Спонсор посту — акція заберіть наші гроші від North-West Financial Broker.
Перед прочитанням пару пояснень. htdo.ru — один з моїх експериментальних сайтів, який не став їсти яндекс (в індексі одна сторінки), на який був НЧ трафік з гугла до 100 уніків на добу, трохи трафіку з твіттер і тд по дрібниці. Щоб він залишався «експериментальним» до кінця, я віддав його в оренду одній форумчанину з форуму BizzTeams для участі в конкурсі «Пощупай Пінгвіна» з призовим фондом 10000$. Буквально минулого тижня прийшов ще один лист «щастя» з «проявом ініціативи з конкретною пропозицією за цільовим залученню клієнтів в Fresh-Up, так як даний метод на практиці дозволяє істотно збільшити ефективність сайту як інструмент продажів». Далі лист.
Добрий день.
Мене звати Володимир Чермошенцев, я вирішив звернутися, т. к. зазначив, що Ваша компанія використовує сайт htdo.ru для залучення потенційних замовників.
Моя робота — аналізувати результати видачі пошукових систем і знаходити компанії, яким може бути недостатньо вхідних дзвінків від клієнтів з Інтернету.
Ми з колегами виявили ініціативу і підготували для htdo.ru конкретна пропозиція за цільовим залученню клієнтів Fresh-Up. Даний метод, на практиці, дозволяє істотно збільшити ефективність сайту як інструменту продажів.
Я буду дуже вдячний, якщо Ви прокоментуєте наші викладки (у вкладенні) або передасте людині, відповідального за продажі.
З повагою, Володимир Чермошенцев
Фахівець відділу продуктивних рішень
Компанія Fruitful Solutions
Тел./Факс: +7 (495) 661-6100
Моб.: +7 (925) 060-93-64
Web: www.future-adv.ru
Ну, нормальний такий типовий СПАМ, в якому зазвичай пропонують просувати твої ж сателіти. Які ще і не проіндексовані яндексом. А в листі ні звернення по імені, ні назви компанії, так і рекламний полубред в тексті листа. Я б не став все це публікувати, якщо б не прочитав ще й два файлу вкладення…
Після їх прочитання відразу став зрозумілий алгоритм роботи товаришів на автоматі натисканням кнопки, плюс без модерації кваліфікованого фахівця, як «продажника», так і кваліфікованого людини, яка розбирається в тому, що продає компанія Fruitful Solutions, а так само спеціаліст відділу продуктивних рішень Володимир Чермошенцев.
Фрази в подарунок 2012
Fresh—Up: Акція – Фрази в подарунок! |
Fruitful Solutions пропонує ще більш вигідні умови роботи завдяки новій акції! Не секрет, що від кількості просуваються запитів (розміру семантичного ядра) залежить результативність і швидкість просування. Спроби просування сайту по одному дорогому запиту (наприклад, «пластикові вікна»), як правило, приречені на невдачу. І навпаки: чим більше і різноманітніше перелік пропонованих запитів, тим більше шансів на успіх. Акція «Фрази у подарунок!» відображає бажання Fruitful Solutions йти назустріч своїм клієнтам, докладати максимум зусиль для досягнення результатів. Тепер, навіть при обмеженому бюджеті, наші клієнти можуть отримувати цільових відвідувачів на свій сайт суттєво розширеним переліком ключових фраз абсолютно безкоштовно! При укладанні договору на просування сайту з бюджетом понад 15 000 руб., ви отримуєте 7 цільових просуваються запитів безкоштовно! Більш того, при бюджет, що перевищує 25 000 руб., кількість безкоштовно просуваються запитів зростає до 15! Завдяки новій акції, не тільки істотно зростає швидкість і результативність просування вибраних Вами пошукових запитів, але і кількість відвідувачів сайту, зацікавлених в покупці Ваших товарів і послуг. У зв’язку з тим, що сьогодні для великого числа компаній Інтернет-сайт є основним, а в деяких випадках навіть єдиним джерелом нових клієнтів, від професіоналізму просуває компанії часто залежать сьогодення і майбутнє компанії. Fruitful Solutions пропонує своїм клієнтам максимальний ефект за мінімальною ціною, використовуючи ефективні методи «білого» просування. |
Коментарі, що не наводжу, тут і так все зрозуміло. Проте чекаю ваших коментарів у коментарях до посту. Наступний документ ще цікавіше.
