Сяця? Регулярно? Назавжди? — про рекламу в інтернеті

670

Навіяло буквально хвилину тому. Написання ще займає хвилин 20. Кілька хитрих прийомів, як отримати «вічні» посилання, невечных відвідувачів, які залишать свій «вічний» слід у вигляді реєстрації на вашому ресурсі, а ви за це на кратний місячного термін продасте трохи своїх площ.

Чуваки, привіт, у мене є сайт, на якому багато трафіку, лояльне ком’юніті, а у вас кльовий івент (захід)намічається, давайте якось скооперируемся. При цьому при реєстрації ми дамо пріоритетний статус користувачу, щоб ви виділялися серед основної маси, тільки зареєструйтесь, тільки email свій потім повідомте.*

*У стрінги все було виділено явно не для пошукачів ?

Отримуєте радісний відповідь, що так, круто дякую, ось мило. Вішаєте на своєму ресурсі банер за пару місяців до початку івенту, пишіть згадка, вони у відповідь у себе вішають ваш логотипчик з прямим посиланням, який по дефолту повинен буде піти потім в аннали історії, але картинка, посилання, залишиться якщо не «назавжди», то на все життя ресурсу навіть без будь-яких страховок.

Проходить час, івент проходить, пишете офігенний звіт (а ще краще пишуть користувачі вашого ресурсу), публікуєте, на івент ресурсі виходить посилання на публікацію, по можливості разом бухаете, обмінюєтесь візитками, радієте життю, домовляєтеся разом відправитися в круїз…

А в підсумку що ви отримали:

  • посилання у вигляді логотипу (SEO + імідж)
  • посилання на публікацію (SEO + трафік)
  • РЕЄСТРАЦІЇ нових користувачів (так звані ліди)

В результаті отримали ивентщики:

  • кратно місячного терміну банерну рекламу, яку на момент закінчення ви вже знімаєте і вже за гроші продаєте банерні площі
  • посилання на івент-ресурс (SEO + трафік)
  • учасників у івенті (як комерційних, так можливо і некомерційних), які знову ж таки ЗАРЕЄСТРУВАЛИСЯ

Хто ж виявився в більшому профіті, ви або ивентщики? Відповідь на це питання залежить від цілей, які перед вами ставилися на момент початку співпраці. Якщо говорити про короткостроковий ефект, то це трафік.

Якщо про довгостроково, то це посилання, які з часом стають все краще і краще з точки зору ефекту, і реєстрації, які з роками краще не стають, але залишаються як контакт для спаму і розсилок.

Тим не менш, аудиторію для своїх проектів як з точки зору ивентщиков, так і неэвентщиков, можна і потрібно, так як без грошових витрат (витрачається тільки час і прокачується навички ділового спілкування), ви отримуєте і посилання, і реєстрації, і трафік, та іміджевий ефект.

До речі кажучи, подекуди за реєстрацію платять. У PPL партнерках наприклад. Але це тема окремого посту. З п’ятницею, товариші! Сподіваюся пост був корисним, незважаючи на те, що був із серії «нахлинуло — вирішив написати»

Терехов.

Постової — новини твіттера.

П’ятничне відео з потужними тачками і красивими жінками.