html теги оптимізатора

734

Що таке html теги — це стандартна мова розмітки документів у World Wide Web. Практично всі веб-сторінки створюються за допомогою HTML. Досить подивитися вихідний код сторінки, щоб побачити безліч html тегів. На найбільш важливих для оптимізаторів ми з вами сьогодні зупинимося.

Тег

володіє найбільшим впливом на вага ключового слова на сторінці. Раніше значення цього тега набивали ключами з метою отримати максимум НЧ і СЧ трафіку без особливих зусиль на внутрішню оптимізацію контенту, лише б виліз. На сьогодні оптимізатори-практики рекомендують його робити в першу чергу людським, якщо мова йде про інтернет магазині, то постаратися зробити досить інформативним. В цілому рекомендація — значення title повинно бути не менше 7 слів. В цьому випадку у вас з’являється більше шансів отримати додатковий трафік з пошукачів.

Теги заголовків

Теги

зазвичай використовуються в тілі документа всередині тегів …. Я рекомендую використовувати тег

тільки один раз на сторінці, тег

використовувати не більше ніж 3-5 разів. Тег

варто використовувати раціонально в першу чергу для форматування і структурування, наприклад тег

я використовую для заголовків блоків в сайдбарі і футері.

Тег

Давним-давно тег значення був створений для того, щоб пошуковим системам було простіше зрозуміти семантику документа, чим і скористалися спамери і дорвейщики. Після цього лавочку прикрили і за фактом якогось помітного вплив на ранжирування значення даного тега не надає. Тим не менше я рекомендую заповнювати значення цього тега і вставляти в нього ключові слова, що відображають суть документа.

Раніше в тег значення запихали багато чого і таким чином намагалися впливати і впливали на ранжування. В свій час в тому числі виходячи із значення цього тега Yandex формував сніппети. Зараз багато чуток про те, що даний тег не потрібен. Тим не менше я настійно рекомендую використовувати цей тег і заповнювати його короткою анотацією до вмісту сторінки. При інших рівних умовах ви отримаєте тільки плюс.

Тег і тег

використовується в контенті. Якщо мені не зраджує пам’ять, то тег з’явився пізніше ніж або якщо не з’явився, то став враховуватися пошуковими системами. За спостереженнями ЅЕОшников, використання тега для виявлення і посилення ключових слів в контенті більш переважно. А тегів користується все менше і менше вебмайстрів.

Тег

Тег здебільшого використовується для підкреслення або виділення тих чи інших ділянок тексту і має більше оформлювальний характер. Як показують опитування і дослідження, його вплив незначно, проте для оформлення тексту і виділення деяких моментів його варто використовувати і це може піти на користь.

Теги

    і

Це теги організації списків. По суті справи списки — це спосіб організації форматування тексту в контенті. За моїми спостереженнями, використання списку як структури замість невикористання підвищує внутрішню релевантність сторінки запитом і наочніше представляється для користувачів, що може вилитися у поліпшення поведінкових факторів.

Тег

Це можна сказати найдавніший тег, який використовується для форматування. Практично всі CMS генерують текст в потрібному вихідному коді. Якщо у вас статичний html сайт — то обов’язково користуйтеся тегом

для розділення абзаців

Тег

Цей тег для організації посилань, наше все — оптимизаторское. Ми без посилань нікуди. Ні сайти не просунути, ні інформації знайти. В теге так само використовується атрибут nofollow, наявність якого в засланні не дає їй можливість передавати вагу.

Тег

Тег використовується для заборони індексування службових текстів, наприклад кодів лічильники аналітики, різних скриптів і тд. В даний час я його практично не використовую.

Тег html теги оптимізатора

За допомогою тега html теги оптимізатора на сторінці виводяться картинки. У цього тега багато атрибутів, але для оптимізаторів найбільш важливими є артрибуты alt і title. Атрибут alt — це альтернативне джерело інформації для відвідувачів вашого сайту, в яких показ зображень в браузері вимкнено. Якщо атрибут alt прописаний, то при неможливості показати картинку на її місці з’явиться текст атрибута. Атрибут title тега img також використовується для підпису картинки. Текст, прописаний у цьому атрибуті, з’являється при наведенні курсору на картинку. Якщо картинка є посиланням, то title краще приписувати до заслання.

Які б ще теги, що впливають на внутрішню оптимізацію сторінок і як наслідок на ранжування ви могли б назвати?

Терехов.