Зупиняємо просування і працюємо над сайтом

173

Як буває іноді. Клієнт прийшов, клієнтові запропонували все що потрібно, клієнт вибрав все що йому потрібно, сайт в цілому придатний для просування, потрібно тільки провести внутрішню оптимізацію, тут чогось поправити, там щось додати, щось закрити від індексації, що, навпаки, відкрити.

Бюджетів визначено, перші рахунки оплачені, гоу-гоу працювати. І ось при зовсім вже детальному аудиті сайту після початку роботи (після першої проплати) з’ясовується, що дуже багато неунікального контенту в індексі, що на зростання позицій ну ніяк не впливає позитивним чином, судячи за останніми спостереженнями.

Ситауция така, що час йде, рахунки клієнт оплачує, ми працюємо, а зростання немає. Навіть самому надійному клієнту це врешті-решт набридне. З іншого боку, в ході діалогу з клієнтом ми не раз і не два і навіть не три не стільки давали зрозуміти, скільки констатували, що якщо тексти (близько 1к сторінок) не переписати, то це буде дуже жирний мінус на позиції. Клієнт, звичайно погоджується. І народжуються нові проблеми.

Переписати 1к сторінок за 1к символів на кожну — це не хухри-мухри, це час і гроші. Часу на переписування самому у клієнта немає. Грошей на переписування текстів так само у внутрішньому плані не було зазначено. А з ситуації треба виходити.

Самий ефективний спосіб, до якого ми прийшли — це зупинити просування та оплати до тих пір, поки тексти на сайті не будуть уникализированы. Нами, клієнтом або третьою стороною, інакше це буде порожній злив грошей на посилання причому швидше за все без результату.

Для нас це крок є гарантією того, що ще через 3 місяці нам не доведеться звітувати за не виросли позиції. А клієнту це відмінний стимул оперативно вирішити питання з текстами тим чи іншим чином, щоб ми продовжили просування.

Найголовніше в нашій роботі — це довіра між виконавцем і замовником, щоб він чітко розумів, на що витрачає гроші і який отримує результат. Не забувайте про це

Забув додати — для того щоб сайт просувався в сьогоднішніх умовах, замовнику над ним треба працювати, причому не менше ніж виконавцю. Це чітко необхідно пояснити замовникові. Тоді буде гуд.

Терехов.

Постової — журнал для вебмайстрів і сеошників.

Відео сьогодні з підбіркою реклами, яка не пройшла цензуру.