Створення і просування інтернет-ресурсів

36

Пост активно підтримали за допомогою твіттера — це було просування сайту.

Власне сам пост, який очікувався минулого тижня, але з різних причин, в тому числі й у вихідні дні, в які так само довелося працювати, він не був написаний. Тому виправляюся і пишу. Букаф швидше всього буде багато.

Створення

Чим сайт відрізняється від ресурсу? В моєму розумінні здебільшого в UGC — user generated content. Тобто на сайт контент ви генеруєте. На UGC ресурсі контент генерується відвідувачами цього ресурсу. Спочатку під ресурс вибирається CMS, встановлюється на хостинг, налаштовується зсередини, під ресурс малюється дизайн, верстається і викладається в інтернет. При цьому спочатку необхідно вирішити питання з індексацією — на якій стадії відкривати доступ пошуковим системам для індексації. Я рекомендую перед дозволом індексації пошуковими роботами наповнити його унікальним тематичним контентом.

При верстці дизайну необхідно врахувати параметри так званої SEO-верстки. Щоб всі необхідні позначки у вихідному коді були оформлені правильно. І тільки після виконання всіх правил SEO верстки пускати на ресурс пошукових роботів. Можете почитати про учасників процесу внутрішньої оптимізації. Природно, не забудьте закрити дублі від індексації безпосередньо перед розподільною здатністю сканування, краще це зробити відразу.

Індексація

Якщо ви раптом забули закрити дублі і робот google з’їв «зайвого», сторінки потім можна буде закрити і через панель вебмайстрів google видалити непотрібні URL з індексу. Після індексації, якщо така мала місце бути, ви дивіться і аналізуєте, що відбувається з сайтом. Починає він показуватися в пошуку google або yandex. Причому якщо на yandex перший час можна не звертати особливої уваги, то в google за вашим входженню НЧ запиту (за умови оптимізації сторінки, звичайно), повинен показувати ваш сайт в результатах пошуку на першій сторінці.

Якщо цього не сталося, то причинами може бути і історія домену, і неякісний контент. SEO-верстка як правило не впливає на індексацію, але робить свій вплив на ранжирування у видачі. У кожному індивідуальному випадку треба розбиратися окремо. Наприклад яндекс зжер тільки одну сторінку мого terehoff.ru, домісивши до них якісь rutube, хоча що один мануал по посиланнях, що інший мануал по статтям — це онлі унікальний контент.

Розвиток

Розвиток — це не тільки наповнення ресурсу контентом. Якщо звернутися до горезвісних поведінкових факторів, то вони фактором ранжирування є, причому за моїми спостереженнями навіть у google (хоча прямого зв’язку я не спостерігав, а непряму залежність зустрічав і не раз). Тому наявність на сайті живого трафіку, ті живих людей, які ведуть себе не як роботи, а як живі люди, рухають мишкою як живі люди, клацають по тих посиланнях і банерах, які привернули їхню увагу з урахуванням деякої вхідної інформації (пошуковий запит, по якому він потрапив на сайт, профіль facebook, з яким він залогінився і тд…) — все це прямо або побічно говорить пошуковцям про те, що на сайті є живі люди, яким цікаво вміст сторінок, а значить +1 в карму.

Якщо говорити про розвиток проектів, то все суто індивідуально в кожному окремому випадку. Для одних проектів це розвиток функціоналу, для інших — наповнення ресурсу контентом, для третіх. У будь-якому випадку розвиток — це кроки вперед, кінцевою метою яких є створення ресурсу, який несе користь людям. На це якраз і варто орієнтуватися, якщо говорити про розвиток.

Супровід

Вирішив так даний розділ озаглавити, тому що це найбільш точно охарактеризує подальші думки. Під супроводом я розумію джерела трафіку зі схожою аудиторією або потенційно схожою. І в першу чергу це звичайно ж соціальні мережі і твіттер, де аудиторія не стільки схожа, скільки її (цієї аудиторії) там нереально багато і важливо грамотно цю аудиторію знайти і привести до себе. По-перше, якщо є свої або не зовсім свої тематичні ресурси, то можна і потрібно змінюватися трафіком.

Твіттер і соціальні мережі — це відмінне джерело трафіку і посилань. Незважаючи на те, що через деякий час ці посилання пропадають (як показують спостереження), протягом свого життя вони дають відмінний стусан для індексації і залучення живих користувачів, що по суті справи дає бонус при ранжируванні.

Твіттером можна займатися ще до випуску ресурсу у відкритий інтернет. Групу на facebook можна також створити заздалегідь. Наявність розвиненого спільноти в соціальних медіа дає відмінний результат при старті основного ресурсу і не варто про це забувати.

SEO просування

Переходимо до найцікавішого. Як вже було сказано вище, унікальний контент і SEO оптимізацію ми провели. При цьому я не раджу в буквальному сенсі морочитися щільністю ключових слів і використовувати теги типу strong і іже з ними. Використовуйте, але тільки не для оптимізації, а для виділення основних думок. Виходите з того, що вам потрібно відповісти на потенційний питання, що користувач задасть в пошуковику. Ось на це і орієнтуйтеся. Не зайвим буде структурувати тексти, а так само оптимізувати картинки (заповнити теги alt і title).

Тепер саме болюче — посилання. Купувати чи не купувати? Чи добувати? У перші півроку я б радив вам посилання добувати (ті отримувати природним чином). Як це робити, скоро буду писати, практичний матеріал зараз збираю. Якщо говорити про купівлю — то купувати можна, тільки обережно. У перші півроку — безанкорниє посилання на головну сторінку і на найбільш цікаві публікації на внутрішніх сторінках.

Після того, як сайт почав хоч якось жити у видачі почав з’являтися хвіст НЧ запитів — можна вже тиснути посиланнями. Варіантів багато: sape у всіх проявах (при наявності навичок), агрегатори, вічні посилання, їх різні комбінації. Тим не менш, ще більш цікаво робити так, щоб посилання з’являлися природно. Про це теж варто написати окремий пост.

І не забувайте про внутрішню перелінковку. По-перше, у новоявленому для пошукових систем контенті не забувайте посилатися на старі-добрі сторінки з точним входженням запиту. Крім того, з менш релевантних сторінок за даними пошукових систем посилайтесь на більш релевантні. Подробиці про внутрішню перелінковку.

Монетизація…

Про це окремо. Спалю лише одну річ — в процесі написання посту анонсував в твіттер, що готовий продати два постових в цій великій статті. Покупці знайшлися відразу. Ціни на постові тут. Впевнений, що ефектом вони будуть задоволені.

РАЗОМ

Працюйте над сайтом і розвивайте його. Тоді буде і трафік, і відвідувачі, і … монетизація. Але не повинна бути первинною.

Терехов.

Нижній постовий, який знайшов мене через твіттер — seo ефект.

Відео сьогодні про КОТЕ-кролика.