FreshUp для сайту htdo.ru
125167, Росія, р. Москва
8-го Березня 4-я вул., д. 6А
БЦ «Аеропорт»
Тел./Факс +7 (495) 661-6100
Web: www.future-adv.ru
Компанія: htdo.ru
13 Липня 2012 р.
Htdo.ru: залучення замовників
Компанія Fruitful Solutions – оператор продуктивних бізнес-рішень, має честь представити послугу Fresh-Up — цільового залучення потенційних клієнтів на сайт Вашої компанії з ключових пошукових систем Інтернету: Яндекс, Google, Рамблер. Застосовувані нами технології дозволяють багаторазово збільшити ефективність перетворення відвідувачів сайту дзвінки і далі – в реальних споживачів Ваших товарів або послуг.
Сфера пошукового просування існує вже більше восьми років, однак особливої актуальності ці рішення придбали саме зараз, у період масштабних економічних змін, коли для багатьох компаній найбільш важлива реальна віддача від реклами, ефективне залучення платоспроможних клієнтів. З цією метою, все більше число організацій різної величини та виду діяльності, роблять свій вибір на користь пошукового просування. Ефективність пошукового просування визначають два важливих аспекти: висока віддача від залучених відвідувачів і низька вартість щодо інших видів реклами, наприклад, банерної або контекстної.
У нас інформативний сайт, нам щодня телефонують різні SEO-компанії з пропозицією просунути його в Топ-10 Яндекса, ніж ваші послуги краще?
Fresh-Up – це новий етап розвитку пошукового просування, який за визначенням також передбачає виведення сайту замовника на позиції {1-10} в ключових пошукових системах, при цьому ставлячи на чільне місце не самоціль просування, а реальний економічний ефект, який ця просування приносить
У чому плюси послуги цільового залучення клієнтів Fresh-Up в порівнянні з класичним пошуковим просуванням?
• Результати – вже через 2-4 тижні після початку роботи
Ми беремо максимум від накопиченого досвіду, щоб Ви почали отримувати дохід у кілька разів швидше, ніж конкуренти, які звернулися в інші компанії;
• Оптимізація ключових фраз, які просуваються
Наш клієнт, що реалізує сантехніку, не повинен платити за просування по слову «кран» і відповідати на питання про постачання козлових «кранів» в Удмуртії, а шинного центру безглуздо конкурувати з постачальниками ліцензійних комп’ютерних дисків»;
• Висока конверсія відвідувачів з пошукових систем в покупців
«Відвідувачі є – дзвінків немає». Так можна охарактеризувати найбільш поширену причину розчарування в роботі оптимізаторів. Мета будь-якого просування – реальні продажі. Fruitful Solutions застосовує технології власної розробки для поведінкового аналізу відвідувачів, а також управління поведінкою відвідувачів в реальному часі;
• Кращі ціни, актуальні спеціальні пропозиції
За дослідженням компанії, ціни наших послуг — одні з найнижчих в Росії, що досягається за рахунок ідеально налагоджених бізнес-процесів і високої фінансової стійкості. Крім того, нашим клієнтам доступний цілий ряд спеціальних пропозицій: «Два місяці за ціною одного», «Кредитний ліміт», «Просування в розстрочку» та інші.
• Фінансові гарантії результатів просування
Ми впевнені в якості своєї роботи, тому готові повернути Вам гроші, в разі недосягнення цільових показників;
• Тільки дозволені методи просування – запорука стабільності і безпеки Вашого бізнесу
Використання нелегітимних методів просування призводить до санкцій, що, зрештою, може призвести до повного виключення сайту з результатів пошуку. Ми швидко адаптуємося до нових алгоритмів пошукових систем і досягаємо найкращих результатів з використанням виключно дозволених методів.
