Пятнична задачка з оптимізації інтернет магазину

604

Віктор продовжує піарити Кулінарні рецепти з фото на порталі Cooking.ua.

Пам’ятаєте того кльового замовника, якого я нікому не віддам. Продовжуємо працювати. І вже не по одному ресурсу. Пише він мені такий лист. Якщо хтось із працею буде сприймати текст, можете перегорнути пост до наступного заголовка

, який називається «тепер те ж саме мовою оптимізаторів». Думаю знайдете.

До речі, радив би вам текст мовою замовника все одно прочитати, щоб потім можна було порівняти з іншими замовниками. Виклад тексту моїм замовником досить легко читається і засвоюється.

Лист на мові замовника

Ситуація наступна: ми готуємо інтернет-магазин до реклами на «торгових площадках» типу Яндекс.Маркет, Торг Мейл і т. п. Відповідно до їх вимог для кожного товару з окремим ціновою пропозицією повинна бути окрема сторінка. Наша вихідна структура представлення товарів цим вимогам не задовольняла, оскільки у нас на більшість товарів є кілька цінових пропозицій на одній сторінці.

Стандартна сторінка картки товару виглядає так:

http://красивый_урл_магазина.ru/pages/view_product/3630

Оскільки наш магазин інтегрований зі складською системою, то у нас є два типи даних про товар:

товар = сторінка в каталозі типу тієї, на яку вище дано посилання, якщо брати по аналогії з фармою, то віагра наприклад, яка при цьому є в різних упаковках і в різних дозуваннях;

артикул = одна одиниця в базі даних складу, прив’язана на сайті до якогось товару. До кожного товару може бути прив’язане будь-кількість відповідних артикулів.

Рішення, яке ми вибрали виходячи з запропонованих Маркетом варіантів: створити сторінки для кожного окремого артикулу, але не як основні, а виключно в якості точок переходу з торгових майданчиків. Зразок такої сторінки виглядає так:

http://красивый_урл_магазина.ru/pages/view_article/2062

На даний момент такі сторінки вже згенеровані для каталогу відповідно до наявності артикулів. Якщо артикулу немає в наявності, сторінка не генерується. Можна налаштувати і як завгодно інакше, тільки я не знаю, як було б правильно.

На кожній такій сторінці з кінцевим артикулом запланована посилання на основну сторінку, де є цінові пропозиції з усіх артикулами, щоб покупці все-таки могли адекватно вибирати те, що їм потрібно. Текст посилання зараз формується як попало. Але можливо це ключовий момент перелінковки і з цих посилань можна було б багато чого отримати. Треба тільки зрозуміти, як їх правильно зробити.

Опис товару з одним прив’язаним артикулом таке ж, як на основній сторінці товару, зараз закрито тегом ноиндекс, але може бути закрито по-надійніший, можна, як ти казав, аяксом. Він вже встановлений на сервері, ми його подекуди використовуємо. А ось тайтли я планувала зробити унікальні, причому включити туди ціни і фасування, щоб снипеты були вигадливі ? тобто в тайтл я планувала включати: назву англійське (+ якщо їсть назву російське), фасовка, ціна, бренд. Таким чином вони будуть відрізнятися від тайтлов основних сторінок.

Також запланована сторінка зі списком всіх артикулів, щоб згодовувати пошуковикам всю цю масу сторінок. Однак зараз там посилання не виводяться, і на неї теж немає посилання (запланована у «підвалі», але виключно на морді). Зачаток сторінки зі списком артикулів тут: http://красивый_урл_магазина.ru/pages/articles. Посилання там будуть тільки з назви артикулу, з назви бренду посилання робити не планували.

Загалом питання в наступному: як нам з цієї всієї фігньою злетіти і нічого не обгадити? А краще навіть так: як це зробити, щоб посилити позиції основних сторінок товарів в пошуку.

Тепер те ж саме мовою оптимізаторів

На поточний момент в інтернет магазині є сторінка з товаром, наприклад, віагра. На цій сторінці є просто чудове текстовий опис товару. При цьому у цій самій віагри є багато артикулів, кожен з яких прив’язаний до своєї дозуванні та упаковці (5 штук, 10 штук, 50 штук). Так от яндекс маркет вимагає наявності сторінок під кожен артикул. Якщо їх зараз створювати, то для юзабіліті як мінімум необхідно на кінцевих сторінках за артикулами представляти опис, логічно його брати зі сторінки товару в цілому. Але це дубль.

Варіанти дубля цього уникнути — ставити у текст або виводити текст аяксом. Самий тупий варіант — зробити текст картинкою. А можна просто всі сторінки з артикулами закрити від індексації через robots.txt і не паритися, правда при цьому ми можемо втратити частку НЧ трафіку.

Тепер про внутрішню перелінковку і НЧ трафік, якщо ми не закриваємо від індексації. Для кожного артикулу title заточувати під НЧ запит — «віагра упаковка 10 штук» ну і за аналогією, можна туди ще, наприклад назва магазину запхати. Думаю, ідея зрозуміла.

Питання в тому, який обсяг цього НЧ пошукового трафіку і потрібно їм заморачиться і відкривати сторінки до індексації? За великим рахунком яндекс маркету все одно, знаходяться цільові для нього сторінок в індексі чи ні (якщо я не правий, буду вдячний за виправлення).

Думаю завдання ясна, наведено варіанти вирішення. Цікаво ваша думка. Якщо хтось запропонує таке рішення, яке ще оригінальніше, і запостит його в каментах, може розраховувати на грошовий приз в залежності від оригінальності рішення.

Терехов.

Постової — робота в інтернеті на дому

Чудове відео сьогодні про те, як замовники спілкуються з дизайнерами