Мінімізація ризиків оптимізатора через договір

42

Верхня SEO посилання — доставка для інтернет-магазинів.

При просуванні клієнтських сайтів є ряд завдань, які замовник намагається виконувати своїми силами. Наприклад розміщення контенту, заміна контенту на сторінках (тобто написання контенту своїми силами по інструкції оптимізатора). Маніпуляції з robots.txt заміна неуникальных зображень на унікальні. Та багато чого ще. Найчастіше ці маніпуляції замовник залишає за собою, щоб не платити «зайві» гроші оптимізатору.

При цьому якщо ви працюєте за договором, в якому чітко вказані терміни виведення у топ, і на яку схему оплати ви переходите, якщо результати не досягнуті. Припустимо що протягом півроку вам платять фікс, поки ви «тягніть» сайт в топ, а потім вам платять за результатами залежно від кількості запитів, які досягли топа.

В ідеалі, протягом 6 місяців сайт повинен бути ідеально оптимізований внутрішньо: тексти, теги, титли, картинки, метатеги, перелінковка. На практиці це далеко не так. А приблизно ось так (принаймні в рунеті).

При терміні до 6 місяців в перший місяць «пишуться» тексти, переробляється сайт прямими руками під пошукові системи. Якщо необхідно переробити структуру урлов, та ще й силами замовника, типо у нього першокласні фахівці, то це ще місяць зазвичай. Разом з шести місяців перші два «втрачені» для одержання результату. Що робити?

А «запобіжні засоби» оптимізатору ну дуже просто. Кожен крок маніпуляції контентом, функціоналом, картинками, словом кожен крок внутрішньої оптимізації необхідно фіксувати і підтверджувати обома сторонами. А шестимісячний строк просування з договору починати з моменту, коли всі завдання по внутрішній оптимізації завершені. До купи, щоб була гарантія того, що клієнт не відвалився, нехай відразу ж починає платити за фактом початку співпраці протягом 3х місяців, а потім оплати зупиняються, поки сайт зсередини не буде повністю готовий для просування зовнішніми посиланнями.

Ще один плюс такого «запобігання» — замовник чітко бачить свої незавершені таски (завдання) і своєю головою розуміє, що гальмує досягнення результату. А це вже мотивація, а це вже бажання скоріше їх закрити. Якщо ви як виконавець зумієте переконати замовнику таке поняття, як якість виконаних тасков, від яких результат так само дуже сильно залежить від якості цього залежить термін досягнення і якість результату. Тоді ціни вам не буде, як менеджеру-оптимізатора. З такою людиною я з задоволенням в п’ятницю ввечері покурю кальян у себе на балконі.

Хлопці, гроші в клієнтському SEO є. Для цього просто треба працювати, причому не тільки самому, але і стимулювати працювати над цим результатом замовника. Ми вже приходимо до того, що просування сайту або пошуковий маркетинг (ми переходимо до цього) — це завдання двох сторін, навіть якщо одна з них платить гроші іншої. Вдалих вихідних.

Терехов.

Постової — Переведення в готівку банківських чеків. ePayService MasterCard для вебмайстрів. Прийом Wire Transfer і ACH. Висновок wmz під 1.5%

Відео сьогодні про Тему і Аерофлот. Будьте акуратні в ЖЖ. До речі, в Одесу на 8p.ua 12 липня я полечу Аеросвітом)))