Лайфхаковый СДЛчик — як йдуть справи

118

Спонсор посту — онлайн казино.

Давно у мене була ідея зробити контентний блог-проект, куди б кілька разів у день додавалися статті лайфхакового характеру, типу «як полагодити телефон самому», ловити і радіти пошуковому НЧ трафіку і через півроку рік подивитися, як на цьому можна заробляти, щоб окупити витрати.

Движок природно worpdress, щоб навіть не думати паритися з чимось новим. Один раз поставив, налаштував і забув. Шаблон поки що взяв паблік від Гудвіна, для первинного наповнення вистачить.

Контент — тут надійшов ще простіше. Напарсил яндекс і гугл підказок за запитами «як зробити», «як полагодити» і тд, ручками вибрав приблизно 200 штук «людяних», знайшов копірайтера, пояснив суть процесу і вперед. Три статті по буднях з 2 до символів. При цьому до статті обов’язково йде картинка з прописаними альтами і тд.

Розкрутка — тут теж без особливих хитроизысков. Є RSS. Спеціально для сайту був зареєстрований твіттер, який «прокачується» через Twidium. На поточний момент близько 1500 зафолловленных і 300 фоловерів. Причому трафік з анонсів в твіттер є. Так само було закуплено близько 10 безанкорных постових на головну сторінку. Налаштований кросспостінг всіх постів в твіттер. Це до речі дуже зручно, я наочно бачу результативність роботи копірайтера.

Крім того, кросспостінг дозволяє прискорити індексацію. До створення сторінок у фейсбуці та контакті руки поки що не дійшли. Причому не стільки через брак часу, скільки з-за того, що контент хоч і копірайт, але все ж таки він поки що не задовольняє якістю сайту lifehacker.ru. Хоча спочатку у мене не було такої мети виходити на такий рівень. Місія проекту — дозволити людям знайти відповіді на багато «банальні» питання, які дуже часто задають в пошукових системах. Можливо через місяць, коли контенту буде побільше, і відвідуваність перевалить за 200 уніків на добу, можна буде прикрутити трафік з соціальних мереж.

Індексація. Тут все як завжди весело. Яндекс спочатку з’їв одну сторінку, потім 40, потім виплюнув і знову залишив одну. Гугл ж поступово індексує у міру появи нових публікацій і на даний момент з’їв 120 сторінок, серед яких є і теги. Не бачу сенсу сумувати з приводу выкидонов яндеса і планую «продовжувати розвивати сайт і наповнювати його новим контентом».

Скріншот із зростанням трафіку. Причому трафік переважно з гугла низькочастотний.

Лайфхаковый СДЛчик — як йдуть справи

А ось власне і сайти джерела переходів (за вчорашній день).

Лайфхаковый СДЛчик — як йдуть справи

При це з витрат був тільки контент. Будемо далі працювати, наповнювати сайт, напевно викуплю якусь більш приглядную WP тему.

Потенційний заробіток — тут все поки що неоднозначно. До півроку віку сайту заробляти на посиланнях на нього не хочеться. З мінімальним Тіцем багато не заробиш. Тому потрібно зайнятися цим пТИЦем. Для цього найпростіше використовувати сапу, але так як свій проект, то краще потурбуватися вічними ссылочками.

Заробіток на посиланнях — не панацея для заробітку. Цікавіше буде використовувати партнерки, які дають хороший конверт на подібному трафіку. І ще один варіант — банерна реклама і рекламні пости. Але для цього спочатку потрібно створити відвідуваність, комьюніті і ядро.

Попереду ще пара літніх місяців роботи копірайтеру, можливо потім «підтягнемо» позиції в гуглі постовими, а далі будемо дивитися. Ось приблизно за таким алгоритмом зараз я бачу сенс робити тематичні проекти, які при бажанні завжди можна буде вивести на прибутковий рівень тими ж посиланнями.

Терехов.

Відео сьогодні про конкуренцію на ринку швидкого харчування