Ми маємо досвід роботи з контекстною рекламою Яндекс.Директ (Бігун, Google AdWords). В чому різниця?
Дійсно, найчастіше пошукове просування зараховують до видів контекстної реклами, про ефективність якого багато хто знає по відомому сервісу Яндекс.Директ, проте, дана послуга володіє наступними невід’ємними перевагами:
• Вартість кожного залученого відвідувача в 2-10 разів нижче, ніж при контекстній рекламі;
• Вартість послуги не залежить від кількості кліків по оголошенню;
• Охоплення більшої аудиторії: можливість залучення на сайт до 10 разів більшої кількості відвідувачів, ніж при контекстній рекламі;
• Можливість залучення відвідувачів, що негативно ставляться до реклами;
• Оператори контекстної реклами не приділяють уваги конверсії відвідувачів, самоціль цього методу – переходи на Ваш сайт;
• Контекстна реклама і пошукове просування забезпечують синергетичний ефект, істотно підвищуючи ефективність сайту, ніж кожен метод окремо.
Вартість ключових запитів для htdo.ru
Нижче наведена Таблиця 1 з вартістю тематичних ключових запитів для htdo.ru. Список тематичних запитів підготовлено з використанням інформації на Вашому сайті. На підставі статистичних даних пошукових систем з усіх ключових запитів галузі обрані найбільш ефективні. Кожен просувається ключовий запит збільшить чисельність цільової аудиторії сайту, що, в свою чергу, збільшить прибуток Вашої компанії.
З наведеного списку Ви можете виключити необхідну кількість ключових запитів для формування рекламної кампанії виходячи з розміру Вашого бюджету. Ми працюємо з замовленнями в загальній сумі від 8000 руб. При бюджеті більше 15000 руб. і більше 25000 руб., до переліку запитів буде також додано 7 або 15 безкоштовно просуваються запитів відповідно, згідно акції «Фрази в подарунок!».
Таблиця 1. Вартість 1 місяця пошукового просування для кожного ключового запиту
Ключові запити
Вартість, руб
Гарантовані позиції
0,00
Топ {1-10}
Всі ціни вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.
Етапи робіт і порядок оплати
В Таблиці 2 наведено перелік робіт і порядок їх оплати з розрахунку просування всіх ключових запитів з Таблиці 1.
Таблиця 2. Етапи робіт і порядок оплати
Найменування робіт
Опис
Вартість
Одноразові роботи (перший місяць з моменту підписання договору)
Оптимізації і просування сайту за обраними ключовими запитами:
• Написання релевантних текстів для сайту;
• Оптимізація сайту за обраними ключовими запитами;
• Складання списку текстів для зовнішніх посилань (анкор-листа);
• Відбір майданчиків для розміщення посилань;
• Нарощування природної посилальної бази;
• Контроль і моніторинг змін.
14361 руб.
Закріплення позицій (другий місяць з моменту підписання договору)
Проводяться роботи по посиленню і закріпленню досягнутих результатів:
• Підвищення конверсії відвідувачів сайту в реальних замовників;
• Збільшення trust-показника сайту (показник довіри пошукових систем);
• Нарощування посилальної бази;
• Фільтрація не ефективною посилальної маси.
9265 руб. *
Щомісячна підтримка
Контроль та утримання досягнутих позицій:
• Протидіяти конкурентам;
• Відстеження процесів конверсії;
• Оптимізація і підтримання на необхідному рівні посилальної маси;
• Адаптація до нових алгоритмів пошукових систем.
9265 руб.
Всі ціни вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.
* — Просування другого місяця здійснюється безкоштовно згідно акції: «Два місяці за ціною одного».
Фінансові гарантії
Fruitful Solutions несе фінансову відповідальність за результати своєї роботи. На етапі підтримки гарантується знаходження просувного сайту в Топ {1-10} пошукової системи Яндекс не менше 20 днів протягом звітного місяця по кожному просувається запитом. Якщо плановий результат не досягнутий, ми повертаємо гроші. При знаходженні посилання на Ваш сайт в Топ {1-10} менше 20 днів, проводиться розрахунок невідпрацьованої суми для кожної конкретної фрази. Невідпрацьована сума обчислюється як добуток суми повернення на кількість днів відсутності в Топ {1-10} пошуковій системі Яндекс (Таблиця 3). Невідпрацьована сума переноситься на наступний розрахунковий період підтримки результатів просування або підлягає поверненню.
