Як Одесу готують до 8p

46

Як хлопці з Netpeak.ua готують Одеси до конференції 8p, яка відбудеться 14 липня.

Пару слів від вашого покірного слуги

Конференція 8p в цьому році вийшла на новий рівень — це факт. Подивіться тільки на доповідачів і модераторів. Це 5 паралельних секцій за всіма напрямами інтернет маркетингу. Власники бізнесом, керівники SEO студій і компаній, майбутні інтернет маркетологи, всякі там digital початківці — вам сюди однозначно треба сходити.

Навіщо туди їхати, ще раз запитаєте ви? Наведу ще один приклад. Я там був у минулому році, причому в якості доповідача. Моя доповідь запам’ятався одним з найбільш позитивних і веселих, за що спасибі напевно в першу чергу Михайлу Кузьміну, який одного разу в якомусь шинку в Тулі розповів мені, як треба робити «правильні» презентації.

І буквально тиждень тому на мене вийшов зарубіжний замовник (росіянин за національністю), який дізнався про мене саме з минулорічної конференції 8P. Він шукав такої людини як я і знайшов саме завдяки моїй участі. При цьому додам, необов’язково бути доповідачем. Якщо хочете вистрілити в своїй ніші — в кулуарах у вас для цього всі можливості. «Топів», яким потрібні хороші фахівці і кадри — там буде якщо не з надлишком, то з достатком.

Знову ж таки, можливість поспілкуватися з «ТОПами» — це дуже і дуже корисно. Знали б ви, чого і в яких кількостях я у них навчився. А скільки можливостей мені це дало свого часу…

Море, сонце, Одеса — це все звичайно добре, але здебільшого для мене є бонусом до самого заходу. Хоча в цей раз зі мною летить дружина, як саме море, сонце і Одеса для неї будуть якраз головним плюсом.

Від себе особисто вдячний організаторам конференції за запрошення — не можу не поїхати, так і квитки вже опинилися куплені :). Побачимося на конференції.

Нижче буде пару слів про партнерську програму і знижки. На мою промокоду ви можете отримати знижку в 5%. Сам код — 7307-8287-2336-4295.

Крім мене на конференцію збирається SeoProfy, Вовка, Серьога, Олена Камська, серед доповідачів буде Костянтин Леонович з Sape, Дмитро Сатин з Usability Lab і багато кого ще. Повний список доповідачів та програма конференції тут .

Зустрічаємося в Одесі на 8p

Трохи прелюдій і передісторію за пару місяців до заходу від імені організаторів

Справа була ввечері, робити було… Та загалом, як завжди було що робити. Навіть якщо організація заходу починається за кілька місяців до години Х, роботи дуже багато. Потрібно домовитися з доповідачами, партнерами, спонсорами, все влаштувати, підготувати інформаційні матеріали та презенти, інструктувати з усіх питань учасників і т. д. В стан «потоку» ми ось уже який тиждень ? Іноді не виходимо з «потоку» навіть у п’ятничний вечір.

Як Одесу готують до 8p

Ми часто збираємося на мозкові штурми, щоб обговорити ідеї. Часто збираємося в обідній час в найближчій піцерії, але бувають і штурми в офісі. Зазвичай намагаємося змінити обстановку і займаємо одну з переговорок або ігрову кімнату. Звичайно, це весело: у нас багато цікавих ідей, на жаль, не все можливо здійснити. А те, що можливо — неодмінно буде реалізовано ?

Про флаєри на iForum

Як Одесу готують до 8p

Як Одесу готують до 8p

Цей флаєр ми переробляли тричі. Спочатку були інфографіки і зовсім інша інформація, але в останній момент ми вирішили присвятити цей флаєр цілком «8Р» — причому, відразу двом: 2012 і 2013! ? В якості сувеніра вирішили використовувати магніт — він же буде служити входом в бункер, якщо трапиться апокапсис. Якщо ви ще не в курсі, ми не тільки плануємо провести конференцію «8Р» в наступному році, але ми навіть готові врятувати кілька сотень просунутих користувачів ПК в секретному місці ? Забезпечимо безперебійний інтернет, твіттер-панелі, відмінний кави сорту арабіка і свежаюшие плюшки! (З нами заодно одна відома приватна пекарня).

Партнерська програма для учасників конференції

В минулому році ми вперше провели конференцію від імені нашої студії. Конференція пройшла досить успішно і тому ми вирішили зробити її щорічною і ось з радістю робимо її вже другий раз — це конференція «8Р: Інтернет-маркетинг для бізнесу», яка буде 14 липня 2012 р. в Одесі.

Однією з істотних турбот орг. комітету є робота зі спонсорами та партнерами. Це великий пласт роботи: багато дзвінків, переговорів, документів, окремі люди, які займаються роботою зі спонсорами та їх сервисингом. Ми вирішили спростити цей процес і до того ж зробити його більш прозорим для всіх сторін.

Створили скрипт, який служить для спонсорів і инфопартнеров «кабінетом Партнера», куди представники компаній заходять, як в інтернет-магазин і вибирають собі будь-які послуги і можливості, які вони б хотіли реалізувати на самій конференції або в рамках неї. Робота з кабінетом досить проста — представник компанії заходить в кабінет Партнера, виділений саме для його компанії, замовляє, наприклад, розміщення логотипу компанії на головній сторінці сайту конференції та розміщення банера-павука на конференції, натискає «Замовити» і отримує рахунок і спосіб оплати. Можна купити окрему послугу, можна цілий Спонсоркий пакет. Можна зібрати свій пакет :). Зі спонсорами все просто.

З инфопартнерами вже цікавіше. У кабінеті инфопартнеров знаходяться різні інтрументи і матеріали, які инфопартнер може використовувати для промо конференції. Це банери, прес-релізи і т. д. Є окремий розділ, де збирається вся статистика. Розмістивши у себе на ресурсі будь-який з інструментів, сам инфопартнер, а також і орг. комітет починає відстежувати активності за нього. Вважаємо переходи на сайт конференції, реєстрації, оплачені квитки, загалом все, що потрібно, щоб відстежити ефективність партнерства. е

Вартість будь-послуги з конференції для инфопартнеров регламентована кількістю оплачених квитків людей, які прийшли з ресурсу инфопартнера. Тобто оплачені квитки — це вимірювач ефективності для инфопартнеров. Це пішло з звичайної практики, на жаль, в инфопартнеры зазвичай багато бажаючих, кожен пропонує свої можливості по промо, хоче щось взамін, орг. комітет ставить банери-павуки на конфах, розміщує мільйони логотипів, а віддачі по суті конкретної немає. Є піар, є «шумок», але конкретні продажу не відбуваються. Звичайно в піарі теж зацікавлені, для цього використовуємо іміджеві онлайнові і офлайнові ресурси і ведемо окремі переговори. Ось така система! ?

Скрипт придумувався кілька годин :), писався одним прогером за тиждень, за весь час було випито 15 чашок чаю (прогер кави не п’є) і з’їдено 3 пачки медових бісквітів. А взагалі ми весь час його доопрацьовуємо і додаємо щось нове.

Як Одесу готують до 8p

Як Одесу готують до 8p

Як Одесу готують до 8p

Ну і ще раз до зустрічі!

Терехов.