Метрики оцінки розвитку контент проекту

97

Цікаве на сьогодні — google penguin і апдейт google PageRank. Як до речі у вас пройшов?

Питанням метрики оцінки розвитку контент проекту мені сьогодні в скайпі задалася одна хороша знайома. Власне суть завдання: у вас є великий або не дуже контент проект. В нього вкладаються насамперед гроші, люди, сили, ще душа… Проходить час, з’являються якісь результати, але в цілому необхідно оцінити проект з точки зору проекту і взагалі ефективності кожного вкладеного рубля або долара.

На заході такі методики існують, коли ти чітко розумієш віддачу кожного вкладеного долара, причому не обов’язково пряму, а навіть непряму. Наприклад у мене є непряма прибуток з блогу у вигляді рефералів в партнерках, що приносять гроші.

Ми не на заході, а поки що в Росії, тому треба визначитися виходячи з тих показників, які ми зможемо наочно оцінити. Розділимо їх на дві складових. Перші, які можна оцінити за допомогою google analytics або інших лічильників відвідуваності. Другі, які не можна оцінити за допомогою google analytics.

Можна оцінити з допомогою google analytics

  • зростання відвідуваності в цілому
  • зростання ядра аудиторії (постійних посетитетелей)
  • зростання природного пошукового трафіку
  • збільшення пошукового трафіку з яндекса
  • збільшення пошукового трафіку з google
  • збільшення трафіку з twitter (як подивитися в реальному часі)
  • збільшення трафіку з facebook
  • збільшення трафіку з вконтакте (як подивитися)
  • поява нових джерел трафіку з інших сайтів
  • зростання трафіку виходячи з брендовим запитам
  • збільшення кількості просмотриваемых сторінок
  • збільшення часу, проведеного на сайті
  • зменшення показника відмов, хоча спірний показник
  • збільшення кількості нових відвідувань
  • збільшення трафіку з мобільних пристроїв
  • збільшення трафіку з пошуку по картинках

Не можна оцінити за допомогою google analytics

  • збільшення кількості шарингов сторінок (твіти, лайки, +1, подобається, піни)
  • збільшення кількості коментарів на публікацію
  • збільшення кількості публікацій в тиждень/місяць
  • збільшення кількості передплатників
  • збільшення фоловерів «корпоративного» твіттера, зазначеного на контент проекті
  • збільшення кількості лайків на сторінці проекту у facebook
  • збільшення кількості «подобається» на сторінці вконтакте
  • збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт в цілому
  • зростання показників ТИЦ і PR
  • зростання показника Alexa
  • зростання кількості сторінок в індексі яндекса
  • зростання кількості сторінок в основному індексі google
  • швидкість попадання сторінок в индес пошукових систем
  • збільшення кількості згадувань в блогах

Крім того, дуже багато непрямих показників, таких як впізнаваність бренду і згадка як в офлайні, так і в онлайні. Для онлайну є безкоштовні babkee.

Ну і звичайно ж можна врахувати комерційну складову. Чи став проект приносити прибуток і якщо став відбив інвестиції або хоча б вийшов в нуль по витратах. Якщо це сталося — вже добре.

Можливо щось пропустив — додавайте у коментарях.

Терехов.

Постової — самостійна розкрутка сайту