Про тренди західного SEO за мотивами доповіді Марка Мюллера

50

Ганнуся Фоміна зробив пропозицію, від якої було складно відмовитися. На ProofSEO не виступив один запрошений іноземний гість, а ось презентацію свою відправив. Так ось цю презентацію мені Ганнуся обіцяла дати на ознайомлення після того, як я вільно прокоментую виступ доповіді Марка Мюллера. Вільно — це добре. Вже при написанні огляду мені стає цікаво, куди мене і вас заведуть ці вільні роздуми. Так що сідаємо зручніше на офісних кріслах і уважно читаємо про тренди західного SEO очима незахідного блогера, для якого SEO в свій час стало не просто хобі, а ще й темою кандидатської дисертації та інструментом для заробітку червоної ікри до бутерброду.

Курсивом будуть виділені цитати. Некурсивом мої пояснення.

Для початку можна сказати, що пошуковий маркетинг (саме так і звучить) — це постійно розвивається галузь. Однозначно. Саме тому я люблю їздити на всілякі конференції, щоб бути в курсі останніх подій.

Далі говориться, що Google — це топовий пошуковик у світі. Ми в курсі. З іншого боку, після відвідування офісу Яндекса мені імпонує, що саме Яндекс домінує в рунеті. Ще у мене є відчуття, що посилальне ранжирування має більший вплив у російському google, ніж в Яндексі.

Далі йде цитата, що все нове буде поширюватися і на інші ринки (эбаут Раша), в тому числі і на Яндекс. Це до того, що багато чого Яндекс нібито скопіпастив у google. Залишимо без коментарів, так як тут дуже багато доводів від тих і від інших. Безсумнівно, рунет відстає від буржунете.

Пошуковий маркетинг (вже не SEO в чистому вигляді, а саме пошуковий маркетинг) входить в нову еру. Безсумнівно. Суворі російські вебмастера вже роблять дорвеї на foursquare. Вони теж входять в нову еру дорвеестроительства.

Далі йде слайд про еволюцію SEO. Сьогодні це SEO 3.0, зараз це свіжий контент, «соціальна» релевантність, пошук в режимі реального часу, і так звана HTML-розмітка. Про все це ми в курсі, знаємо, що сайт треба частіше оновлювати, тоді будуть і бонуси при ранжируванні. Та й всякі лайки з ретвитами поставити, без них нікуди.

Як працювали раніше: контент в тілі сторінки (), заголовки сторінок (

), заповнення мета тегів, робота над зовнішніми посиланнями, використання редиректів з трастових сайтів, URL з ключовими словами. Це треба враховувати і зараз, і опрацьовувати. По суті справи це фундамент, те, без чого небажано обходитися.

У 2007 році SEO було сфокусовано на линкбилдинге — хто отримає більше посилань, той і в топі. Так, це так. Дорвейщики це підтвердять. Як пройдуться постерами з гостьовим, як повыводят свої дорвеї в топ. Зараз вже складніше, один з варіантів роботи зараз я показав у посиланням вище.

А в 2011 році видача google помітно змінилося: з’явилися раскрасочка, більшу кількість результатів, попередній перегляд сайту, персоналізація, «живий» пошук і багато чого ще. Безсумнівно, google в цьому плані інноваційний. Інші поки що не дотягують. На Рифі представник google розповідав, що нещодавно вони повністю переписали систему індексування. Молодці, що сказати.

SEO сьогодні. Google займає 65% світового пошуку. Сторінки з результатами пошуку, що називається, «дозріли». Правда, ще не дозріли до кінця, на мій погляд. Коли «дозріє», мабуть це вже не буде google у звичному розумінні.

У 2010 році google вніс понад 400 змін в свій пошуковий алгоритм. А ви, до речі, помітили це? Всі 400+ я не помітив))). А ось ті з нас, хто працює з західним трафіком, швидше за все адаптувалися.

Сильно виріс мобільний пошук. За прогнозами, до 2014 року в штатах він перевищить десктопний. До речі кажучи, багато хто вже роблять мобільні версії блогів. Я думаю треба буде цим зайнятися. Хоча з айфона я свій блог нормально бачу.

Регіональний пошук — теж досить цікава штука, яка інтенсивно зростає. Нам до них поки що далеко, але тим не менш інтернетом вже починає користуватися моя бабуся, яка живе в Москві. Для них навіть організовують безкоштовні курси. Інша моя бабуся, яка живе в Рязані, інтернетом навряд чи буде користуватися, а от мама, наприклад, дуже успішно справляється з електронною поштою, так як в цьому є необхідність.

Поиско стає соціальним. І основна причина цього — Цукерберг і facebook. Тому що це понад 500 мільйонів активних користувачів, які «лайкають», анонсують, пишуть, коментують, і гріх було б не користуватися цими відкритими даними при ранжируванні з метою підвищити якість пошуку. Я задав питання про накрутку соціальних факторів, як з ними боротися. Марк запевнив, що з цим будуть дуже навіть успішно боротися. Я не став розповідати про суворих російських вебмайстрів… Вони то вже напевно для себе всі скрипти написали…

Про твіттер. Дії людей в твіттері так само враховуються при ранжируванні. Напевно google буде використовувати якийсь векторний показник авторитетності твіттер акаунту, з якого зроблений твіт, щоб визначити ваговий коефіцієнт впливу. До речі кажучи, мої думки з цього приводу є в пості ідеальний твіттер бот.

Соціальні медіа стали видні в результатах пошуку. Ну ту нічого дивного. Задамо terehoff в google і бачимо, що навіть твіттер став там показуватися.

Про тренди західного SEO за мотивами доповіді Марка Мюллера

Невелике резюме

Ставте на сайт всякі соціальні кнопочки, але не соціальних закладок, а соціальних мереж. Працюйте над якістю контенту, а потім вже над кількістю. Домагайтеся того, щоб ваш контент рекомендували друзям в соціальних мережах і в твіттері. І не забувайте про основні принципи старого доброго класичного SEO, про всяку там внутрішню перелінковку, природні посилання. І буде вам щастя!

Терехов.

Постової — швидке та якісне написання статті для ваших сайтів.

Відео сьогодні — класний ролик про Росію очима іноземців.