Як ми пиво з мужиками з webeffector пили в Казані

126

Казань, Іріша Паб, нас було шестеро. Один з них Михайло Райцин, другий Ленар Амірханов, третій Артем Фомічов, два чорних кардинала сервісу webeffector, і ваш покірний слуга. Попили пива, поїли страви місцевої кухні, поспілкувалися. В основному катували Михаїла, інші підключалися і вставляли коментарі.

Михайло — яке пиво найкраще? Михайло Райцин — Темний Козел в Празі.

Якщо про пошук і черговий новий алгоритм Яндекса в двох словах — подальша боротьба з різними накрутками, і спроби не допустити появи «поведінкової» Сапи.

Якщо про одне з останніх нововведень ВебЭффектора, що за пивом варто обговорити — нижче будуть цікаві тези.

Скільки листів тобі приходить на добу?
400 штук вже без спаму.

Михайло Райцин: «Я поштовим сервером підробляти можу».

Як ти зумів організувати роботу з 17 партнерами одночасно і зумів не забути, хто з них до якого з бізнесів відноситься?
Михайло: «Дуже складно, почала більше делегувати, бізнеси здебільшого пов’язані, основне завдання, згуртувати двох людей з різних бізнесів і проконтроллировать їх. А взагалі ми зараз запускаємо сервіс внесення змін на сайт в рамках webeffector.

У 2008 році у мене в Севастополі все було добре, квартира, дві машини, і тут настала криза. Я поїхав у Москву з 1000 доларами в кишені… З тих пір за три роки обороту Миралинкса збільшилися в 30 разів.

Всі мої сервіси — це системи. Ми контролліруем і отримуємо відсоток. Ми на себе беремо відсів, перевірку, гарант…

Репутація в пошукових системах — публікація фундаментальних статей на трастових довірених ЗМІ та подальше просування статей в цих ЗМІ в пошукових системах.

Через місяць буде крутий проект про SMM.

Дайте мені людину — я під нього знайду проект. Є такий замкнутий круг: мало рекламодавців — мало вебмайстрів. Його можна розірвати і ми не раз це робили. Звертається багато молодих людей — серед них мало адекватних, на жаль.

Яндекс робот — дуже ввічливий робот.

У мене велика аудиторія сервісів — понад 300 тисяч активних користувачів: вебмастера, рекламодавці.

Хочеш вбити стартап — дай йому грошей.

Спочатку ідея GogetLinks не справила враження. Вдруге мені зуміли пояснити її премущества. Олексій мені дуже сподобався і я йому дав проекту поштовх: влив у нього аудиторію Миралинкса, прибрав деякі речі і в підсумку ми вивели його в лідери.

Бета контекстного модуля буде готова через два тижні і буде запущена на внутрішнє тестування.

WebEffector — це сервіс реклами в інтернеті за принципом єдиного вікна або агрегатор рекламних каналів.

Через х днів эффекторе буде так: ввів сайт, написав що хочеш цільового користувача за y баксів, ефектор у результаті говорить чи це реально і якщо реально починає працювати. А клієнт починає отримувати в результаті те, що він хоче.

Як ти перейшов від продажу часток у своїх проектах до купівлі часток в чужих проектах?
Я спочатку зроблю ставку на людей. Якщо людина вірить в себе і в свою ідею і зможе мене переконати — це вже дуже добре.

Дуже багато зіграло те, чого я навчився у моїх колег з корпорації РБС.

Йде робота над новим алгоритмом оценики донорів, який доповнить існуючі.

Чому не зробили свою біржу посилань?
У нас і так з Sape хороші відносини. Навіщо нам псувати їх політикою?

Оффлайн реклама рекламувалися на АЗС і не були задоволені результатами. Це був експеримент і ми зрозуміли, що там немає цільової аудиторії.

Частка всіх агрегаторів в SEO — 25-27 відсотків. Ми зараз другі після SeoPult. Багато хто користується декількома сервісами одночасно. Зараз дуже багато залежить від сайту. Якщо сайт гавно — ніякими посиланнями його не витягнеш.

Що нам чекати до кінця року від Яндекса?
Вони стали швидше ворушитися. Для того щоб зафильтровать продаж посилань до потрібного їм рівня знадобилося 3,5 року. На те щоб зафильтровать поведінкове — пішло 8 місяців. Ми не допустимо будь-яких маніпуляцій — така їх позиція.

В Яндексі зараз можна накрутити поведінкове?
Можна, але по голові отримаєте. Те що зараз накручують — це факт.

Посилальне впало (30-40), текстове приблизно однакове, все інше поведінкове. Може бути з’явиться соціальне.

Яндексу все одно які 10 комерційних сайтів будуть у видачі. Якщо зробити РАНДОМ — користувач сильно не засмутиться.

Яндекс трохи простимулював розвиток регіонального інтернету введенням регіональної видачі.

Гугл програє Яндексу в Росії, тому що Росія для google це ще одна країна, а не пріоритет розвитку.

Яндекс розуміє місцевий менталітет — тому і лідирує в Росії.

Перспективи Бінга в Росії — якщо і буде віджиратись аудиторію, то тільки у Гугла. Перевага одне — Бінг вбудований в інтернет експлорер.

Це були основні тези. Мені було цікаво. Думаю вам теж.