Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

644

Саме так сказав SEO аналітик WikiMart Михайло Сливинський. І він скажено прав! Навіщо витрачатися на посилання і пхати в топ сторінки, які вже сидять за своїми запитами на потрібних позиціях? Коли можна зробити нові оптимізовані сторінки для конкретних запитів і чекати їх появи в результатах пошуку. Додатковим плюсом буде збільшення кількості сторінок.

А сказав він це все в Одесі на конференції 8p.ua. Вже другий рік поспіль на запрошення компанії Netpeak.ua я прилітаю в Одесу, щоб стати учасником одного з найгучніших (у хорошому сенсі слова) заходів України.

Що для мене конференція 8p і чому я обов’язково поїду в Одесу в наступному році? Не буду перераховувати пункти, просто викладу абзацами.

Зустріч зі старими добрими знайомими, партнерами та колегами. Знову величезне спасибі за гостинність сімейства Камських, радий був знову побачитися з «Деваками», приємно поспілкуватися з Лізою, поколобродити з Артишуком, заофлайниться з Вовкою, побачитися з татусем Старурусом, з власником сайту allodessa.od.ua і багатьма іншими.

Тільки на таких топових конференціях з інтернет маркетингу та пошуку я можу зустрітися з Костянтином Леоновичем з Sape (який допомагав нам з організацією конкурсу «Помацай Пінгвіна«, з вищезазначеним Міхалом Сливинским, Євгеном Шевченком з UAMaster (Женя, спасибі тобі за твої кейси в кулуарах і доповідь), Дмитром Сатиным з Usability Lab (з яким ми до речі летіли в одному літаку), Юлією Мікеда з Нетологии, Максимом Спірідоновим (який веде Рунетологию, Рунет сьогодні і багато чого ще), Андрієм Юнисовым з WebProfiters і багатьма іншими.

Окремо спасибі організаторам, компанії NetPeak і особисто керівнику Артему Бородатюку за можливість послухати багато розумних людей в одному місці і в один час.

Ну і звичайно ж Одеса-мама. Куди без неї. Другий раз в Одесі сприймаєш все трохи інакше, єдине, летіти треба було не в 12 ранку в неділю, а як мінімум годин в 6-8 вечора, щоб ще встигнути трохи прогулятися по центральних вулицях, скупатися на море, поторгуватися на базарі і знову відчути на собі неповторний колорит.

Закінчуємо з лірикою, трохи фото і цікавих цитат.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Артем Бородатюк, спійманий мною під час одного з доповідей.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Костянтин Леонович палить теми.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Колектив ArtJoker.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Хлопці з NetPeak.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Девака доповідається.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Артишук Олег temreg.ru і Олександр Сторожук b2blogger.com

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

А це гугл пінгвін по одеськи або одесситски. Загримувався під гугл лебедя або гугл гусака.

Збільшуйте пошуковий трафік за рахунок семантики

Дякую всім, з ким побачився, з ким встиг випити чогось легкого або не дуже, на душі тільки приємне. І кілька цитат, над якими варто подумати.

  • Клієнт хоче,щоб seo-шник не тільки привів клієнта,але і зробив за неї всю іншу роботу
  • Найбільш надихаючий доповідь — у Добриніна (Slando), найзмістовніші — від Сливинського (Викимарт)
  • З відгуків на #8pua: «дуже не вистачало джакузі і жердини з дівчатками ну і тролл батлов»
  • Контекст стає все дорожче! З досвіду Європи можна сказати, що скоро він стане недоступним багатьом магазинщикам #8pua
  • Олег Саламаха: при просуванні сайту, потрібно задіяти всі сторінки, тільки так можна досягти максимального ефекту. #8pua
  • Випадання ВЧ фраз частіше пов’язано з переспамом вхідних посилань, НЧ — з контентом і вихідними посиланнями / #8pua

Хто не потрапив на конференцію — обов’язково прочитайте великий огляд доповідей 8P на BizzTeams.

Терехов.