Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

37

Сьогодні у нас піариться спортивний одяг.

Ну що ж, пора підвести підсумки залучення трафіку на блог з інших ресурсів на унікальний контент. Під унікальним контентом розуміється ось цей пост. Щоб чітко розуміти, що таке залучення трафіку на блог, обов’язково рекомендую до прочитання цей пост. Під ресурсами, з яких буде залучатися трафік, будемо розуміти форуми, соціальні мережі, в тому числі і твіттер. В принципі достатньо.

Разом, у нас є кльовий пост з цікавою інформацією, яку до цього в рунеті ніхто не публікував. У нас є орієнтовна аудиторія, де цей пост можна анонсувати. Отже, поїхали.

Почнемо з передплатників блогу — їх трохи менше 3к. Подивимося на кліки та перегляди. Пост в топі по кліках і переглядами серед інших. Вже показник.

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

Далі йде твіттер. Далі в тому плані, що після публікації я відправив його в твіттер. І відразу ж посипалися ретвіти. Разом їх було 104 з моменту публікації по сьогоднішній день.

До речі кажучи, для збільшення числа природних ретвітів я акуратно простукав по асьці друзів, яким був цікавий цей пост і попросив їх зробити ретвіти. Вам окреме спасибі.

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

Точно зараз не пригадую, чи було у одного з моїх постів стільки ретвітів. Хотів би зазначити мінус кнопки ретвітів від самого твіттера, як вони працюють із затримкою в тому плані, що кількість ретвітів показується з інерцією, причому не тільки на моєму блозі, але і на інших ресурсах, де кеш не використовується. Хто стикався з такою проблемою, підкаже, як її вирішувати?

Йдемо далі, форуми. Всього я анонсував пост на трьох форумах. Почав з maultalk.com. Трафік з дайджесту звідти пристойний. Тому туди і намагається аносировать свої пости всі кому не лінь. Давно я в цей розділ нічого не постив, але чудовий пост вирішив анонсувати і результат мене порадував.

Пост був опублікований з ранку, на маултолке анонс з’явився в обід. А ввечері я анонсував пост на серч і на форумі сапи. (посилання ведуть на топіки з анонсами). Тут хотілося б додати такий нюанс, що анонс потрібно було зробити таким чином, щоб його не видалили. Якщо з форумом сапи все б більш менш простіше, так це чиста тематика, то з серчем потрібно бути поакуратніше. Саме тому в анонси на форумі я вставив найбільш заманює картинки. Заманює в тому сенсі, що вони б зацікавили рядових форумчан і стимулювали їх перейти на блог для прочитання поста.

Ну і тепер сухі цифри. Статистику ліру ви можете подивитися самі. Тому покажу вам дані гугл аналитикса. Пост був опублікований 2 березня 2011 року. Джерела переходів 2 березня.

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

На першому місці прямі заходи, на другому трафік з твіттера. Саме в день публікації поста був хороший трафік з твіттера. Хоча для наочної картини це число, можна помножити приблизно на 3, тоді отримаємо картину, більш-менш показує істину. Далі йде пошуковики і Маултолк. Прикольно, що яндекс обійшов гугла.

Джерела трафіку 3 березня.

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

Підтягнувся трафік з серч і з форуму сапи.

Ну і 4 березня.

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

Форуми «пропали», але з’явився трафік з розсилки subscribe.ru. Хто, як і звідки, неприниципиально, головне з’явився. А всього переглянули цікавий пост за весь час 2757 раз. До речі, подивіться 7й пункт. Невже я потрапив у Ашмановскую розсилку?

Практика — трафік на блог з тематичних форумів і твіттера

Підсумок. Блог відмінно просувається за рахунок якісного контенту. Можна відмінно ловити трафік з тематичних форумів на блог, навіть якщо там немає дайджесту. Твіттер відмінний джерело трафіку, не полінуйтеся ним скористатися.

Ну і звичайно ж, не полінуйтеся знайти той контент на блозі, який дозволить вам збирати трафік. Працюйте, працюйте і ще раз працюйте. Ну а у мене на черзі ще одна топова біржа рунета купівлі-продажу посилань. Вдалого понеділка-средо-п’ятниці.

Терехов.

Постової — створення сайтів.

Відео сьогодні все про той же аеропорт прямо на пляжі в момент приземлення літака.