Одноцентову трафік і його використання

37

Спонсор поста про одноцентову трафік Gold-affiliate, який дарує на Новий Рік золоті годинники трьом кращим вебмайстрам!

Не спалю сьогодні якоїсь нової теми, а ось цікавими думками постараюся поділитися. Ще на першій Seoconference у Казані ми познайомилися з власником студії, яка крім просування сайтів пропонувала ще послуги контекстної реклами. І він розповів про свої напрацювання та досвід, завдяки яким вони можуть і вміють купувати на сайти якісний тематичний трафік з пошуку по ціні 30 копійок.

Загальна суть даного підходу в тому, що за рахунок використання long tail або довгого хвоста НЧ запитів можна таким чином підбирати умови показу контекстних оголошень, де не буде конкуренції і в той же час буде високий CTR за рахунок невисокої кількості показів і знаходження оголошення над результатами пошуку.

Але не все так просто. Спочатку треба зуміти налаштувати рекламну кампанію, щоб домогтися ціни в 30 копійок за перехід. Це якраз завдання для досвідчених фахівців, які по суті справи заробляють на своєму досвіді. Ну це було давно і якось забулося.

Буквально вчора я перечитував і перегортав книгу по контекстній рекламі, написану Анаром Бабаєвим, Миколою Євдокимовим та Андрієм Івановим (посилання на книгу в Озоні). І там тема одноцентового трафіку була піднята знову в контексті арбітражу — купівлі трафіку в одному місці за низькими цінами та перепродаж його за високою.

Вебмастерская братія найбільше знайома з поняттям арбітражу трафіку не стільки в його перепродажу, скільки в так званому на зливі платники і лендінгем різних партнерок. Це один варіант импользования. Інший варіант — це штучно-природна накачування великого сайту живим трафіком з метою більш вигідною монетизації самого сайту.

У книзі про контекстну рекламу наводиться приклад великих ЗМІ. Одна справа, що старе трастове ЗМІ тримає високі показники трафіку за рахунок регулярного оновлення контенту, унікальних репортажів і всього іншого. Інша річ, що завжди треба розширюватися і працювати над іншими джерелами трафіку, так як він зайвим не буває. Чим більше показники лічильників відвідуваності, тим вищий потенційний дохід від монетизації сайту за рахунок рекламодавців, які в першу чергу при побіжному огляді дивляться як раз на цифри, а потім вже на деталізацію.

Приміром, назвімо абстрактне онлайн ЗМІ в нішевою тематики і візьмемо за аксіому, що там регулярно з’являється і оновлюється якісний тематичний контент. Швидше всього там є природний якісний трафік. Щоб його штучно, правда за гроші, збільшити, можна використовувати контекст. Ціна питання: 0,3 рубля помножити на 1000 уніків на добу = 300 рублів на добу. Якщо потрібен месячныйбюджет, то множимо ще на 30 і отримуємо 9000 рублів на місяць. По суті справи копійки, враховуючи те, що сайт с1000+ униками в добу може заробляти на рекламі як мінімум раз в 5 більше. Може і в 10 разів більше — треба тільки продажникам краще попрацювати.

Відразу скажу — я не спец по контекстній рекламі і одноцентову трафік видобувати не вмію і ніколи не пробував. Як розмовляти з агентствами на цю тему, так само поки що не думав. Якщо серед вас є такі фахівці — велкам на пошту, поспілкуємося і знайдемо спільні точки дотику. Проекти цікаві є.

Ну а тим хто тільки починає, раджу прочитати книгу щоб систематизувати знання. Ну а взагалі, пробуйте і експериментуйте. Якщо будуть вдалі і гарні приклади, пишіть гостьові пости, з задоволенням опублікую.

Терехов.

Постовий: партнерська програма казино GamblingBuilder — заробляй на своєму казино!

Вперше за останній час відео що називається реально корисне а не для фана — трюки з урлами в google.