистики ліру, звідки я брав запити, за якими вже є позиції з метою ці самі позиуии підтягнути. Так ці ключі потрапили в просувні. І крім того, я закуповувався постовими на ці сторінки.
Дані взяті з початку року по поточний момент. Природно, найбільше трафіку отримує морда. Далі за спаданням.
Розглянемо детальніше другий пункт, точніше пост — як розкрутити сайт. Переходимо до сумарних навігації
Бачимо ось таке. Точки входу на сайт саме на цю сторінку як на першу — 83 відсотки. Решта 16 відсотків — це переходи з інших сторінок цього сайту. Ті трафік по більшій частині «зовнішній».
Точки виходу зі сторінки. Йдуть з сайту саме з цієї сторінки 70 відсотків відвідувачів. Інші майже 30 йдуть далі по сайту на інші сторінки. З них 1,57 відсотка перейшли на сторінку з пропозицією послуг з просування сайтів. Ось вона конверсія.
Тепер розглянемо ключові слова входу на сторінку «як розкрутити сайт».
Список великий, всього в ньому 566 різних ключових слів. Повний список (експорт) можна завантажити за посиланням. Ось вам речі і живі анкор для просування. Взагалі з цих 566 як анкорів використовувалося максимум 20. Решті хвіст насамперед НЧ запитів виліз сам. Ось вам і просування по трафіку. Я не скажу що результати грандіозні — ні, але вони показові.
Мораль поста
Фундаментальні пости — це ваші особисті «інвестиції» в контент, які в майбутньому будуть стабільним джерелом трафіку. А трафік як відомо це наше все. Пишіть фундаментальний пост, грамотно складіть заголовок поста і title сторінки з постом (не зайвим буде зробити їх неоднаковими, а схожими), уникализируйте картинки для картіночного трафіку, пишіть тільки унікальний контент, не забувайте про форматування і заголовки, працюйте над внутрішньою оптимізацією і буде вам і трафік, і гроші з реклами, хоч з банерної, хоч з контекстної, хоч ще якийсь інший. Отримайте трафік на ці посади, отримаєте стабільний пасивний дохід, який направите в подальший розвиток ваших проектів. Ну і собі трохи на життя: на макбука, айпади, айфони, квартири, машини, автомобілі, закордонні путівки і тд…
PS. Цікаво буде подивитися на ці дані через рік, що зміниться і в яку сторону.
Терехов.
Постової — автоматичні ворота Нарофоминск.
Відео сьогодні — азіатська маршрутка. А вам слабо на такий покататися?