Сьогодні у мене в гостях Олександр Бахманн, CEO (Chief Executive Officer або дослівно — головний виконавчий директор) admitad.com (якщо раптом хто не знає) — агрегатор PPA (pay per action — оплата за дію) партнерських програм. Велике спасибі Олександру за приділений час та цікаві відповіді на мої запитання.
Олександр, добрий день, розкажіть трохи про себе, коли ви прийшли в інтернет будувати бізнес?
По-перше, я хотів би привітатися паном Тереховим і з усіма читачами вашого блогу. Мій шлях у мережі Інтернет розпочався з 15 років, а саме в Інтернет Маркетингу я працюю понад 7 років.
Ми знаємо вас з агрегатору PPA Admitad.com — розкажіть, як усе починалося.
Історія створення лежить глибоко в надрах мережі Інтернет. Все почалося з того що я почав роботу над Зарубіжними мережами партнерських програм. Доход йшов і я міг сказати з упевненістю, що я навчився заробляти гроші і не просто гроші, а хороші гроші на німецькому ринку )). Потім мені стало цікаво, якщо можна тут заробляти, тоді можна це робити і на інших ринках, а саме Іспанія, Франція. На цих ринках я пропрацював рік, одночасно було багато Party Events. Після чергової Party мене відвідала думка промацати ринок в Росії. Шукав-шукав і нічого не знайшов, крім Миксмаркета. Природно мене відвідала думка зробити свою партнерську мережу, чим і є зараз admitad.com.
Компанія зареєстрована у Німеччині, у даний момент ми вас знаємо по Росії, на яких ринках ви ще працюєте?
На даний момент наші офіси знаходяться в Москві, Мінську, Мюнхені і в Хайльбронн. Це ще не межа, компанія розвивається, так само скоро ми помандруємо в новий офіс в Москві, куди Вас Олексій, ми і запрошуємо на фото-сесію для вашого блогу. Всі наші офіси працюють тільки для російського ринку, тому що Росія дуже перспективна країна для онлайн маркетингу. Наша мета — надати новий джерело продажів для всіх Інтернет-проектів, які продають свої продукти в мережі інтернет. Адже з кожним місяцем, навіть не роком, в Росії з’являються нові магазини, нові ігри, нові товари, послуги і так далі, яким просто необхідно отримувати якісний, контрольований трафік, докладну статистику, відстеження накруток і багато іншого що може запропонувати admitad.
Яким умовам повинен відповідати потенційний рекламодавець, щоб він міг бути підключений до мережі в якості оффера?
Це дуже хороше питання, мені його дуже часто задають ;). Компанія повинна викликати довіру, пройти мою перевірку ;-). Оплата повинна бути адекватна, звичайно ми залишаємо рішення за Рекламодавцям скільки він готовий платити своїм Вебмайстрам, наша задача в даний момент переконати рекламодавця, розкрити перед ним усі карти! А головне, ми повинні бачити в даному рекламодавця перспективу в зростанні, якщо ми не впевнені, ми його не приймаємо! Але навіть якщо Рекламодавець не пройшов перевірку у нього завжди є можливість підключиться на індивідуальних умовах (платне підключення). Після чого рекламодавцеві дається певний час показати і довести свій потенціал перед веб-майстрами. Після чого ми повернемо йому перший внесок!
Що відбувається частіше, ви зв’язуєтеся з потенційними рекламодавцями і пропонуєте їм підключитися або навпаки?
І так і так. Пропозиції йдуть з усіх боків, як з нашої, так і з боку рекламодавця. Звичайно, у випадку якщо ми пишемо рекламодавцеві, це означає, що ми зацікавлені у співпраці. У разі коли нам пишуть, ми не завжди зацікавлені в роботі, або продукт не підходить, або не подобається, маленький бюджет, так само просто рекламодавець може не викликати довіру.
Як ви вважаєте, наскільки сформований ринок рунету щоб на ньому активно працювати в PPA галузі?
Рунет вже давно готовий до PPA, зараз інтерес і обороти ростуть. Всі тонкощі звичайно, я не можу вам розповісти, але в цілому ринок рухається саме в тому напрямку, в якому рекламодавець і вебмастер зацікавлені в роботі з нами, а ми зацікавлені об’єднати бажання рекламодавця продати продукт, а вебмастера на цьому заробити.
В який момент в рунеті заробіток веб-майстрами на PPC став переходити до заробітку на PPA причому по суті справи генератори трафіку залишилися тими ж самими?
Напевно в той момент, коли рекламодавцеві стало не вигідно оплачувати кліки неперевіреними партнерам, адже не будемо забувати, що були і є ті, хто намагаються нічого не роблячи заробити з допомогою накрутки. У разі роботи за системою PPA, рекламодавець платить % з продажу товару або за реєстрацію. Для вебмайстра такий вид співпраці ще більш вигідний, якщо у нього якісний трафік, він заробить більше ніж на ppc або інших способах.
Яку частку конверсійного трафіку займає email маркетинг, наскільки цей метод ще робітник?
Email Маркетинг був і буде, і в Рунеті він тільки набирає свої обороти, Email Marketing займає п’яту частину в мережі admitad. Даний формат набирає все більше і більше обороту і ми помічаємо, що тенденція даного формату дуже швидко зростає серед наших Вебмайстрів. Особливо після наших перших постів які я опублікував на нашому блозі.
Є конверсійний трафік з facebook, який з успіхом конвертується через офферы, підключені до admitad?
У більшості з фейсбуку ллють на зарубіжні офферы, точно так само як і з вконтакту або однокласників ллють на офферы з позначкою RU. У нашій системі заборонено лити СНД трафік на закордонного оффера і навпаки.
Судячи за статистикою, можете назвати кілька джерел трафіку (контакт, великі портали, спеціалізовані сайти, дорвеї і тд), які генерують більшу частину прибутку?
Раджу всім працювати з target.mail.ru, yandex direct, google adwords, Marketgid можна також і з Vkontakte. Портали я назвати на жаль не можу… Але головне це прагне до поліпшення і використовувати всі иструменте які ми пропонуємо а саме Subid, (для відстеження конверсій і Deeplink для підвищення конверии. Навіть якщо ви спустили купу грошей і не заробили, не опускайте ніс. У слід раз ви будете краще, навіть я особисто в 18 років мав кредит на більш ніж 80.000 євро які я спочатку спустив, так як не знав і не слухав поради інших!
Якими тематиками рекламодавців ви зацікавлені в даний момент і будете їх підключати в цьому році?
Велика кількість Інтернет Магазинів: взуття, електорнікі і тд. Також з фінансової сфери, Готелі, авіаквитки — це наша мета на поточний рік.
Ще раз велике спасибі за приділений час.
Терехов.