Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

100

Насамперед поки що єдиний в Рунеті сервіс, який дозволяє стежити за апдейтами поведінкових факторів Яндекса на регулярній основі. Треба буде такою встановити де-небудь в сайдбарі, щоб довго не шукати. Можете і собі такий поставити, вихідний код простий до неподобства.

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Те, що сервіси по роботі з поведінковими факторами з’являються в рунеті — це факт. Раз з’являються пропозиції, значить є і попит. Приблизно те ж саме було, коли в рунеті почали з’являтися біржі посилань. Та як почали з’являтися… Скільки їх ви зараз можете нарахувати? А скільки серед них успішні?

Приблизно те ж саме нині і з поведінковими факторами. Вони працюють — це факт. А якщо з ними правильно працювати — вони працюють ще краще.

При цьому працювати з ними треба обережно, приблизно так само як і з посиланнями в гуглі. Гугл може за них як покарати, так і підняти карму в плюс, позиції сайту грубо кажучи.

Одним з новоявлених сервісів є movebo.ru. Я відразу туди запхав seostuff.ru із запитом просування сайтів під пінгвіном.

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Позиції були по нулях. На місці гугла я не став би таку сторінку http://seostuff.ru/effector.html пхати в топ. Тому через сервіс megaindex знайшов запит «webeffector», за якою сайт знаходиться в топ 30. Тільки що перевірив дані в 3 google і yandex 28. Вирішив ще побалуватись: для гугл запит «апдейти яндекс» (топ 50), для яндекса запит «де купувати посилання» (топ 30).

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Як бачите, геозалежність, точніше геонезависимость прилинковалась правильно :). Перед запуском треба ще раз погодитися :).

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Запити, за якими сайт в топ 50, система підштовхувати вище не буде. Інакше це палево для сайту. Такі запити знаходяться в категорії недоступне.

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Можна імпортувати кей прямо з статті по переходах, наприклад у вас є переходи з топ 30-топ 50, все це діло можна імпортувати з гугл аналітікс або яндекс метрики.

Мої і чужі експерименти над Movebo.ruОсь велика таблиця, в якій наочно показані «пузомірки» запиту (кликабельно).

Мої і чужі експерименти над Movebo.ru

Ну а далі дивитися за результатами після апдейтів яндекса і щодня моніторити гугл. Нижче звіт про експеримент самим Movebo.ru на місяць травень.

Мета експерименту

Оцінити ефективність впливу сервісу movebo.ru на поведінкові фактори в пошукових системах Yandex і Google з метою просування сайтів.

Вихідні дані

Було обрано 200 сайтів, за 10 сайтів для наступних тематик:
Авто, Подорожі, Нерухомість, Будівництво, Страхування, Навчання, Медицина, Кіно, Софт, Дім і родина, Знайомства, Розваги, Новини, Наука і Техніка, Політика, Музика, Підприємства, Реклама, Спорт.

Для кожного сайту було обрано по 10 ключових слів для Yandex і Google, за якими сайт знаходився у видачі не вище ТОП3 і не нижче ТОП50.

Таким чином було підібрано за 2000 ключових слів для Yandex і Google,

Розподіл ключових слів по частотності у всьому пулі запитів наступне:

ВЧ — 25% СЧ — 30% НЧ — 45%

Розподіл ключових слів в пулі за геозависимости:

Геозалежних — 35%
ГеоНЕзависимых — 65%

Із загального пулу ключових слів для кожного сайту було обрано по 5 ключових слів для кожного пошукача які були додані на просування в movebo.ru

Таким чином ми отримали по 1000 ключових слів по яких сайти просувалися в Yandex і Google і по 1000 ключових слів по яких сайти не просувалися.

Геозалежні ключові слова просувалися в наступних регіонах:

  • Москва
  • Санкт-Петербург
  • Київ

ГеоНЕзависимые просувалися по Росії та Україні.

Хід експерименту

Просувні ключові слова були додані movebo.ru для автоматичного просування.

В ході експерименту кожен день знімалися позиції сайтів по просувних ключовими словами так і не просуваються.

Результати експерименту для Yandex

Дата початку експерименту: 06.03.2012 Дата підведення підсумків: 10.05.2012. Період спостереження: 65 днів

Середня позиція у видачі на 06.03.2012: просувні ключові слова — 15,45 не просувні ключові слова — 15,95

Середня позиція у видачі на 10.05.2012: просувні ключові слова — 10,09 (+5,36) не просувні ключові слова — 16,42 (-0,47)

Посилання на великій звіт за результатами експерименту — завантажити звіт.

Пару питань творцям

Чому саме фікс в 5 рублів на просування?
Такий розрахунок цін, виходячи із собівартості проекту (а вона немаленька, повірте).

Є боти?
Ботнети не використовуються, багатьом у це важко повірити, але софт дійсно встановлюється користувачами добровільно з метою заробити трохи грошей в той момент, коли комп’ютер простоює.

Чому не палітся пошуковими системами?
З приводу того, чому не палітся пошукачами — як я вже казав, основна сильна боку в зборі реальної поведінкової статистикою кожного реального користувача. Тобто система кожен раз «підлаштовується» під конкретного користувача, по суті продовжуючи його поведінку, виходячи із зібраної аналітики.

Для яких тематик прийнятним?
Впевнено можемо сказати, що прийнятно для всіх тематик, які перераховані в експерименті. За інші ручатися не будемо — треба тестувати. Хоча алгоритми загальні для всіх тематик. Так, до речі, скоро будуть оновлені дані експерименту — тепер вже за 4 місяці.) Дані обробляються.

Разом

Видно, що розроблявся сервіс на високому рівні, якщо порівнювати з біржами посилань, то це рівень сьогоднішньої Sape. Щодо ефективності або палевности як методу, так і самого сервісу можна довго сперечатися, але результати експерименту свідчать про те, що тема працює, це раз. А два — ви купуєте посилання для просування сайту? І я купую, хоча це заборонено правилами пошукових систем.

Я не закликаю обов’язково користуватися підкруткою поведінкових факторів, і вже тим більше не наполягаю на використанні movebo.ru. Це інструмент для просування, і вам приймати рішення, користуватися ним чи ні. Я запустив свій експеримент. Подивимося як спрацює.

Терехов.

*Пост був опублікований на правах реклами