Клієнтська сеошная задачка

728

Сайт вівторка — nike.

Все як завжди банально і рішення як завжди на поверхні, досить тільки подивитися на проблему з іншого ракурсу.

Завдання. В наші руки потрапив інтернет магазин. В індексі близько 1000 сторінок, причому всі тексти неунікальні, а переважно копіпаст. Для просування в пошукових системах було вибрано близько 50 сторінок, які будуть збирати пошуковий трафік і оптимізовані належним чином. Залишається ще 950, нехай для рівного рахунку буде 900. По розуму на кожну сторінку треба 1к символів унікального тексту, що разом треба 900к символів уніка.

Враховуючи те, що це інтернет магазин, а не збірка нарисів і оповідань, тексти для нього буде писати не так просто. По суті справи треба буде робити рерайт, але дуже і дуже якісний, при цьому на виході повинен вийти майже копірайт, при цьому унікальний, щоб проиндексировался пошукачами з максимальною ймовірністю. Крім того, оптимізований під пошукові системи і під людей, щоб і НЧ трафік приваблював, і людей не відлякував.

Тобто вимоги досить високі. Враховуючи те, що сайт вже починає просуватися (оптимізуються ті 50 сторінок для просування по запитам, обраним замовником), а цей неунікальний контент, який продовжує висіти, злегка псує карму сайту в цілому.

Якщо вирішувати питання терміновим порядком, щоб переписати ці 900 сторінок, то знайшлися люди, готові це зробити за місяць за ціною 5 баксів за сторінку. Разом 4,5 до баксів. Дорого і відразу стільки грошей з обігу клієнт не погодився витягувати. Якщо брати копірайтерів на адвего, то можна і сторгуватися по 1 баксу, але що вийде на виході — невідомо. А якість має бути на рівні.

Думаю завдання зрозуміле. Тепер рішення, яке б на поточний момент влаштувало всіх, а в перспективі дозволило б уникализировать ці 900 сторінок нормальними текстами, щоб і карму сайту підняти, і можливий збільшити пошуковий трафік. А рішення досить просте.

Спочатку закриваємо від індексації ці 900 сторінок через robots.txt. Потім навчаємо «дівчинку» замовника правильно уникализировать тексти. Якщо тексти нормально уникализированы, то розміщуємо їх на сайті і відкриваємо для індексації. Ну і радіємо входження їх в індекс. Ну і зростання трафіку при випадку, якщо такий має чи буде мати місце бути. Ну а ми будемо намагатися щоб мав місце.

При цьому обов’язково треба попрацювати над внутрішньою перелінковкою, юзабіліті, грамотної категоризацією, хлібними крихтами і іншими плюшками, які обов’язково робити для просування інтернет магазинів.

Терехов.

Постової — розкрутка сайту

Відео сьогодні — винищувач злітає з товщі води, понад 5 мільйонів переглядів.