У суботу тут друзі приїжджали. Ну то да се, ввечері розговорилися з одним за пляшкою віскі і сигарою. Суть розмови приблизно наступна. Вони займаються створенням і обслуговуванням так званих «розумних будинків». Крім автоматизації опалення, клімату, налити за розкладом води у ванну заданої температури, вони займаються поставками і установками акустики преміум класу, в тому числі і домашніх кінотеатрів.
Ще одна особливість у тому, що в центральному регіоні Росії або є тільки дві контори, які цим займаються. Особисто у товариша є ексклюзивні домовленості з постачальниками цього нереально дорогого заліза і дерева. Що захотів він — зробити топовий інтернет магазин на цю тему і охопити той прошарок населення, який вже і не середній клас, а в перспективі планує стати елітою. Ну або ж справжніх фанатів-гиків, які хочуть мати вдома якісну просунуту акустику та електроніку.
Йдемо далі — спочатку він хотів це зробити паралельно з основною роботою, але маючи виходи на постачальників цієї апаратури, він хотів за рахунок онлайну отримувати замовлення, обробляти їх і як наслідок заробляти зовсім інші гроші.
Я йому одразу назвав помилки, які не може, а зробить.
Як йому порадив діяти я.
Які плюси мого пропозиції:
- він не ризикує своїми особистими грошима;
- він працює зі своїм поточним керівництвом як партнер, а не конкурент;
- він розширює поточний бізнес своєї компанії;
- він отримує міцний тил в офлайні з боку своєї ж компанії.
Плюси по-моєму на обличчя. Що ви думаєте?
Ну і звичайно ж треба додати, що аналіз ринку ще ніхто не відміняв. В офлайні звичайно.
Терехов.
Постової — помилкові відмови в Метриці
Відео сьогодні про розумний будинок.