Золоті гори, найкращі фахівці або ми крутіше конкурентів

140

Якось давно у людей, які тим чи іншим гроші заробляють, в тому числі і в інтернет, склалася думка що золотих гір за рогом не буває. Так і за кутом кута теж. А вже якщо вам починають тупо ці золоті гори обіцяти, то у вас повинно виникнути тверде відчуття, що вас, ті вам вішають на вуха локшину. Це в собі треба чітко усвідомити, причому точно так само, як і аксіому про те, що «халяви не буває».

Так само як і немає кнопки бабло, і не можна цю кнопку купити за мільйони. Мільйони можна інвестувати, отримати віддачу, можна знайти порожню нішу і вигідно її зайняти, але для успіху потрібно одне і дуже важлива умова — треба працювати.

Пропозиція зовсім легкого заробітку досі зустрічається на форумах і тематичних порталах. Людям, які тільки приходять в інтернет за грошима, це може здатися правдоподібним. Одна з категорій «швидких заробітків» — це інфобізнес. Блогів і «візиток» на цю тему в інтернеті немало, хоча якісних блогів, які чіпляють, одиниці. Я сам особисто знайомий з кількома инфобизнесменами. Вони заробляють на тому, що вміло «впарюють» очевидні речі, красиво розкладені по поличках. І як мені здається, є дві категорії цих інфобізнесменов. Перші — це дійсно ділки інфобізнес, підпільні мільйонери, як вони самі себе називають, вони дійсно продають класні продукти. Другі — це ті, хто прийшов в інфобізнес щоб «підзаробити», а не працювати. Вони розповідають про те, як заробити мільйон на тих, кому вони розповідають як заробити мільйон, щоб ті, кому вони розповіли це розповідали іншим як на них заробили мільйон.

Останнім часом у мене стало досить багато зустрічей, як у Рязані по просуванню сайтів під Рязань, так і в Москві. Звичайно, аудиторія ну зовсім різна. Тим не менш втішні речі і солодкі пісні — це перші ознака того, що десь як те і не так. Якщо заголовок поста прибрати перші два слова, то вийде просто цукрова фраза, яку серйозні люди не будуть говорити.

Тут мені відразу згадується seoconference в Казані, яку до речі в цьому році 29-30 вересня я планую відвідати. Представники Яндекса: «У нас найкращий пошук». Представники Гугла: «У нас якісний пошук». Якщо перші кілька пафосні, то другі більш прямі. Тим не менш Яндекс може говорити так про свого пошуку, тому що ми бачимо результат, який з кожним місяцем стає все краще і краще, про що говорить і частка займаного ринку.

Не так давно я перейшов до поняття робота на результат. І працюючи з людьми, які так само орієнтуються на результат, я помітив, що хвалебних од про себе ніхто ніколи не співає. Так само і про результати ніхто не співає, результати показують, причому без жодного пафосу і пихатості. Причому показують результат, який не соромно показати. На одній з недавніх зустрічей у Москві один з представників «нерезультативною» роботи був приємно здивований моїм цього світогляду. Приблизно те ж саме було і в Єкатеринбурзі (я про подив).

Так цікаво склалися обставини, що в минулому році, так і в цьому теж мені довелося особисто познайомитися з людьми, які зробили в інтернеті не один мільйон доларів. При спілкуванні з ними не відчувалося якоїсь різниці або сходинки в плані якихось матеріальних благ, різниця була в одному — в досягнутих результатах. Причому не грошових, які є наслідком, а результатами роботи, проектами в інтернет, активи яких коштують мільйони доларів. При спілкуванні з ними не було чути ні наявність крутий команди, ні перевагу над конкурентами і тд. Люди просто добре роблять свою роботу і грамотно керують процесом досягнення результату. Грамотне управління процесом — це якраз те, чого я сьогодні присвячую досить багато часу, вчуся цьому на практиці.

Є ще такий нюанс, якщо вам пообіцяли золоті гори і раптом навіть дали дещицю від золотої гори, подумайте, яку ціну ви потім за це заплатите у вигляді зобов’язань. А чи не буде вона дуже дорогий? А чи не краще для цього організувати щось своє?

Терехов.

Постової — створення веб сайтів

Відео сьогодні — як камеру прикрутили до радиоуправляемому вертольота і підняли в повітря.