Про партнерські програми та відрахування

661

Пост трохи філософський, притягнутий за вуха до існуючої дійсності. Що такі партнерки — ви всі давно і чудово знаєте. Привели людину, він виконав якісь дії, ви отримали за це відсоток. Це якщо на пальцях. Якщо ж копнути глибше, то вимальовуються такі нюанси, на які обов’язково треба звертати увагу.

Давайте розберемо на прикладі всіма нами улюбленої і відомої sape, як правильно має працювати партнерська програма.

Партнерська винагорода становить 2,5% від обороту залученого користувача (тобто і від угод купівлі та від операцій продажу).

Коротко і ясно. Тепер пояснимо. Неважливо, вебмастер (продає посилання) або симулятор (купує посилання) залучений вами реферал, він створює в системі обіг — рух грошей. Система sape заробляє на тому, що бере 10 відсотків комісії.

Всього 10% за участь у системі.В системі SAPE тягар по сплаті комісії лягає не тільки на плечі оптимізатора, але розділене між веб-майстрами і оптимізаторами рівномірно. У підсумку участь у системі для оптимізатора і вебмастера коштує 10% від відповідно витрачених і зароблених грошей. Списання комісії з оптимізатора відбувається щодоби при позитивній перевірці розміщення посилання в розмірі 10% від добової вартості розміщення. Списання комісії з вебмастера здійснюється також щодоби в момент нарахування коштів на рахунок.

Отже, є заробіток/витрати вебмастера/оптимізатора і є комісія системи, ті заробіток система за рахунок автоматизації «співпраці» оптимізатора і вебмастера.

Якщо ви залучаєте реферала, то система «ділиться» з вами частиною свого заробітку. При цьому вебмастер/оптимізатор не обділяється нічим, він навіть не повинен бути в курсі що і як і кого і скільки. Вловлюєте суть? За залученого вами користувача вам нараховується частина із заробітку системи, а не заробітку вебмастера. З залученого користувача не береться додаткова плата, щоб перерахувати вам. Так працюють правильні партнерські програми.

Як правило, це аксіома для ринку. Якщо партнерку роблять, то роблять саме виходячи з такої логіки. Може скластися по-іншому, правда особисто мені поки що на практиці не доводилося стикатися, а ось в теорії можна сказати що так.

Є таке поняття як відкати. Припустимо, купують автоматизований верстат оброблювальний за 5 мільйонів рублів. Менеджер, який займається закупівлями, просить збільшити вартість до 5 100 000 рублів. І потім «різницю» в 100 000 рублів «повернути» в конверті. Це називається відкат. В даному випадку не спрацьовує вищеназвана аксіома про партнерські програми. В даному випадку «комісія» не нараховується з заробітку системи (постачальника верстата), а з коштів користувача, додатково оплачує це винагороду. Якщо провести аналогію з партнеркою, то виходить наступне: залученими оптимізатором є фірма, яка купує верстат, системою є постачальник верстата, а хитрозадим вебмайстром, який привернув оптимізатора є спритний менеджер. І «партнерські» отчисленая нараховуються менеджеру не з прибутку постачальника, а з грошей «оптимізатора».

Таким чином «оптимізатор» переплачує зайве. Якщо в офлайні таке можливо і працює, то в онлайні якщо навіть і буде працювати, то недовго. Тому що це досить легко відкривається і репутація йде в мінус безконечность, і витягнути її звідти потім практично нереально.

Є категорія бізнесів, в яких оффлайн тісно переплетений з онлайном. Причому в онлайні партнерська програма працювати правильно, в офлайні може працювати неправильно. І якщо відбувається реальна інтеграція однієї партнерки в іншу, то треба відразу себе позиціонувати як правильна партнерка — ділитися з партнерами грошима з власного прибутку, а не грошима залучених користувачів.

Тут є дуже тонкий момент між партнерськими виплатами і відкатами. Його треба чітко відчути і розуміти, де одне і де інше. Де бізнес, а де обман. Якщо вам це вдасться, то користувачі будуть залучати вам інших користувачів. І все у вас буде добре. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — красивий сайтец системного інтегратора http://www.saronit.ru/.

Відео сьогодні про партнерку youtube (вірити не обов’язково)