Цільова реклама і підживлення рекламних майданчиків

41

Вже не пам’ятаю точно хто на 8p.ua розповідав ці цікаві речі, пов’язані з поширенням інформаційного приводу або грубо кажучи охоплення великої аудиторії при проведенні рекламних кампаній. І там мені дуже сподобався наступний кейс, який краще розповісти на прикладі. Візьмемо 10 топових сайтів по автотематике. Можна надати кожному з найкрутішої аудюхе (разом треба 10 штук) або ж надати одному самому топовому (разом потрібна одна штука), а потім решта просто напишуть про це.

Тут ідея в чому: чи штовхати і живити відразу 10 різних джерел, або «живити» тільки один, а решта 9 підштовхнути за рахунок того, що вони запитаются від першого. Якщо говорити про витратах матеріальних, виходить істотна економія (наприклад різниця між однією навороченою аудюхой і десятьма).

Йдемо далі. Є бюджет на рекламу. Є що рекламувати. Можна «злити» бюджет та заполонити всі потенційні рекламний майданчики, а можна «направити» бюджет і отримати результат, який по суті справи буде представляти собою гарну конверсію. Я зустрічав більше перше. Друге частіше зустрічається у великих компаній, які довіряють рекламу професіоналам, які в рунеті є, а так само на заході.

Можна провести аналогію з новинами. Основним генератором новин виступають РИА Новости. У них дуже великий і красивий офіс на садовому кільці у Москві. Переважна більшість інших новинарів беруть РИА Новин інформаційні приводи і передруковують на себе з посиланням на першоджерело. Ті щоб новина виявилася скрізь, достатньо щоб вона з’явилася в РІА новини. Решта її підберуть і підхоплять, деякі навіть роздують. Але це вже інша історія.

Так ось, при проведенні рекламної кампанії виберіть свою цільову аудиторію, определети топ 10 майданчиків (ресурсів) донорів, з них виберіть саму гідну і приготуйте забійний матеріал або пропозицію, від якої неможливо відмовитися. З рештою дев’ятьма домовтеся про те, щоб цей інформаційний привід був у них охоплений. Якщо попросять грошей — не проблема. Природно і логічно, що це буде на порядки менші бюджети ніж для самого гідного.

Разом ви отримаєте точний потужний результат на головному майданчику, який підхоплять інші ближні. Економія буде в наявності. І результат, як не дивно, буде сконцентровано в одному місці при підтримці додаткової аудиторії з тих дев’яти.

Можливо сумбурно, але ті до теми, думаю зрозуміє. Конференції корисно відвідувати, ІМХО. Найближча куди я збираюся — seoconference в Казані. На webmasters.ru можете отримати купони на знижку в 50 відсотків.

Ну а я пішов потихеньку до Москви збиратися.

Терехов.

Постової — інтерактивна карта Москви