Кілька фактів на понеділок

162

Конкурс кращий туристичний сайт продовжує набирати обертів. Вже почали заробляти. Арбитражники вже пробують лити контекст. Благо всі дані ми їм дали ключі, тексти оголошень). Залишилося ще дати грошей і налаштувати таргет… Але це ми вирішили залишити за ними. Нехай пробують і вчаться :). Ще гроші на рахунок у візард сапі даємо.

Обожнюю працювати з клієнтами, які після отримання відповідей пишуть подібні листи:

Вийшли, будь ласка, речення, що пропонуєте робити далі. Потрібно продовжувати, підтримувати, скільки буде коштувати?
У подробицях, будь ласка ?

Клієнт завжди повинен залишатися задоволений сервісом. Це факт. Повинне бути повне взаєморозуміння і чітке розуміння клієнта, за що він платить гроші.

Google сьогодні дуже навіть порадував просто результатом. Відвідувати Казанську SEO конференцію стало ще вигідніше з тієї точки зору, що можна поспілкуватися безпосередньо з Машею Моевой і Володимиром Офіцеровим. Як сказав Володимир: «Немає секретів у селі в нас». Секретів у них дійсно немає, зате питання по деяких проектів було нарешті вирішено позитивно. Яндексу варто повчитися у західного одного подібної відкритості. Їздите в Казань кожен рік і буде вам щастя.

Ще один факт про google. Є два сайту. По ідеології ідентичні. Яндекс жоден не жере. Гугл з любов’ю індексує і дає трафік. Один молодший, гугл його тільки починає любити. Другий старший, гугл його любить активно. Є спостереження, що як тільки сайт молодші стали оновлювати раз в тиждень (замість п’яти), а той, що постарше, стали оновлювати п’ять разів на тиждень (замість одного), то обидва почали рости в плані трафіку активніше. Це тільки в google. Яндекс відмовляється їх індексувати і називає «говносайтами». Спробувати що-чи директ… На скронях посещалка сайту один і сайту два.

Кілька фактів на понеділок

Кілька фактів на понеділок

Посилання гроші майже не витрачалися. Майже — це ми побавилися ротапостом за прикладом Глобатора. Тобто здебільшого працювали за рахунок вмісту і внутрішньої оптимізації.

Рекламодавці зіллють за 2012 рік на ботів у світовому інтернеті півтора мільярда доларів. Вони навіть не особливо переймаються цим. А гроші то по суті справи летять в трубу, бо підсумків цих витрат є тільки віртуальні графіки, а не прибуток і ліди. Як жити у такому світі? Їм би Перекопського….

Всі коммерциаизируется. Твіттер всім доступи обрубав до чужих хостингу картинок, хоче користуватися (читай монетизувати) тільки свої сервіси. І правильно робить. Прямому конкуренту твіттера в інтернет (за винятком Китаю) вже не вирости. Якщо звичайно Дік Костолло не познайомиться з Василем Воропаєвим (який free-lance.ru). Можна сказати, що сервіс фактично здох або здохне найближчим часом. Якщо вам потрібні контакти фрілансерів, то велкам в http://freelancecontacts.net/.

А взагалі трафік зростає… Цим треба користуватися. Був минулого тижня на affdays.ru. Зараз готуємо звіт. Незважаючи на два дні конференції і невеликі технічні нюанси (ну всі ми люди), дізнався дуже багато нового і корисного. Рунет стрімко намагається стати джерелом тільки «білих» грошей. В сіру вже ніхто працювати не хоче. Ось і сервіси рухаються в цьому напрямку. І нас за собою тягнуть.

Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — Створення сайтів Дніпропетровськ