Спонсор посту — автоматичні ворота.
Почалося все в суботу пізно ввечері, коли близько опівночі на поїзді я рушив у бік Пітера. Хто-то в твіттері мене підколював, що попутниками будуть старі бабусі. Ан ні, попутники були дуже молоді.
У неділю в 12 дня поїзд прибув до Пітера точно за розкладом і на вокзалі мене зустрічали seowit і seo2z. Класні вони хлопці. Після виходу з метро я дуже жадібно втягнув той самий Пітерський морозних повітря. Привіт, Пітер.
У нас була рівно половина дня, щоб погуляти по Пітеру в світлий час, купити сувенірів і трохи перепочити перед конференцією по соціальним медіа. Цей перелік «завдань» ми постаралися виконати по максимому, ну а ввечері прийшов у гості автор жукладочника і почалося палево тим…
Самі бадьорі вранці проспали, але тим не менше до початку реєстрації на конференцію до 9 ранку встигли. Приємно було, що відразу можна було приступити до кави брейку, а так як сніданку у нас по суті не було, то гарячий чай зі смачними тістечками виявився дуже навіть до речі.
Програма конференції тут. Взагалі тематика просування в соціальних медіа для мене досить нова і цікава. Я багато разів чув і бачив на форумах, як народ збирає групу вконтакті, а потім збирає з неї трафік. На конференції практикуючі фахівці розповідали який від цього можна отримати ефект. Ті конференція була для мене не приводом з’їздити до Пітера, а основною причиною.
Коментувати кожну доповідь тут не бачу сенсу, так як вчора я це робив в твіттері з хеш-тегом #smconf. Фотоапарат з собою в Пітер я теж не брав, тому власних фоток у мене немає, правда добрі люди, за що їм окреме спасибі, зробили кілька фотографій в самому Пітері (фоточки будуть трохи нижче).
Дуже багато фоток зробив старий добрий знайомий Юрій Михайлович. Так що фолловьте його і одними з перших побачите посилання на фотографії з цієї конференції і не тільки. Ось наприклад є така.
Чим примітний Юрій Михайлович як професійний фотограф, так це тим, що обов’язково зробить фотографію з іншого ракурсу, щоб побачити зворотний бік медалі. Вийшло приблизно ось так. Вам яка більше сподобалася?
Особисто мені більше сподобалася організація конференції. Все дуже чітко, злагоджено, ввічливо, підкреслено шанобливо. Організаторам величезний респект.В процесі прослуховування доповідей дуже часто приходила думка кинути майже все, чим я зараз займаюся і вдаритися в SMO і SMM. Поки що це залишилося у формі думок.
Зібрав кілька дуже цікавих контактів: бренд менеджер Однокласників Ганна Монахова, керівник відділу SMM РА Апельсин — цілий метр вісімдесят зростання цього SMM, вона ж @ksana_spring, і самий цікавий і несподіваний для мене контакт — начальник сектора по зв’язках з громадськістю ЗАТ «ГАЗПРОМНАФТА-ПІВНІЧНО-ЗАХІД». Скільки своїх візиток роздав — вже не пам’ятаю.
Одні з найбільш цікавих доповідей були про моніторинг згадувань брендів у соціальних мережах. Ашмановцы, наприклад, вже написали свою систему моніторингу, а спеціально для неї — свій пошук по блогах, так як судячи з їхньої практики яндексовый пошук по блогах часто не працює. Як раз в моніторингу використовується поняття тональність — наскільки я зрозумів, це ступінь привабливості (негативна, позитивна, нейтральна) згадки в соціальних мережах.
Дуже порадували несподівані виступи представників МТС і Білайн, які прийшли на конференцію в якості слухачів, але у другій половині виступили в якості доповідачів, в яких розповіли про те, як вони моніторять згадки своїх брендах і як борються з негативом.
Пару слів про Пітер. Як то мимоволі прогулюючись я порівнював його з Москвою. Метро, вулиці, фасади, будинки, люди. Тут все зовсім інше. Люди привітні. У зовнішньому вигляді будинків відчувається більше вкладених емоцій. Тут люди нікуди не поспішають і не квапляться. Тут автомобілі не намагаються підрізати один одного щоб проскочити на миготливий зелений. Тут навіть Гібддшникі на Невському проспекті не вимагають, а ввічливо просять власників припаркованих машин запаркуватися в призначеному місці. Сам спостерігав таку картину, що ГИБДДшник під’їхав до припаркованого лендроверу з включеною аварійкою і власник позашляховика саме жестами попросив дати йому можливість постояти в «недозволеному місці ще 2 хвилини. І ГИБДДшник дав йому цю можливість.
Ну і фоточка з Пітера то з seowit, то з seo2z — точно вже не пам’ятаю. хто це з них. Фоточка зроблена на палацовій площі.
Ось так в двох словах про приємну і плідну поїздку до Пітера. А мені згадалася класна ідея Глобатора, тому їй теж скористаюся і зовсім пошепки: скоро буде великий пост про біржу sape — фотозвіт з їхнього офісу в Москві, про їх проекти, що чекати від них нового в цьому році і як взагалі вони працюють.
Терехов.
Постової — ремонт стільникового телефону
Відео сьогодні звичайно ж про Пітер.