Ідеальний твіттер бот

67

Сайт дня (а як?) — оформлення фасадів будівель світлодіодним підсвічуванням.

«Ідеальний» — не зовсім точне визначення, так як нічого ідеального не буває. Але до ідеального можна прагнути. Багато разів зустрічав повідомлення на форумах і блогах про створення власної сітки твіттер облікових записів, їх «прокачування» і подальшого бана. У деяких, втім, акаунти не банились, але при спробі монетизації допомогою «зливу» трафіку в ті чи інші місця позитивних результатів практично не було.

Питання в тому, щоб «змусити» живих людей зафолловіть ваших ботів. Тому що саме живі люби здатні монетизуватися: робити покупки, виконувати реєстрації, клікати по контекстним оголошенням, залишати відгуки, захоплюватися вашими працями і тд.

Для того, щоб запис був максимально «живим» він повинен виконувати наступні дії.

  • Доносити (твиттовать) максимально актуальну інформацію.
  • Вести себе як жива людина.
  • Робити ретвіти своїх фоловерів.
  • Коментувати ретвіти інших фоловерів.
  • Писати особисті DM повідомлення.
  • Робити реплаи.
  • Не бути схожим на мас-фолловера.
  • Не отфоллавливать невзаимных фоловерів.
  • Інтегруватися в сервіси, щільно пов’язані з твіттером.
  • По можливості пов’язувати свої твіттер аккаунт з популярними соціальними мережами.
  • Багато чого ще.
  • І все це треба виконувати для того, щоб не спалитися перед самим твіттером, що ти є ботом. Точніше навіть не ти, жива людина, а майже твій віртуальний персонаж.

    Так само необхідно враховувати часовий пояс. Поясню чому. Вранці твій бот «прокидається» і говорить всім своїм фоловерам «добрий ранок». Якщо він нібито живе в Москві, то повинен це робити вранці плюс-мінус за московським часом, а якщо проживає в штатах, то повинен робити це вранці але за штатовскому часу. Логічно, що і вкладатися спати він повинен за часу того регіону, в якому проживає.

    Поїхали далі, після ранкового прокидання» і попередження про це своїх фоловерів ваш бот повинен відправитися в офісі, в кафе поснідати, в бібліотеку, в універ, в аеропорт, паркування, де повинен «зачекініться», наприклад за допомогою сервісу foursquare, можете додати до речі мене до себе в друзі. Це додає природності, типу-опа, я живий і прийшов туди-сюди. Як правило люди не чекинятся у себе вдома, а роблять це в офісах, ресторанах, аеропортах, торгових центрах. Це я кажу про російськомовних твіттерян. Серед буржуйських твіттерян, на які я підписаний, ні разу не бачив чекінів. Може бути у них вже пройшла на це мода?

    Про «чекининг» ми поговорили, йдемо далі. Є дуже багато соціальних та околосоциальных сервісів, які мають інтеграція з твіттером. Це і соціальні мережі, і youtube, і friendfeed, і різні рейтинги, наприклад twipiska.com і twirate.ru. Можна налаштувати, щоб кожна дія, що здійснюється в цих сервісах, транслювалося в твіттер. Наприклад я закачав круте відео на youtube, я вибрав собі нову тему для мобільника на цьому сайті, я написав новий пост на блозі (автоматичний кросспост рсс в твіттер). Якщо у вашого бота ще є і блог — то це взагалі чудово. Хоча знову ж, можете до вашого боту прикрутити чийсь інший блог — буде цікаво і знову ж більш реалістично, що автором твіттер акаунту є все ж жива людина.

    Ретвіти. Звичайно ж, вкрай бажано робити ретвіти ваших фоловерів. За рахунок цього ви знову ж таки можете набрати додаткових фоловерів з числа фоловерів ваших фоловерів. Це раз. Два, ви знову надаєте вашу роботу більш живою і реалістичний вигляд. Виконуючи ретвіти ваших фоловерів, ви скоріше всього досягнете ваших твітів і ретвітів ваших фоловерів. Не зайвим буде коментарі до ретвитам. Типу: вау — кльовий посаду або щось подібне на буржуйському.

    Реплаи. Відповіді на твіти і реплаи ваших фоловерів. Наявність реплаев говорить про те, що ви дійсно жива людина і вмієте вести дискусію. Боти поки що так не вміють. Як запрограмувати бота робити реплаи і коли робити — це питання окремої статті. Я знаю, що серед вас є програмісти. Думаю запрограмувати те чи інше дію в твіттері не проблема, так як апі є і працює.

    Про актуальну інформацію. Підпишіться на пару цікавих видань за тематикою. І вперед твитовать оновлення звідти але з фільтрами. Як налаштувати фільтри — вирішувати вам і програмістам. Таким чином ви завжди будете анонсувати свіжу й актуальну інформацію.

    DM (direct message) — приватні повідомлення інших користувачів твіттера. Не те щоб боту варто ними захоплюватися, але іноді можна написати, типу ваш сайт, який вказаний у вас в профілі, мені дуже сподобався. Швидше за все вас зафолловлят у відповідь (в рунеті).

    Не бути массфолловером. Якщо точніше, то массфолловером краще бути спочатку, щоб набрати так звану критичну масу, щоб потім домагатися природного поповнення живих фоловерів, за якими не стоять боти, а живі люди.

    Згадався ще один цікавий спосіб оживити себе. Після конференції smconf.ru/spb я помітив кілька інтенсивний ріст фоловерів, більше ніж зазвичай. Завдяки хеш-тегом конференції #smconf, за яким стежила велика кількість народу, мій тві акаунт миготів у пошуку і хтось мене зафолловил. Хеш-теги можна буде пошукати в трендах. Робите ретвіти по хеш-тегами і збирати навколо себе армію фанатів.

    Ну і як загальне побажання — максимальна природність. А тут треба не лінуватися і думати головою. Спочатку доведеться багато часу приділяти розкрутки молодих акаунтів. Що з ними робити далі — вирішувати вам. Якщо ви принципово їх розкручуєте під ту чи іншу сферу монетизації, наприклад залучення трафіку за тематикою, то і розкрутку необхідно виконувати за відповідної стратегії.

    Ще один простий і цікавий ресурс про твіттер — otwi.ru. Для чайників. Ну і вдалих вам вихідних.

    Терехов.

    Відео сьогодні звичайно ж про твіттер