Перший агрегатор з вічними посиланнями

680

До речі про вічні посилання — імплантація зубів буде вічною).
Ринок пошукового просування постійно змінюється. Хто в темі, хто постійно рухається вперед, той і ближче до топу. Не будемо говорити сьогодні про гроші, будемо говорити про результат. Про те, як в топ просунутися раніше, було написано чимало мінлива. Про те, як рухатися в топ зараз, знають ті, хто в топі з хорошими якісними сайтами, які вміють збирати природні посилання звідусіль — з блогів, форумів, соціалок, новинарів, порталів і таких людських сайтик, де народ тусується і повертається.

Тут мені зліва підказують, що в цьому 2011 році будуть тісно змагатися один з одним агрегатори і SEO студії. Ще Віктор Нагайцев (perfectseo.ru) розповідав на seomoscow, що отримати та утримати клієнта стає все складніше і складніше.

Микола Хиврин (megaindex) на тій же seomoscow розповідав, що при розробці системи вони орієнтувалися на використання тільки тих донорів, які дійсно працюють, а не тих, які потрапляють в індекс пошукових систем. Тим самим вони досягають мінімального бюджету під посилальне просування високочастотних і високо конкурентних запитів.

За даними статистики маркетологів rookee за 2010 рік, відпрацювання seo-студій на 10-15% краще, ніж у агрегаторів. При цьому різниця цінників у десять-п’ятнадцять разів. Тому що треба оплатити роботу оптимізаторів, велика частина якої приходить на практичний досвід, що є найдорожче у оптимізатора.

Куди рухається клієнтське SEO 2011 році? Основний упор вже робиться не стільки на позиції і трафік, скільки на конверсію. Замовнику цікавий вже профіт з сайту, одним з джерел якого є просування в пошукових системах і трафік як результат. Тобто ми знову повернулися до SEO в широкому сенсі цього слова.

Знову ж мене підштовхують в бік, що опиратися треба буде на природні посилання. Максимально до них наближені в даному випадку так звані вічні посилання, з якими не все так просто. Докладна стаття про це тут. До речі всі ті ж rookee вже писали, що збираються ними зайнятися впритул. Може бути навіть врахувати всі недоліки і зробити ефективний інструмент.

Горезвісні поведінкові фактори. Яндекс розпустив чутки про містичні поведінкових факторах. Всі дружно кинулися покращувати якість просуваються сайтів. Поки по даній темі інформації мало і вона досить суперечлива. Правда десь я вже чув, що вже пишуться сервіси накрутки поведінкових факторів, і поки ці фактори будуть працювати, поки ця дірка буде відкрита, можна буде намагатися отримати результат і заробити на цьому грошей.

Соціальні мережі. Всякі там «лайки» facebook, «подобається» контакту, ретвіти з твіттера і інше — кажуть, що google це вже враховує. Вітчизняні оптимізатори вже ставлять на цю тему експерименти. Результати не змусять себе чекати і будуть звіти. За результатами цих звітів швидше за все створяться або не створяться (або вже створені) біржі «накрутки» цих «лайок» з «нравитсями». До речі ретвіти легко і просто можна купувати в rotapost.

Цікаво, хто першим з агрегаторів інкапсулює (інтегрує) весь цей функціонал в себе і надасть комплексний інструмент вже не стільки просування, скільки інтернет маркетингу. Якщо аналізувати темпи зростання всіх агрегаторів, то швидше за все це будуть rookee. Ось наприклад свіжа картиночка з функціоналу системи, якої поки що немає в паблике.

Перший агрегатор з вічними посиланнями

Залишилось реалізувати постові, ретвіти, лайки, і багато-багато чого ще. Хлопцям побажаю тільки удачі.

Терехов.

Постової — дешевий хостинг.

Відео намагався підібрати за запитом «вічні посилання» на youtube. Серед найбільш релевантних» і «оптимістичних» мені сподобалося ось це.