Конкурс кращий туристичний сайт продовжує набирати обертів. Вже почали заробляти. Арбитражники вже пробують лити контекст. Благо всі дані ми їм дали ключі, тексти оголошень). Залишилося ще дати грошей і налаштувати таргет… Але це ми вирішили залишити за ними. Нехай пробують і вчаться :). Ще гроші на рахунок у візард сапі даємо.
Обожнюю працювати з клієнтами, які після отримання відповідей пишуть подібні листи:
Вийшли, будь ласка, речення, що пропонуєте робити далі. Потрібно продовжувати, підтримувати, скільки буде коштувати?
У подробицях, будь ласка ?
Клієнт завжди повинен залишатися задоволений сервісом. Це факт. Повинне бути повне взаєморозуміння і чітке розуміння клієнта, за що він платить гроші.
Google сьогодні дуже навіть порадував просто результатом. Відвідувати Казанську SEO конференцію стало ще вигідніше з тієї точки зору, що можна поспілкуватися безпосередньо з Машею Моевой і Володимиром Офіцеровим. Як сказав Володимир: «Немає секретів у селі в нас». Секретів у них дійсно немає, зате питання по деяких проектів було нарешті вирішено позитивно. Яндексу варто повчитися у західного одного подібної відкритості. Їздите в Казань кожен рік і буде вам щастя.
Ще один факт про google. Є два сайту. По ідеології ідентичні. Яндекс жоден не жере. Гугл з любов’ю індексує і дає трафік. Один молодший, гугл його тільки починає любити. Другий старший, гугл його любить активно. Є спостереження, що як тільки сайт молодші стали оновлювати раз в тиждень (замість п’яти), а той, що постарше, стали оновлювати п’ять разів на тиждень (замість одного), то обидва почали рости в плані трафіку активніше. Це тільки в google. Яндекс відмовляється їх індексувати і називає «говносайтами». Спробувати що-чи директ… На скронях посещалка сайту один і сайту два.
Посилання гроші майже не витрачалися. Майже — це ми побавилися ротапостом за прикладом Глобатора. Тобто здебільшого працювали за рахунок вмісту і внутрішньої оптимізації.
Рекламодавці зіллють за 2012 рік на ботів у світовому інтернеті півтора мільярда доларів. Вони навіть не особливо переймаються цим. А гроші то по суті справи летять в трубу, бо підсумків цих витрат є тільки віртуальні графіки, а не прибуток і ліди. Як жити у такому світі? Їм би Перекопського….
Всі коммерциаизируется. Твіттер всім доступи обрубав до чужих хостингу картинок, хоче користуватися (читай монетизувати) тільки свої сервіси. І правильно робить. Прямому конкуренту твіттера в інтернет (за винятком Китаю) вже не вирости. Якщо звичайно Дік Костолло не познайомиться з Василем Воропаєвим (який free-lance.ru). Можна сказати, що сервіс фактично здох або здохне найближчим часом. Якщо вам потрібні контакти фрілансерів, то велкам в http://freelancecontacts.net/.
А взагалі трафік зростає… Цим треба користуватися. Був минулого тижня на affdays.ru. Зараз готуємо звіт. Незважаючи на два дні конференції і невеликі технічні нюанси (ну всі ми люди), дізнався дуже багато нового і корисного. Рунет стрімко намагається стати джерелом тільки «білих» грошей. В сіру вже ніхто працювати не хоче. Ось і сервіси рухаються в цьому напрямку. І нас за собою тягнуть.
Вдалого робочого тижня.
Терехов.
Постової — Створення сайтів Дніпропетровськ