Сайти-каталоги під пошуковий трафік для admitad

117

Не думаю, що спалю тему, але розповім, в якому напрямку можна рухатися, щоб отримати свою чесну частку пошукового трафіку і перетворити його за допомогою admitad. Зараз пошуковий трафік не треба видобувати, його треба отримувати природним чином за рахунок того, що на вашому сайті є потрібна структурована інформація, грамотно і якісно представлена, зрозуміла користувачеві, і відразу ж розміщена оферта або оффер з пропозицією замовити послугу, про яку він цю інформацію шукав.

Припустимо, ви шукаєте тапочки на sapato.ru, причому не просто тапочки, а огляди з відгуками, фотки оригінальні і тд. І тут же після того, як відгуки показано, відразу пропозицію їх купити через оффер зі своїм партнерським ID. Відразу заробіток.

Якщо тематика тапочок не найцікавіша насамперед під наші завдання, тому як шмотки — сильно поширений товар і нормального пошукового трафіку суб’єктивно там мало, то можна знайти нішу вужчий, де і трафік добувати буде простіше.

Вилдик взяв категорію онлайн ігор буде робити сайт під них, я ж хочу розповісти про декілька універсальному способі створення сайтів, які можна буде робити як під онлайн гри, так і під банківські послуги, під товари і тд — тобто всього того, з чого можна буде вибирати і порівнювати, а так само бачити схожі і подібні товари і пропозиції.

Насамперед користувач повинен відповідати запитам користувачів або задовольняти їх інформаційну та/або споживчу потребу. Якщо людина шукає інформацію про онлайн іграх, то він повинен знайти огляди та описи ігор, якщо він шукає інформацію про кредитні картки, то він повинен побачити інформацію про точні умовах, на яких кредитні картки видаються, які відсотки, які терміни погашення кредитів, які щоденні ліміти і так далі.

Найкраще таку інформацію людина сприймає в порівнянні або у вигляді рейтингів. Взяти до прикладу мій магазин 220online.ru — прямо на головній сторінці представлений якийсь рейтинг електро обладнання. Це один із прикладів організації сайтів під СРА партнерки — з оплатою за дії. Admitad, нагадаю, є агрегатором CPA партнерських програм. Якщо брати онлайн ігри або кредитні офферы, то користувачам нічого не треба платити, для ігор потрібні реєстрації, для кредитних карт оформлення кредиток. Тобто вже дещо простіше — ми не будемо лякати відвідувачів нашого сайту цінами.

Структура сайту

Головна сторінка повинна являти собою опис і відразу ж головну сторінку каталогу з усіма описами. Я як і Вилдик не буду палити урл сайту, так як доброзичливці є, на жаль. Просто опишу загальну структуру, на основі якої ви самі можете робити подібні сайти і добувати пошуковий трафік.

Сайт являє собою трирівневий каталог дерево. На головній сторінці продає лендінгем, де спеціально виділені «гарячі» пропозиції (найбільш клікабельні), в сайдбарі ліворуч і праворуч блоки що/де/як/чим, банери, які ведуть на внутрішні сторінки сайту (так-так, банери часом набагато клікабельні текстових посилань, а це покращує поведінкові фактори).

Сторінки другого рівня 2УВ являють собою опис категорії (сукупності) однорідних пропозицій. У разі онлайн ігор можуть бути класифікація онлайн ігор по тим чи іншим ознакам. Наприклад в admitad є наступні ігрові офферы — лінк. Їх можна класифікувати на браузерні (грати в браузері) і клієнтські (для гри потрібно завантажити спеціальний клієнт), за тематикою бувають невійськові, наприклад myfreezoo, військові стратегії типу DrakenSang, спортивні типу GoalUnited і тд. Їх там близько 40 штук, можна придумати декілька варіантів класифікації.

Крім опису категорії (сукупності) на сторінці 2УВ представлені посилання на странциы 3УВ з описами конкретних ігор, які є лендингами як для пошукового трафіку, так і для конверсії в реєстрації відвідувачів вашого сайту.

SEO оптимізація

Вилдик робить свій сайт на WordPress, я ж вирішив від нього відмовитися і зробити свій самописний движок під цю справу з наступних причин:

  • wordpress навіть повністю допиленный не дає витворяти чудеса SEO оптимізації для кожної окремої сторінки, насамперед перелінковці з сайдбара і футера; ми ж це справа автоматизуємо і зробимо можливість індивідуальних налаштувань для кожної сторінки;
  • шаблон сайту буде простим і досить легко правиться;
  • не буде зайвого, непотрібного сміттєвого коду, який wordpress тим не менш генерує;
  • не буде жерти стільки, скільки wordpress;
  • немає «зайвих» службових сторінок, які залазять в індекс ПС;
  • більш гнучка настройка перелінковки, блоків всередині сторінок і тд.

Я не кажу що wordpress поганий, аж ніяк. Просто в даному випадку я вирішив від нього відмовитися.

Ненаскрізний футер і ненаскрізний сайдбар

Це мабуть найголовніше, чого не дає wordpress. Для кожної сторінки сайдбары і футеры будуть налаштовуватися індивідуально. Звичайно, буде кнопка «зробити за шаблоном», але потім все буде кастомизироваться індивідуально під кожен лендінгем. Яндекс і Гугл дуже «люблять», коли на одне і те ж «навігаційний» місце у вихідному коді сторінки не дублюється по всьому сайту — це «говорить» про те що сайт зроблений «для людей», про що давно нам кажуть вимоги до пошукової оптимізації пошукових систем.

