Сьогодні у мене в гостях Євген, автор блогу cospi.ru. У своєму гостьовому пості він розкаже, як у себе на блозі відстежує трафік з соціальних мереж, а скріни покаже на прикладі мого блогу.
Доброго дня, сьогодні я хочу розповісти, як можна створити сегменти Google Analitics для ефективного відстеження джерела трафіку на сайт. У себе на блозі, я відстежую таким чином загальний трафік з соціальних мереж. Але цей спосіб можна так само вдало використовувати для фіксування трафіку наприклад з форумів, якихось рекламних компаній і. т. п.
Створення сегмента
Насамперед, треба в який нас цікавить, профіль, створити новий сегмент:
У вікні, натискаєте на посилання:
Створити новий сегмент персоналізований
Далі ми бачимо, багато всіляких Параметрів і показників для налаштування Сегмента, але сьогодні ми налаштовуємо саме джерела трафіку на сайт. Тому в правій частині додайте кілька боксів для нашого джерела трафіку і додайте саме оператором АБО:
Це як у програмуванні, якщо оператор АБО, то сегмент буде підраховувати кожен зазначений нами джерело трафіку.
Тепер постає питання, скільки додавати цих боксів для сегмента? Можна відкрити Google і знайти повний список соціальних мереж світу, але краще всього, це зайти в свою статистику Liveinternet і додати тільки ті соціальні мережі, з яких на ваш сайт реально йде трафік і додати ще ті мережі, з яких в майбутньому може бути надходитимуть відвідувачі.
Після того, як додали всі бокси, перетягніть параметр Джерела:
Перевірка правильності сегмента
Коли ви закінчили перетягувати параметри для сегмента і прописали всі потрібні соціальні мережі, треба перевірити працездатність нашого Сегмента:
Після цього зберігаємо. І тепер у нас є можливість відстежувати й дивитися трафік виключно з Соціальних мереж. Щоб потрапити в статистику, треба клікнути в лівій колонці Аналитикса: Мої налаштування — > Сегменти з розширеними налаштуваннями і вибрати наш новий сегмент:
Статистика сегмента
Перед Вами відкриється звична статистика Google Analytics, де ви вже зможете дивитися:
- джерела;
- порівнювати трафік з іншими сегментами;
- показник відмов, переглядів;
- дивитися ефективність;
- виконані мети і. т. п.
Я найчастіше порівнюю трафік соціальних мереж з іншими джерелами трафіку, наприклад Пошуковим або загальним трафіком. Вибираю в меню над графіком відвідувань потрібні мені сегменти:
і вже аналізую отриману інформацію.
Дуже корисним я вважаю відстеження виконання поставлених цілей на сайті. Ось приклад статистики terehoff.com:
Як видно на скріншоті, трафік з Твіттера, Facebook і блогів Лайвинтернет найбільш активний на відміну від vkontakte.ru.
Загалом, допитливому розуму, є де розгулятися. Звичайно, все це можна подивитися і без створення сегмента, але якщо на сайті багато всіляких джерел трафіку, то розкид соціальних мереж буде величезний і порівняти статистику кількох з них буде досить складно. Даний вид сегментів дозволяє нам тільки групувати нас цікавлять джерела трафіку і відслідковувати статистику по них.
На цьому все, до швидких зустрічей.
Дякую за цікавий пост-мануал, в якому розписано як легко і просто групувати джерела трафіку в google analytics. І приємною робочого тижня.
Терехов.
Постової для Гусарыча — вікна пвх. Детальніше про вікна в Мінську, дивіться тут — vip-okna.by. Постової він щедро оплатив.
Відео сьогодні звичайно ж про google analytics.