Мої SMM пізнання

91

При підтримці — пошукове просування сайтів в США, Австралії, Канаді, Англії від SEO4USA.net.

Трохи розповім як я в цьому напрямі розвивався і розвивається в даний момент. Почалося все з того, що я зареєструвався на однокласниках і вконтакте. Пізніше почувши термін SMM я ототожнював його тільки з соціальними мережами, на той момент двома, з якими був знайомий. Хоча я вже на той момент був зареєстрований на різних форумах і мав там властивість спілкуватися, я тоді не усвідомлював, що це теж SMM.

SMM: social media marketing або маректинг в соціальних медіа — це не тільки присутність в соціальних мережах з групою вконтакте або фейсбук. Це саме маркетинг (управління) в соціальних медіа (блоги, форуми, спільноти, соц мережі і тд). У кожному з видів ресурсів маркетинг відрізняється виходячи із специфіки ресурсу.

По суті справи, що таке SMM — це залучення бренду, продукту, товарів або послуг в комунікацію з живими користувачами, це один з альтернативних шляхів, причому практично безвитратних з точки зору грошей, дати людям про щось дізнатися і досить просто отримати фідбек (зворотний зв’язок). Тобто зараз SMM — це не спам користувачам соціальних мереж, як це було кілька років тому, про що розповідав Дамір Халілов в одному з випусків Рунетологии.

SMM сьогодні — це не менш кропітка робота ніж чисте класичне SEO. Якщо говорити про підвищення продажів за допомогою SMM, то тут на відміну від класичного SEO немає сенсу паритися щодо внутрішньої оптимізації, але зате потрібно дуже сильно думати над юзабіліті і підвищенням конверсії. І для результату, яким для замовника є відбивання інвестицій в SMM з профітом, а для виконавця отримання цих самий інвестицій, освоєння їх і все той же особистий профіт, для цього треба працювати і дуже багато, причому в більшості випадків працювати командою, якій ще потрібно вміти управляти…

Півроку тому, коли почали ходити чутки про IPO LinkedIn, про його збитковість та не зовсім успішному стані я було думав, що ця соціальна мережа починає скочуватися вниз. Приблизно тиждень тому, коли виникла необхідність освоїти цей інструмент для роботи, я поліз усередину і знайшов там багато чого дуже цікавого і корисного. Подивимося наприклад на групу Searchengineland.com в LinkedIn. Відразу в очі може кинутися дискусія «How to get .edu backlinks?«. Нагадаю, що .edu посилання дуже трастові, їх дуже непросто отримати природним шляхом (так, вони не продаються), але є лазівки, через які цілком законним чином ці посилання можна отримати і як наслідок отримати непоганий стусан у вигляді посилальних факторів (в основному в буржунете в google, yahoo, щодо bing не можу сказати, не пробував).

У SearchEngineLand в цій групі LinkedIn понад 29 тисяч учасників, величезна ком’юніті, що дає швидше за все некислий трафік на головний сайт, і дозволяє тримати це ком’юніті в курсі всього, що відбувається на ресурсі, в тому числі і актуальних новин у світі пошукових технологій. З іншого боку — ком’юніті треба підтримувати і оновлювати там інформацію. Це теж робота, яку комусь щось треба робити. Це робота. З одного боку, напевно в цьому співтоваристві таку кількість активних користувачів, що спільнота вже непогано може жити сама по собі. З іншого боку, якщо залишити його напризволяще — це в переважній більшості випадків занепад ефективності співтовариства в цілому через певний час.

Як працювати в SMM? Це мабуть той питання, початок якого можна озвучити в даному пості. Як працювати «в» або «с» SMM — я починаю потихеньку вивчати. Для цього треба буде розібратися з усіма нюансами того ж facebook приміром, зрозуміти абсолютно всі нюанси. І до купи сходити ще на кілька заходів. Перше — це smconf.ru, яка пройде 28 і 29 листопада в Москві. Судячи по програмі буде дуже пізнавально з точки зору практики, та до того ж серед доповідачів є і старі добрі знайомі. І друге, що я планую відвідати, це просунутий курс з SMM в школі Нетология. Це тепер швидше за все в наступному році. А може бути ще і в цьому навіть вийде.

Ну і до купи — я не збираюся надавати послуги SMM. Мені це потрібно для себе і для своїх проектів, щоб використовувати SMM як ще одне джерело залучення трафіку і збільшення спільноти, ресурсу. Як тільки буде чим поділитися з точки зору кейсів (напрацьованих методик з цікавим результатом — відразу повідомлю). Їх вже є трохи, причому з цікавим результатом, щоправда не найефективнішим. Як закінчаться експерименти — відразу повідомлю. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — партнерська програма казино GamblingBuilder — заробляй на своєму казино!

Відео сьогодні про LinkedIn (правда, англійською, російською поки що не зустрічав)