Таблиця 3. Розрахунок суми повернення за 1 день відсутності просувається запиту
Ключові запити
Розмір суми повернення за 1 день відсутності посилання у Топ {1-10} Яндекс
0,00
Всі ціни вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.
У випадку не досягнення планових показників у пошуковій системі Яндекс, але досягнення аналогічних планових показників у пошуковій системі Рамблер, розмір суми повернення зменшується на 20%.
У випадку не досягнення планових показників у пошуковій системі Яндекс, але досягнення аналогічних планових показників у пошуковій системі Google, розмір суми повернення зменшується на 40%.
У випадку не досягнення планових показників у пошуковій системі Яндекс, але досягнення аналогічних планових показників у пошуковій системі Рамблер і Google, розмір суми повернення зменшується на 60%.
Щомісяця ми формуємо звіти про щоденне перебування просуваються запитів у пошукових системах, виробляємо розрахунок суми повернення.
Для оперативного стеження за позиціями просуваються запитів, Fruitful Solutions надає своїм клієнтам доступ до спеціально розробленої системи моніторингу позицій, яка дозволяє відслідковувати поточні результати просування On-line в режимі 24×7.
З повагою, Володимир Чермошенцев
Компанія Fruitful Solutions
Тел./Факс: +7 (495) 661-6100
Моб.: +7 (925) 060-93-64
Web: www.future-adv.ru
Потроллим…
У випадку не досягнення планових показників у пошуковій системі Яндекс, але досягнення аналогічних планових показників у пошуковій системі Рамблер, розмір суми повернення зменшується на 20%.
Та ми просто в минулому столітті живемо, рамблер вже давно не пошуковик.
У випадку не досягнення планових показників у пошуковій системі Яндекс, але досягнення аналогічних планових показників у пошуковій системі Google, розмір суми повернення зменшується на 40%.
А як же регіональний топ яндекса, як менша комерційного продає трафіку в google порівняно з яндесом?
Таблиця 3. Розрахунок суми повернення за 1 день відсутності просувається запиту
Ключові запити
Розмір суми повернення за 1 день відсутності посилання у Топ {1-10} Яндекс
0,00
Всі ціни вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.
То що як самих запитів, так і прорахунку немає в КП — це нормально), навіщо фруктів взагалі заробляти?
Наш клієнт, що реалізує сантехніку, не повинен платити за просування по слову «кран» і відповідати на питання про постачання козлових «кранів» в Удмуртії, а шинного центру безглуздо конкурувати з постачальниками ліцензійних комп’ютерних «дисків».
А як я буду чота продавати з сайту htdo.ru?
При укладанні договору на просування сайту з бюджетом понад 15 000 руб., ви отримуєте 7 цільових просуваються запитів безкоштовно! Більш того, при бюджет, що перевищує 25 000 руб., кількість безкоштовно просуваються запитів зростає до 15!
7-15 НЧ під які мій сайт вже оптимізовано я можу безкоштовно просунути сам.
Що хочу сказати — ну не працює вже. Це — в плані подібний спам електронної локшиною на вуха. І подивіться, ЩО і КОМУ ви пишете, перш ніж писати. Я б не став витрачати час на написання даного листа, якби не прочитав би вкладення. Після того як прочитав, вирішив написати, сподіваюся після цього особисто мені спаму буде приходити менше, сподіваюся і вам теж.
Шановні керівники компанії Fruitful Solutions! Зробіть будь ласка так, щоб ваше НЕпотенциальные клієнти більше не отримували ТАКИХ пропозицій, а ваші співробітники не займалися тим, що працює не в плюс, а мінус як працівникові, так і компанії в цілому. Є більш ефективні методи залучення клієнтів, питання лише в тому, як їх реалізувати.
Терехов.