За підтримки найбільш смачні кулінарні рецепти — пальчики оближеш!
У першій частині вийшло як то швидко і без зайвих подробиць розповісти вам про новий дизайн. Цього разу спробуємо це зробити більш детально. Найголовніше, що ми нарешті це зробили, але на досягнутому зупинятися не збираємося. Треба ще допилити цей шаблон необхідним функціоналом, про який скажу нижче.
Почнемо мабуть з шапки, яка викликала найбільше суперечок, доводів, переконань, критики і захоплення. Я радий, що ви не залишилися байдужими. Як були припущення в коментарях, планується ще весняний, літній та осінній варіанти дизайну.
Що в підсумку вийде чи не вийде, дивіться самі (натякаю підписатися на мене в твіттері і через rss). До речі логотипчики партнерських програм дуже навіть мило виглядають в горах. Каліфорнійський дизайнер знає свою справу. До речі, в минулому пості я помилився, виявляється псковський дизайнер вже років 10 як каліфорнійський. Вже вибачте.
Далі переходимо до головній сторінці з постами. Обов’язково мені треба було, щоб стояли фірмові кнопочки ретвітів. Які користуються фірмової сокращалкой посилань. Ходять чутки, що твіттер пише свою неймовірно потужну систему аналітики, в якій ці сокращалки посилань якраз дуже навіть враховуватися. Та й взагалі сині кнопочки дуже гармонують з блакитним зі світло синім дизайном. Знову таки спасибі каліфорнійському дизайнеру із силіконової долини.
Далі йдуть анонси постів, все як годиться. Внизу перед пагинатором зробили блок (не плутати з блогом) з попередніми постами. Скопипастили ідею у Дімка. Приємно, коли посилання на внутрішні сторінки повисят на морді довше.
Гламурний пагинатор мене умовив робити все той же дизайнер, який втік з рідного Росії за океан. Я так думаю, там він навчився людей вмовляти на пагинаторы. Вийшло як ви бачите ось так.
Ще не зрозумів, добре це чи погано з точки зору seo, але з точки зору дизайну виглядає дуже мило.
Переходимо до сайдбару. Мені давно хотілося, щоб разом з персонажем в шапці десь на блозі з’явився персонаж, пов’язаний з моїм сином. Каліфорнієць мене почув, про дякую. Вийшло щось мультяшний і дуже хитра. До речі кажучи, сьогодні вранці син вже щосили радів тому, як айфончик реагував на натискання кнопки хоум. Так що збіг образів з реального життя і дизайні на блозі вийшло.
Ну а поруч всякі кнопки підписки на RSS і твітери з відповідними пузомеркамі, фейсбуки, френдфиды і на мою підписка на оновлення через email.
Далі йде те саме, що вийшло завдяки немислимою напругою розуму, фантазії і дизайнерських здібностей творчої людини з силіконової долини, який за чутками планує перебратися в Нью Йорк і моїм нескромним запитам. В результаті вийшло настільки юзаюельно, що краще якось навіть не придумаєш. Окреме спасибі за впровадження банерів 125*125 в сайдбарі. Без них просто нікуди. Але почнемо по порядку.
Дискусії, прес-релізи, інтерв’ю єдиним блоком. Ай да дизайнер, ай да японський верстальник, ай молодці. За допомогою чарівного ява скрипта все красиво перемикається. Я хотів зізнатися приблизно так зробити на старому дизайні, але от руки кривуваті.
Йдемо далі, рубрики, архіви і банери. Рубрики та архіви за аналогією з попереднім пунктом. Переходимо до банерів. О боже, подивіться куди веде дуже багато червоних стрілок. Я так і не зрозумів звідки взявся цей банер у мене на блозі, а цей логотип досі мені сниться ночами.
Йдемо далі, ще один симпатичний і тематично подібний віджет з посиланнями на корисні пости з блогу. Знову-таки зручно і юзабельно.
Далі йде те саме, чого давно мені хотілося. Я модерирую блоггерские розділи на 4х популярних сео-вебмастерских форумах. Мені якось хотілося дещо спростити собі завдання і за кілька кліків (причому з блогу) показати все те, що діється на форумах. Цей чудовий віджет якраз для цього.
За допомогою тих же чарівних ява скриптів все перемикається. Крім того, японський верстальник пообіцяв, що форуми будуть виводитися в ротації, щоб нікому не було образливо. Посилання поки що прямі, але скоро до них прикрутять редирект. Так як тут по ідеї цікавий трафік, а не посилальне. Крім того, це обмін трафіком, який, я думаю, благополучно позначиться і на трафіку мого блогу.
Ну і наостанок в сайдбарі блогрол і випадковості і сео статтями.
Футер, як ви бачите, не зовсім допилен, але це в процесі. Хмара тегів скоро наповниться тегами. Розділ твіттер скоро буде майоріти моїми твітами. На головній відображається прямий ефір (ті хто посилався на мене за даними ЯППБ), на внутрішніх на цьому місці відображається список останніх статей. Далі ще продублюются наші послуги. Наші – бо нас вже багато.
Перед початком верстки я попросив японського верстальника ознайомитися з постами у блозі.
З приводу внутрішньої seo оптимізації шаблону – http://www.terehoff.com/internal-optimization-wp.html
З приводу розміщення h1, h2, h3 – http://www.terehoff.com/temlate-optimisation.html
Як вантажиться сторінки: спочатку шапка, потім пости/пост, потім сайдбар, потім футер – http://www.terehoff.com/ideal-wordpress-optimisation.html
До речі кажучи, зміна дизайну – це ще один з методів просування блогу, як я зрозумів. Правда не зовсім безкоштовний, але тим не менш. У голові багато, багато ідей для постів. Буде цікаво і корисно, я впевнений.
Терехов.
Відео сьогодні – як вдало впав дельтапланерист.
Постової — опис пошуку битих посилань з допомогою програми XENU Link Sleuth.