SeoConference 2011 — як це було

710

А було це дійсно круто. Вже той факт, що на конференцію приїхав спеціальний гість — директор Google Russia Володимир Долгов. Останній раз він «засвітився» на КИБоРИФе, а цей захід вже зовсім іншого масштабу. Те ж саме можна сказати про Володимира Офіцерова — керівника російської пошуку Google. Останній раз я його бачив на КИБоРИФе і навіть встиг трохи поспілкуватися. А в Казані вдалося поспілкуватися більше ніж трохи. На інших конференціях галузі такого не пригадаю.

А ще на конференцію приїхав Данило Маулнет. Його фото ви можете побачити в анонсі поста (найперше, зліва чувак який).

Почнемо з самого початку. У Казані я прилетів 28 вранці, в аеропорту мене зустрів Ленар, за що йому величезне спасибі. Далі кинули речі, попрацювали, заїхали в IT парк, підбадьорили організаторів конференції, які старанно займалися розкладанням сувенірки і раздатки. Там же особисто познайомилися з HiText — цікаві хлопці.

SeoConference 2011 — як це було

А потім ми з Ленаром пішли пити пиво з мужиками з webeffector. Попили цікаво, результативно, пізнавально.

SeoConference 2011 — як це було

Перший день SeoConference 2011

Бадьоро почав конференцію Наїль Байків з megaindex.tv.

SeoConference 2011 — як це було

Першою доповідалася Марал з SEOnews. Першою виступати було складно. Але вийшло відмінно. Марал розповідала, як ефективно задіяти такі канали залучення клієнтів, про яких багато хто забуває і які багатьма не використовуються, хоча їх ефективність через «незамыленности» буває вище загальноприйнятих.

SeoConference 2011 — як це було

Продовжив Василь Ткачов про природне просування сайтів. Василь більший наголос робив на безанкорном просуванні і наочно демонстрував як це робити недорого.

SeoConference 2011 — як це було

Михайло Кузьмін розповів про особливості національного клієнтського SEO, у якого насправді дуже багато проблем, як з боку клієнтів, так і з боку виконавців. Інша біда в тому, що з цим мало хто хоче боротися.

SeoConference 2011 — як це було

Андрій Іванов з Нейрон.ру розповідав про закладки для просування, природно не ті соціальні, які ми звикли використовувати для прискорення індексації. Сенс в тому, що закладки використовуються для «переранжирования» документів, отриманих з декількох джерел, в даному випадку яндекса і гугла. Мені відразу згадалася моя дисертація, де по суті справи ми пропонували те ж саме. І реалізацію пропонували таку ж (плагін для firefox). Причому ми це реалізували тільки концептуально, а вони фактично. Але все одно приємно, що ми прийшли до одинаковосу вирішення завдання підвищення якості пошуку різними шляхами.

SeoConference 2011 — як це було

Кумедний слайд від представників Яндекса.

SeoConference 2011 — як це було

Костянтин Леонович хоч і не доклдаывался, але конференцію відвідав. Мабуть для більшої частини для переговорів, які на даних заходах зазвичай проходять продуктивніше та результативніше через відсутність плинності.

SeoConference 2011 — як це було

Микола Хиврин після своєї доповіді відповідає на питання в кулуарах.

SeoConference 2011 — як це було

Окремо хотілося б відзначити доповідь заморського гостя Ксав’єра Бука, творця domaintools.com. Він багато чого розповів про чинники ранжирування, пов’язаних з доменним ім’ям сайту. DomainTools збирає про доменах величезну кількість інформації, в тому числі про власників, зміну хостингу, перездов від одних реєстраторам до інших і тд.

SeoConference 2011 — як це було

Якщо перший день конференції був менш практичний у плані доповіддю (за винятком доповіді Саші Люстика), то на другий день теми палились на ура, а самі доповіді відрізнялися своєю практичністю (висновками з практики). Серед деяких доповідей була і реклама своїх сервісів, але при цьому була показана практична користь того, як ці сервіси допомагають для просування.

Найбільше овацій зібрав доповідь Дмитра Єремєєва (FIX) Низькочастотний трафік. Правовласники, пірати і Google. Це була справжня спаленная тема про те, як видобувати до 500к уніків на добу з google. Представники google сказали що даний метод НЕ є спамом. Але швидше за все скоро цей метод не буде працювати. А поки він працює — цим треба користуватися. Заради цієї доповіді варто було злітати в Казань — однозначно.

SeoConference 2011 — як це було

Уявіть собі, як можна сконрвертировать і в яку суму 500к уніків на добу. А якщо зробити не один сайт, а десяток… В SEO гроші є.

Доповідь Сергія Людкевича «Нюанси алгоритмів ранжирування пошукових систем» так само приємно порадував своєю практичною значущістю — висновках, заснованих на практиці та аналітиці. На жаль фото у себе не знайшов.

Завершив всі круглий стіл: поведінкова війна або примус до миру? Круглий стіл був стосовно до Яндексу, так як в Google c цим все ніби більш-менш нормально. Володимиру Офіцерову на ньому було нудно, судячи з усього. Представники Яндекса за підсумками заявили, що «руками» нікого і ніколи за накрутку поведінкових з індексу не видаляли. Все робилося алгоритмом.

SeoConference 2011 — як це було

Серед учасників круглого столу був і представник сервісу Userator. З ним вдалося поспілкуватися на фуршеті. Цікава людина — домовилися попрацювати в місці в точках перетину інтересів.

Ну що тут ще сказати? Конференції відвідувати треба. SeoConference треба обов’язково відвідувати. Година шляху на літаку з Москви і Казані. Інформація в доповідях від практиків. Зібралося дуже багато народу з галузі, багато Топи приїхали. З ними так само можна було запросто поспілкуватися. І місто дуже красивий.

До зустрічі на наступній SeoConference 2012.

Терехов.