Мій досвід регіонального просування сайтів

36

Сьогодні піаряться рольставні.

Розповім трохи про просування сайтів в регіонах в пошуковій системі yandex з низькою конкуренцією на прикладі регіону Рязанська область. Поняття низька конкурентність — відносне. Ті ж пластикові вікна в Рязанській області і в Московській області просуваються по-різному з-за різної конкуренції. Приклад просування для Московської області та Москви дуже добре описаний тут. І витрати там відповідно немаленькі. Я б навіть сказав великі.

В регіонах все набагато простіше. Вже писав про це на прикладі пластикових вікон. Я помітив таку особливість, що в регіонах простіше просунути в топ яндекса новий сайт, у якого немає історії, гарною чи поганою. На своєму прикладі помітив, що два сайту однакової тематики, просувні за одним і тим же запитам одними і тими ж способами дали наступний результат: молодий сайт (до року) виліз на перші позиції, а старий сайт з віком домену більше 5 років ніяк не перестрибне з другої сходинки на першу. Правда, старий сайт був з «історією» і його до мене просували.

Отже, для того, щоб отримати бажаний топ яндекса в регіональній видачі, а в регіонах цільовий трафік в більшості випадків дає саме яндекс, я раджу зареєструвати новий домен і створити на ньому сайт. Движок не особливо принципове, головне, щоб внутрішня оптимізація сайту була виконана коректно. Якщо будуть питання, то консультації з внутрішньої оптимізації можете замовити у мене.

Як правило, під самі конкурентні запити краще оптимізувати головну сторінку, витягнувши ці запити в title і в заголовки

(один на сторінку)

(два-три на сторінку). Окремо хотів би сказати про тексти. Не в жодному разі не варто на них економити. Це разове вкладення, яке необхідно зробити. Якщо самі не вмієте писати тексти, то можете замовити їх у копірайтерів або у нас. При цьому запити для головної сторінки не повинні суперечити один одному, інакше просування одних запитів буде «перебивати» у видачі інші.

Внутрішні сторінки сайту оптимізуються під среднеконкурентные запити (знову ж суб’єктивно, так як в регіонах конкуренція дещо інша). Щодо внутрішньої оптимізації все аналогічно, титли, заголовки і тексти. Найголовніше тексти. Постарайтеся, щоб вони були написані живою мовою, а не походили на переспамленный сео оптимізований текст.

Після того як «викотили» сайт на загальний огляд, необхідно присвоїти йому відповідний регіон панелі webmaster.yandex.ru. При цьому бажано відразу створити карту сайту у форматі xml і додати її в панель вебмастера. Далі годуємо жирними посиланнями з GoGetLinks головну сторінку сайту. Які майданчики для цього вибрати, за якими цінами купувати посилання, розповім своїм рефералам. Щоб підтвердити статус реферала, надсилайте мені на мило свій нік і я вишлю вам свої рекомендації.

Після підгодовування жирними посиланнями очікуємо індексації посилань і індексацію сайту. По суті справи, нам важлива індексація головної сторінки і цільових сторінок, оптимізованих під запити. Тому бажано зробити дані цільові сторінки в одному кліці від головної сторінки, щоб вони з більшою ймовірністю проиндексировались яндексом одночасно з головною сторінкою.

Після індексації сторінки вже можна подивитися поточні позиції в регіональній видачі. Для цього є чимало сервісів, наприклад цей. Якщо позиції вже з’явилися — чудово. Якщо ні — не біда, працюємо далі.

Працюємо далі — годуємо посиланнями через GoGetLinks і головну сторінку, і внутрішні, які просуваються. Крім того, бажано прикупити трохи посилань з блогів, для цього я використовую RotaPost. Працюємо і після апдейтів аналізуємо позиції.

Разом з просування в Рязанському регіоні. Бажаний топ (топ 1 і топ 2 для двох сайтів відповідно) був досягнутий за три місяці просування. Посилальний бюджет на кожен сайт порядку 10-15 тисяч рублів одноразово. Посилання купувалися з одноразовою оплатою. Досягнутий топ тримається і зараз через півроку. Простіше просунути новий сайт без всякої історії, найголовніше умова, він повинен постати перед пошуковим роботом вже SEO оптимізований і з хорошими текстами, які в тому числі є запорукою високих позицій.

До речі кажучи, регіональність донорів для покупки посилань не була принциповою, так як здебільшого потрібен був посилальну вагу для підняття трасту. Тематичність донорів так само не була жорсткою. Хочеться відзначити, що дана технологія працює зараз. Завтра вона вже може не працювати через зростання конкуренції, зміни пошукових алгоритмів та інших причин.

До чого цей пост? У регіонах вже «починають виходити в інтернет. Цим треба користуватися, якщо хочете заробити. Домовитися на бюджет 10к рублів на місяць для роботи з організаціями, орієнтованими на регіон, не проблема (кажу на прикладі Рязані). Крім цього можете ще й заробити на створенні сайту, аргументовано переконавши, що краще почати з чистого аркуша.

За три місяці просування при грамотному підході ви досягнете бажаного топа. 3 місяці помножити на 10к рублів одно 30к рублів. 30к рублів мінус 15к рублів посилального бюджету одно 15к рублів. 15к рублів чистого профіту за 3 місяці. На 4й місяць можете покласти собі в кишеню вже 10к рублів, якщо позиції будуть на місці. Далі, думаю, все зрозуміло. На сторінці монетизація є посилання на біржі і сервіси, з якими я працюю. Ставши моїм рефералом, ви можете дізнатися ще чимало цікавого і корисного, чого не варто викладати в паблік. Вдалих вихідних.

Терехов.

Постової — Blackberry

Відео сьогодні про новий вид спорту, заснований на роликах