Кейс з видобутку фоловерів на конференції SeoMoscow

299

Спонсор посту — самий корисний конкурс для блогерів «Чарівний пендель для вашого блогу».

Хто відгадає, що задумав Костянтин Леонович і що ховається за посмішкою, отримає 5 сертифікатів PR Sape. Відповіді приймаються в коментарях.

Тижня 2 назад був створений аккаунт @ru_bt, який відразу зафолловил всяких там searchenginOKeland і кумпанию — ну, щоб була. Так само цей аккаунт зафолловил@terehoff. 14 грудня в Москві відбулася чудова конференція SeoMoscow, на який я дуже плідно для себе провів час. Крім доповідей від практиків цікаво було подивитися, як можна було б @ru_bt прокачати без всяких там массфолловингов.

Всі ви знаєте про механізм хеш-тегів. Хеш-тег конференції був #seomoscow. Як проводилась робота? Дуже що називається просто. З аккаунта @ru_bt з хештегом надсилалося повідомлення з цитатами доповідача Після цього з аккаунта @terehoff відбувався ретвіт. Таким чином побивалися два зайчика: повідомлення потрапляло в стрічку конференції і додатково анонсувалося всім 5к+ фоловерам аккаунта @terehoff. Попадання в цільову аудиторію було досить точним.

Тепер про циферки. На момент публікації фоловерів 50. З одного боку замало звичайно. З іншого боку вони всі природні і можуть дати фору 500 накрученим массфолловингом.

Досвід видобутку фоловерів для буржуйського аккаунта @bizzteams на конференції Ad:tech в Нью Йорку. Ретвитинг інших користувачів відбувається з хештегом конференції фоловерів майже не дав. А от тупо купити фоловерів вийшло. Правда ефективність їх не найвища. Звичайно, дуже багато залежить від часу постингу, але 1000+ фоловерів дали 3-5 переходів по посиланню.

В даному випадку можна зробити висновок, що російськомовний @ru_bt отримав частину аудиторії @terehoff за рахунок ретвитинга в потрібний час актуальної інформації. Даний метод я не раз зустрічав в мережі, коли топові твіттеряни «качали» корпоративні акаунти сервісів, над якими працювали. Це нормальна практика.

Про конференцію SeoMoscow. Все було відмінно, доповідачі практики, реклами майже не було. Дуже радий був послухати Михайла Сливинського — SEO аналітика WikiMart. Зовсім інший рівень роботи, на якому в звичному розумінні працюємо ми. Багато особистих фотографій тут. Основні тези доповіді Миколи Хівріна про просування великих проектів. Інші доповіді в процесі оформлення і «оцифровки».

Фолловьте @ru_bt. Реєструйтеся в megaindex. Успішно просувайте свої ресурси.

Терехов.

Постової — led телевізори samsung — я такий собі в п’ятницю купив).