Трафік з соціальних медіа — психологія

675

Спонсор посту — свіжий звіт від seo2z від 8.02.2112.

Зараз, коли трафіку в соціальних медіа просто нереально багато, дуже багато (вибачте за тавтологію) хто думає, що на новий проект трафіку пригнати звідти буде якщо не дуже просто, то хоча б просто. Маючи в своїх активах прокачані профілі в соціальних медіа (твіттер, фейсбук, контакт, тематичні форуми) створюється помилкове думка, що трафік — це не проблема, хоча як показує практика останнього року (щоб далеко не ходити вперед), це не так. Як раз притягти трафік — це проблема і завдання одночасно.

Абстрагуємося і підійдемо до теорії. Чому в соціальних медіа багато трафіку? Тому що людей туди затягує: можливість поспілкуватися, лайкнути, мяукнуть, залишити свої фотки, зазначити на інших фотках інших людей, почитати новини один в одного, поділитися цікавим контентом. Все разом це називається комунікацією. По суті справи соціальні медіа — це засоби комунікації живих людей в онлайні. Ось тоді і стираються будь-які кордони: статуси, посади, географія і тд. Наприклад з Микитою Андросовым, генеральним директором холдингу Ingate ми у facebook можемо поспілкуватися з більшою ймовірністю, ніж у реальному житті. І пару раз спілкувалися ?

Отже, встановили, що соціальні медіа люди йдуть, тому що там є дуже зручна можливість для комунікацій. І люди там чимось діляться один з одним. Тепер звідти видобувати трафік — в даному випадку розглядаємо безкоштовний трафік, про платну рекламу поговоримо як-небудь потім. Найпростіший спосіб видобутку трафіку — це залишити якийсь анонс посилання на джерело, куди ми хочемо трафіку добути. Перш ніж перейдемо до психології, розглянемо деякі нюанси.

Перш ніж щось просувати — це що-то треба створити. Гівно ніхто не буде їсти, навіть якщо ви поставите рекламний щит на червоній площі. Тому запускаючи новий проект, не думайте, що тільки за рахунок своїх прокачаних профілів і великої кількості прокачаних друзів ви зможете розкочегарити трафік. Один раз так, коли всі захочуть познайомитися з проектом. Вдруге на «пустушку» швидше за все, не захочуть клюнути.

Таким чином, перш ніж щось просувати, в даному випадку в соціальних медіа, необхідно це щось створити, бажано красиве, унікальне і корисне. Як правило на найкрасивіше, унікальне і корисне з соціальних медіа трафік йде через сарафанне радіо і по ланцюжку, один проанонсил, інший побачив, йому сподобалося, лайкнув і понеслася. Тоді трафік буде, але за умови, що першому, другому, третьому і навіть десятому на початку даної ланцюжка предмет анонсу реально сподобався і зацікавив. Живих людей складно обдурити.

Тепер психологія))). Не підуть люди на те, що може сподобатися тільки вам, як творцеві (в даному випадку творцеві ресурсу або публікації). Не підуть і все. Якщо навіть попросити лайкнути, твітнуть, згадати, проспамить і тд — ефект буде короткочасний і наступного разу побачивши анонс з ДАНОГО ресурсу, люди швидше за все не підуть. Тому що в перший раз не сподобалося. І думка, а чому я це повинен лайкати і обманювати своїх друзів, що мені це сподобалося? І навіщо мені витрачати на це свій час (це ті, хто перейшли на рівень +1).

Як разом, якщо будете піарити якийсь ресурс — не орієнтуйтеся тільки на свої можливості в соціальних медіа. Вони можуть бути вами перебільшені. Аналогія з SEO простежується — говносайт не просунути, на говноресурсы/говносервисы і говноуслуги трафік не отримати. Якщо SMM щики починають працювати — то вони спочатку в порядок сам ресурс призводять. А потім вже діють своїми методами. Але сьогодні не про це.

Кілька корисних публікацій по темі: твіттер не генератор трафіку — однак; як оцінити ефект твіттера в реальному масштабі часу — застосовно до facebook, а так само інших ресурсів; практичний приклад трафіку на блог з тематичних форумів і твіттера — на прикладі мого блогу; як відстежити трафік з соціальних медіа в google analytics — мануал по налаштуванню сегментів з розширеними налаштуваннями; і наочний приклад, що трафік з жирного твіттер акаунту може бути майже нульовим — трафік з живого 38к фолловерного облікового запису.

Ну і наостанок аналітика, чому 38к фоловерів дали так мало трафіку.

Перш ніж щось просувати, створіть це: контент, сервіс, послуги…

Терехов.

Постової — вся Одеса перед вами.

Відео сьогодні — це не те про що ви подумали.