Оптимізація title-ів всередині сайту

40

Спонсор посту — просування сайтів від Artox Media.

У пості про оптимізацію сніппетів я задавав питання — ви цим займаєтеся? Деякі займаються, деякі ні. Сьогодні поговоримо про оптимізація title-ів. В коментарях будемо ділитися думками, хто цим займається, а хто ні.

Що дає неоптимизация title-ів? У більшості випадків це дублі на сайті, коли різні сторінки з різними URL містять однакові title. Бідний яндекс починає плутатися, чому у різних сторінок з різним контентом однаковий заголовок. І щоб не напороти гарячки і не дай Бог не видати вам неправильну відповідь у видачі з посиланням на сайт, які не принесе вам користі (це буде кошмар)… загалом такий сайт відлітає в дупу. Якщо більш гуманно — не вистрілює в гору. Хоча скрізь є винятки.

На жаль, дубльовані title зустрічаються у багатьох монстрів сьогоднішнього інтернет бізнесу. Написати цей пост мене спонукала робота над оптимизациями title-ів одного з відомого сайту рунету, якого говорити не буду :).

Дубльовані title виникають не через незнання, а швидше за неуважність. Склепали ви сайт на самописному движку, продумали структуру, в процесі її трохи змінили, переробили і тд. А старі напрацювання раніше генерують сторінки і ви як наслідок отримуєте дублі, про які ви можете навіть і не знати. А от яндекс і гугл про них знають, але не пишуть вам alert повідомлення в своїх панелях вебмайстрів. Навіщо???

На це питання я б теж дуже хотів знати відповідь. Тепер кілька моїх рекомендацій по оптимізації title-0в всередині сайту. Зовні вони якось не оптимізуються.

  • Робіть довжину title не менше 6-8 слів. Не тому, що треба багато, а для того, щоб максимально зібрати хвіст НЧ запитів. На початок title ставте те, що буде більш кликабельним і буде нести основну семантику (наприклад у мене — «Блог Терехова» для морди, а потім вже просування сайтів та інше).
  • Не лийте в title воду, для цього є контент, в title повинно бути чітко і зрозуміло. Вода — це використання тонни ключевіков і синонімів у титлі. Не вода — це клікабельний тайтл для серпа, за яким ви швидше за все кликніть.
  • При написанні title все ж спочатку орієнтуйтеся на пошуковик, а потім на користувача. Орієнтація на користувача видна/важлива в результатах пошуку, але щоб туди потрапити, орієнтуватися спочатку треба на пошуковики.
  • Копірайти: «найкращий хостинг — Блог Терехова» на мій погляд тільки погіршують результат у позиціях так як «розмивають» семантику, тобто додають щось непотрібне в найбільш вагомий фактор ранжування. Якщо ж хочете додати копірайт, то робіть це індивідуально до конкретних посад/сторінок, а не автоматизовано до всіх сторінок відразу.
  • Подивіться як зроблені title у топ 10 конкурентів і зробіть свій краще ніж всі 10 разом узятих.
  • Питання — як це справа автоматизувати. Наприклад у вас на вході є блог Терехова. Як у нього оптимізувати всі title? Для початку їх би отримати списком. Це буде тема окремого посту. Скоро-скоро. Може бути навіть сьогодні.

    Ну а тепер питання. Відповідаємо в коментарях.

  • Ви оптимізуєте title в межах одного сайту?
  • Пробували взагалі?
  • Отримували результати?
  • Чи Ставите копірайти виду — «Блог Терехова»?
  • Ви взагалі розумієте що таке SEO і внутрішня оптимізація?
  • До речі — ось дві хороші статейки для зовсім новачків. Хлопці з admitad попросили проанонсувати: основи пошукової оптимізації та внутрішні фактори ранжирування. Попросили написати рецензії на кожну статтю. Так що чекайте.

    Ще до речі про адмитадов і титли: у них вийшов розділ «товари» в партнерці, ось там за рахунок уникализации і оптимізації титлов можна буде зібрати дуже багато НЧ пошукового трафіку, який дуже добре конвертується у продажу. Контент і посилання, звичайно, теж важливі, але там в першу чергу рулять титли під НЧ запити.

    Терехов.

    Постової — сайт Posuda-nadom.com.ua для вашого будинку.