Рекламні кампанії сервісів для вебмайстрів в рунеті

40

Саме кампанії. Хто досі думає, що в контексті «рекламна кампанія» досі пишеться через «О», нехай вчить мат часть, як кажуть старожили самі знаєте де. Буквально сьогодні по дорозі в офіс дослухав останню Рунетологию з Сергієм Співаком. І прозвучала одна думка, до якої я прийшов досить давно. Якщо раптом виникає ступор, вся плинність виконана, дизайнери продовжують факапить, програмісти виїдають мозок сніданками, верстальник сидить незавантаженим, у виконавців проекту пропав інтернет через відключення світла… А ти сидиш і тупишь, тому що робота стоїть . А думка така: якщо раптом виникає ступор — придумайте собі нове заняття і пориньте в нього з палаючими очима.

«Палаючі очі» я проходив не раз і в приниципе чітко уявляю собі це відчуття. Наприклад вони точно будуть завтра з ранку в Москві, коли я буду проходити співбесіду в посольстві США. Горіли у мене очі, коли я летів 12 липня в Одесу, тому що люблю літати і тому що летів в Одесу-маму, можна сказати, що місто-легенду. У мене очі горіли, коли рівно опівночі мені прийшло що домен terehoff.ru успішно зареєстрований

До мене періодично стукають представники вебмастерских сервісів і партнерських програм з метою купити рекламу в тому чи іншому вигляді. Коли новий сервіс виходить на ринок, є така традиція масово скуповувати рекламні пости в блогах. І, як правило, якщо у мене рекламу купують, я бонусом підбираю список тематичних блогів, де рекламу є сенс так само купити. Останнім часом це повторюється досить часто.

Крім того, виходячи з практики реклами тих або інших сервісів накопичилося достатньо досвіду, яким можна поділитися. До приклади, я з досить точно можу сказати, який ефект дасть саме даний пост (дивлячись на його чернетка) даного сервісу на даному блозі. І можу чітко по пунктах написати зауваження до тексту публікації, щоб при цих же умовах (блог-майданчик + рекламований сервіс) ефект збільшився.

Я бачив багато рекламних постів на інших блогах, цікавився у рекламодавців ефектом і десь на задньому півкулі мозку всі ці дані зберігав і потім аналізував. Це стосується платних постів. Є ще банерна реклама в блогах і на форумах. Тут теж була не одна собака з’їдена. Ще не згадав небаннерную рекламу на форумах. Тут теж з корейцями можна в догонялки позмагатися.

Поспілкувалися з колегами (блогери/форуми і тд), уклали договори на співпрацю і вирішили зробити пропозицію для власників сервісів для вебмайстрів ипартнерских програм. Якщо вам потрібно грамотне проведення рекламної кампанії свого сервісу — то вам до нас. Спеціально під ваш сервіс ми розробимо стратегію просування, визначимо ЦА (цільову аудиторію), знайдемо майданчики, де ця аудиторія мешкає і грамотно надамо грамотні анонси вашого сервісу/партнерської програми з залізними аргументами. Одним словом — ми зацікавимо вашу ЦА (цільову аудиторію) вашим сервісом.

Ми не будемо говорити що ми самі досвідчені в цій справі, що у нас глибокої портфоліо, не менш глибокий, так само ми не будемо вам гарантувати, що у вас зареєструється стільки користувачів. Ми гарантуємо тільки одне — ми якісно, грамотно і термін виконаємо свою роботу виходячи з ваших побажань, особливостей вашого сервісу та поточної ситуації на ринку (як це не дивно) і постараємося використовувати весь накопичений досвід, щоб отриманий ефект відповідав бажаного. Саме якість нашої роботи ми можемо гарантувати.

Одним з додатків до ефективної рекламної кампанії є організація та проведення конкурсів. Ми це з успіхом виконали не раз і не два на форумі webmasters.ru (лінк 1, лінк 2, лінк 3, …). Може зробити і для вас. Головний профіт організації конкурсу з вашою участю — це можливість «показати» вас широкої аудиторії і цієї ж аудиторії дати можливість спробувати вас. Це дуже цінний результат.

Якщо вам потрібно організувати і провести рекламну кампанію вебмастерского продукту — сміливо стукаємо по контактам. Якщо вам потрібно рекламувати невебмастерский продукт — так само сміливо можете зв’язуватися. Принаймні порадимо куди звернутися, якщо самі не зможемо провести належним чином з тих чи інших причин.

Терехов.

Постової — порівняння систем моніторингу

Відео сьогодні про рекламні кампанії.