Просування сайтів які не просуваються

107

Сьогодні просуваються сендвіч панелі, причому за гроші

Якщо пригадати основи пошукового просування сайтів, то можна в черговий раз для себе виявити, що для просування певної сторінки по певних запитах необхідно мати в наявності на цій самій просуває сторінці статичний релевантний текст, нашпигований ключовими словами. При цьому текст повинен бути унікальним, щоб пошуковому роботу він сподобався і той його з’їв і відправив в індекс. Прошу вибачення за довгі не зовсім коректні фрази з точки зору стилю мовлення, але на мій погляд дане порушення норм російської мови дозволило більш чітко виділити основні думки.

Отже, для просування сторінки на ній повинен бути текст. Це ми згадали. Крім тексту повинні бути всякі там keyword, description, title, headers і інше інше. До речі кажучи, зовсім недавно Михайло Шакін розповідав, що Google не враховує тег keywords при ранжируванні. Майте це на увазі. Проте я раджу вам не нехтувати цим тегом.

Є категорія динамічних сайтів, які є так званими «нескінченними». Є категорія сайтів, де контент на сторінках генерується скриптом. Ті у вихідному коді сторінки ви побачите тільки скрипт і жодних текстів, хоча тексти на сторінці браузера ви бачите. За прикладами далеко ходити не треба — подивіться вихідний код сайту mamba.ru.

Іншими словами спочатку йде шапка і меню, потім йде блок динамічного контенту, потім сайдбар і футер. Текст, призначений для пошуковиків в більшості випадків, розташовується відразу після верхнього меню або шапки в загальному випадку. У разі динамічних сайтів у цьому блоці текстів, які бачать пошукові системи немає. Тому і традиційне пошукове просування неможливо.

Єдиний варіант — це намагатися працювати за допомогою title і заголовків h1. Але при конкурентних запитах витрати на посилання будуть просто колосальні. А це не завжди можливо. Тому розглянемо варіанти просування загалом таких проектів. Якщо бути точніше — то видобутку пошукового трафіку для них.

Найпростішим варіантом є створення статичних цільових сторінок на самому сайті, спеціальним чином оптимізовані під певні пошукові запити. Зовні вони повинні виглядати схожими на інші сторінки сайту, при цьому у вихідному коді мають бути тексти, а не скрипти. Розміщувати такі сторінки краще в одному або в двох кліків від головної.

При значному старанні можна зробити багато таких сторінок, грамотно організувати їх внутрішню перелінковку, то за рахунок загального трасту сайту можна непогано виїжджати з певного пулу запитів. На жаль, цей пул обмежений кількістю створених сторінок, а той самий ласий і бажаний природний НЧ пошуковий трафік на сторінки 4го і 5го рівнів вкладеності просто відпадає, так як на цих самих генерованих скриптом сторінках немає того самого ласого для пошукових роботів контенту.

Менш простим варіантом є створення сітки сателітів спеціально для лову пошукового трафіку і перенаправлення його (перенаправлення) на основний сайт. Я не дуже сильний в редиректах і санкції для цього, але грамотно маніпулюючи юзабіліті і банерами можна без всяких санкцій одними лише посиланнями. А можна тупо прокачати сателіт по певних запитах та поставити 301 редирект (знову-таки, не зовсім впевнений щодо дієвості і стабільності цього методу). Суть полягає в тому, що з кожної цільової сторінки сателітів перенаправляти трафік на максимально схожу з точки зору мети і націлювання сторінку основного сайту.

Ну і ще один метод мені підказали дорвейщики. Робиться дуже багато дорвеїв, які генеруються з сторінок основного сайту, але при цьому їх вихідний код містить тексти. Причому по дизайну вони є точною копією сайту. Далі ці дорвеї прокачуються тим або іншим чином і потрапляють в індекс, а потім в топ. Далі справа за малим — зловити пошуковий трафік і перенаправити його на основний сайт.

Якщо буде ще що додати в каментах, буду вдячний.

Забув найпростіший спосіб — завести на сайті блог, з яким можна робити все що завгодно: або вести адміністрації і паралельно просувати його в пошукових системах, або дати користувачам можливість генерувати текстовий контент і відкрити його до індексації. Як-то так.

Терехов.

Ще один постової від Гусарова — він дуже хоче опель. Побажаємо йому опеля.

Сьогодні ввечері їду в Москву, ну і відео в дорогу. Дуже гарні фото нічної Москви.