Спонсор посту — просування сайтів від Artox Media.
У пості про оптимізацію сніппетів я задавав питання — ви цим займаєтеся? Деякі займаються, деякі ні. Сьогодні поговоримо про оптимізація title-ів. В коментарях будемо ділитися думками, хто цим займається, а хто ні.
Що дає неоптимизация title-ів? У більшості випадків це дублі на сайті, коли різні сторінки з різними URL містять однакові title. Бідний яндекс починає плутатися, чому у різних сторінок з різним контентом однаковий заголовок. І щоб не напороти гарячки і не дай Бог не видати вам неправильну відповідь у видачі з посиланням на сайт, які не принесе вам користі (це буде кошмар)… загалом такий сайт відлітає в дупу. Якщо більш гуманно — не вистрілює в гору. Хоча скрізь є винятки.
На жаль, дубльовані title зустрічаються у багатьох монстрів сьогоднішнього інтернет бізнесу. Написати цей пост мене спонукала робота над оптимизациями title-ів одного з відомого сайту рунету, якого говорити не буду :).
Дубльовані title виникають не через незнання, а швидше за неуважність. Склепали ви сайт на самописному движку, продумали структуру, в процесі її трохи змінили, переробили і тд. А старі напрацювання раніше генерують сторінки і ви як наслідок отримуєте дублі, про які ви можете навіть і не знати. А от яндекс і гугл про них знають, але не пишуть вам alert повідомлення в своїх панелях вебмайстрів. Навіщо???
На це питання я б теж дуже хотів знати відповідь. Тепер кілька моїх рекомендацій по оптимізації title-0в всередині сайту. Зовні вони якось не оптимізуються.
Питання — як це справа автоматизувати. Наприклад у вас на вході є блог Терехова. Як у нього оптимізувати всі title? Для початку їх би отримати списком. Це буде тема окремого посту. Скоро-скоро. Може бути навіть сьогодні.
Ну а тепер питання. Відповідаємо в коментарях.
До речі — ось дві хороші статейки для зовсім новачків. Хлопці з admitad попросили проанонсувати: основи пошукової оптимізації та внутрішні фактори ранжирування. Попросили написати рецензії на кожну статтю. Так що чекайте.
Ще до речі про адмитадов і титли: у них вийшов розділ «товари» в партнерці, ось там за рахунок уникализации і оптимізації титлов можна буде зібрати дуже багато НЧ пошукового трафіку, який дуже добре конвертується у продажу. Контент і посилання, звичайно, теж важливі, але там в першу чергу рулять титли під НЧ запити.
Терехов.
Постової — сайт Posuda-nadom.com.ua для вашого будинку.