Оптимізація фрагментів в SERP — ви цим займаєтеся?

34

Спонсор посту — розкрутка сайту в Києві.

Про оптимізацію фрагментів стали говорити близько 2х років тому. До цього робили упор тільки на позиції. Коли навчилися аналізувати віддачу від вкладень на SEO, зрозуміли, що не завжди позиції дають трафік. Після цього з’явилося поняття «клікабельність фрагментів». Якщо в двох словах — то сніппет треба зробити таким, щоб з нього захотілося клікнути (перехід) чи отримати всю потрібну інформацію (номер телефону, адресу, список послуг і тд).

Для прикладу: фрагменти в рязанській видачі яндекса за запитом «просування сайтів».

Оптимізація фрагментів в SERP — ви цим займаєтеся?

Для прикладу: фрагменти в московській видачі яндекса за запитом «просування сайтів».

Оптимізація фрагментів в SERP — ви цим займаєтеся?

Я думаю різниця добре видно і наочна. «Московські фрагменти» інформативніше, як наслідок клікабельні, плюс у всіх присутні швидкі посилання, на сайті Demis навіть є посилання на твіттер, сторінки у вконтакте та facebook. Це можна зробити і цим треба користуватися. Ви користуєтесь цим?

Інша справа, що якщо у вас немає твіттера або ваші сторінки в facebook і вконтакте м’яко кажучи непридатні для того, щоб туди «гнати користувачів», то краще їх звичайно не вказувати.

До речі про швидкі посилання. Ніколи сам як оптимізатор не клікав по них (просто не звертав уваги) і не бачив у них особливої користі. Поки сам не побачив, як один знайомий юрист (до речі дуже цільова аудиторія для деяких сайтів) при мені клікав по цим швидким посиланнях і відразу знаходив те, що шукав.

Перейдемо у гуглу. Запит «просування сайтів в рязані».

Оптимізація фрагментів в SERP — ви цим займаєтеся?

Запит просто «просування сайтів».

Оптимізація фрагментів в SERP — ви цим займаєтеся?

З Рязанню все зрозуміло, з Москвою все ніби як краще. Зате на обличчя ми бачимо наявність регіональної видачі в гуглі (пост писався з Рязані).

Всім своїм клієнтам ми настійно вимагаємо заповнювати мета теги keywords і description, тому що гугл при першій можливості «підсмоктує» сніппет звідти. Візьмемо Vipro:

Якщо метатеги не заповнені, гугл спробує взяти його з контента. З яндексом все складніше, тому що це яндекс. Він формує сніппет з контенту, якщо вмісту немає (теж буває), то намагається забрати з метатегів (згадайте кейси wikimart).

Дуже докладно про сніппети розповіла Олена — не бачу сенсу дублювати, наведу лише основні тези з її публікації про фрагмент контенту, який ми хочемо бачити фрагментів:

  • щільність потрібного ключового слова в цьому фрагменті повинна бути найвищою в порівнянні з іншим текстом;
  • ключові слова у цьому фрагменті повинні вживатися в тій же формі, що і у запиті;
  • формулювання ж самого речення в цьому фрагменті повинна по максимуму відрізнятися від title;
  • у пропозиціях до і після цього фрагменту не повинно бути ключових слів.

Питання, які я хотів би вам задати.

  • Ви аналізуєте сніппети на своїх сайтах?
  • Ви покращуєте сніппети на своїх сайтах?
  • Ви аналізуєте сніппети на клієнтських сайтах?
  • Ви покращуєте сніппети на клієнтських сайтах?
  • Прохання відповісти в коментарях — мені цікава статистика по лікарні.

    Терехов.

    Постової — якісний аудит сайту в Петербурзі.