Структура шаблону сторінки

Виходячи з внутрішніх факторів ранжирування, в адмінці для кожної сторінки розташовані наступні поля:

  • title
  • meta keywords
  • meta description
  • h1
  • контентний блок (WYSIWYG редактор);
  • блок лівого сайдбара;
  • блок правого сайдбара;
  • блок футера;
  • блок «схожі пропозиції/ігри/послуги»;
  • блок для аналітики (лічильники відвідуваності);
  • блок для SEO атрибутів (canonical/noindex та інші);
  • рекламні блоки (вставка html коду);
  • і деякі інші.

Головна фішка природно буде в контентному блоці, де буде по суті справи найголовніший «корм» для пошукових систем. Але крім забійного контенту (інший ми не сприймаємо), дуже і дуже важлива SEO-верстка, наявність унікальних title/keywords/description/h1.

Перелінковка з сайдбаров потрібна як для SEO оптимізації за рахунок внутрішніх чинників, так і для підвищення конверсії на відвідувача. Скажімо прийшов до вас відвідувач за запитом, пов’язаній з зоопарком на сторінку-лендінгем 3го рівня, а ви йому в сайдбарі ще й GoalUnited запропонували, від якого він не відмовився. Таким чином ймовірність конверсії, а отже і заробітку сильно підвищується.

SEO перелінковка

Або перелінковка під пошуковий трафік — її треба використовувати, коли ваші наповнені контентом сторінки рівномірно проиндексировались пошуковими системами. Саша Люстик давним давно підказав ефективний метод внутрішньої перелінковки: всередині сайту по певному запиту для просування або з СЯ шукається топ 10 релевантних сторінок сайту, перша з них є лендингом або посадкової сторінкою, а сторінки з 2й за 9ю і далі є внутрішніми «ссылочными донорами» для лендинга, саме з цих донорів необхідно ставити посилання з точними або безанкорными вхождениями для підвищення посилального ваги у донора.

Зовнішні посилання

Забудьте про них до тих пір, поки ви не наповните сайт контентом. Спочатку вони не потрібні. Пошуковий трафік повинен залучати якісні контент. Або ви наймаєте копірайтера, який в темі і розуміє вас з півслова (у мене такий є), або пишіть самі. У другому випадку виходить як правило краще.

Зовнішні посилання купувати/отримувати тільки безанкорниє на головну сторінку сайту. Я рекомендую в даному випадку це робити після того, як сайт з’явиться в результатах пошуку. В даному випадку — коли ви створюєте тематичний сайт описового характеру під ловлю пошукового трафіку, на який пошуковий трафік буде з’являтися природним шляхом.

Аналітика

Цей пункт обов’язково повинен бути присутнім, тому що ви по суті справи «власник бізнесу», тому повинні чітко аналізувати витрачені сили, засоби (час, контент, гроші), щоб розуміти, де знаходяться слабкі місця сайту (а такі будуть), і постаратися максимально швидко і безболісно їх усунути.

Дивіться, які дають вам найбільше число переходів на оффер і як наслідок конвертацію. Дивіться, які перспективні офферы, під які у вас є лендінгем, дають вам меншу кількість конверсій, ніж ви припускали. І подумайте, де там є слабкі місця.

Вчора на конференції Горизонти цифрового маркетингу говорили про великі дані про трафік з лійкою продажів зокрема. Одна справа залучити трафік і пасивно дивитися як він конвертується. Інша справа — аналізувати поведінку користувачів на сайті і дивитися шляхи користувача по сайту перш ніж він піде з сайту або конвертує в транзакцію. Це тема окремої статті.

Клікабельність сніппетів

Сніппети дуже важливі, оскільки безпосередньо впливають на переходи з результатів пошуку. Якщо ви ще не займаєтеся сниппета або не займалися, саме час почати. Дуже докладна стаття про сніппети у Олени. Маніпулювати сниппета досить просто, і CTR так само треба аналізувати і прагнути до його максимізації, і як наслідок, до збільшення пошукового трафіку і заробітку.

Семантичне ядро

Зібрати і спарс його в принципі нескладно, це тема окремої статті так і написано про це чимало. А от щоб себе додатково мотивувати на більш швидке наповнення сайту, я рекомендую зробити наступним чином. Закинути в SEOLib все семантичне ядро і подивитися, що вашого сайту в топ 100, або він знаходиться на останніх позиціях за абсолютно незначимим сторінкам. Це сильно стимулює, в тому числі і клієнтів (коли вони бачать подібні дані) на роботу з сайтом. Так само повинно додатково мотивувати і вас.

Післямова

В даній статті висвітлено один із способів видобутку трафіку для монетизації через admitad. Це умовно безкоштовний спосіб видобутку трафіку, тому що спочатку потрібні вкладення, насамперед свого часу. Вкладень вимагає так само і дизайн, і хоча я не згадав його. Так само вимагає витрат і програмінг, краще було б, якщо програміст був би «свій» (який не залишить вас наодинці з движком, в якому при поганому розкладі доведеться розбиратися «новому» програмісту).

Пошуковий трафік на подібних сайтах добре конвертується (приклади знаю, показати не можу) за рахунок того, що люди знаходять потрібну їм інформацію «на блюдечку». Тому обов’язково треба зробити «точки входу» на оффер помітними і «кликабельнистыми» (клікабельними вони повинні бути апріорі).

Загальна схема дії користувача наступна — забив запит, побачив результати видачі, перейшов по кликабельному фрагменти, прочитав інформацію, перейшов на оффер, натиснув кнопку «зареєструватися». А ви отримали гроші. На таку схему і треба орієнтуватися при створенні сайту. Це можна робити і на wordpress, але особисто мені зручніше з’явився варіант з самописным движком.

Удачі вам у просуванні і конвертації трафіку з admitad.

Терехов.