Скільки посилань потрібно купити, щоб отримати 100 уніків на добу

149

Це питання тільки за травень місяць мені задавали раз 20 в аськах, емейлах, на форумах начебто теж. Щоб не бути голослівним, швидкий відповідь — не знаю. Довгий відповідь — треба дивитися ваш сайт/блог і розбиратися в деталях. Детальний відповідь нижче.

У вас є сайт, який розташований на домені, який має певний вік, зв’язка сайт+домен так само має певний вік. Крім того, на ваш сайт є певна кількість посилань з інших сайтів. У сукупності ці фактори складають траст домену або сайту, як хочете, який є одним з чинників ранжирування.

Якщо у вас дуже трастовий домен, ви написали дуже цікаву і якісну статтю для великої аудиторії, ну начебто старих добрих секретів вконтакте, грамотно оптимізували сторінку, потім проанонсували її в соціальних мережах і твіттері, домоглися швидкої індексації, то через невеликий проміжок часу вона природним чином потрапить в топ видачі пошукових систем і ви отримаєте більше 100 уніків на добу лише по цьому запиту. Враховуючи те, що сайт старий і трастовий, напевно є й інший трафік.

У випадку, якщо у вас молодий сайт (мені писали більше про блоги), то тут я затруднясь відповісти однозначно, тому що дуже багато нюансів. Для початку прочитайте пост про багато чинників ранжирування і як вони впливають на ранжирування. Тепер зробіть розкладку по своєму блогу, точніше по цільовій сторінці. Ага, залишається питання — яким із запитів ви хочете отримати трафік, ті, яку сторінку потрібно просувати і які посилання для цього закуповувати. Питання залишається не один, їх багато.

Щоб питань не було, потрібно визначитися з цільовою сторінкою (а для цього на ній має бути контент для людей), запити, за якими ви плануєте отримувати пошуковий трафік, виходячи з запитів визначитися з конкуренцією і частотністю, а вже далі говорити про кількість посилань і їх вартості.

Де закуповувати посилання? Здебільшого мене запитували про постові, так як вони оптимальні з точки зору природності і ціни: недорогі і з’являються в індексі разом з контентом. І як наслідок відмінно впливають на ранжирування в гуглі. В яндексі теж впливають, але там більше часу проходить, перш ніж буде видно ефект.

Йдемо далі і купуємо постові. Я купую їх тут. Вибираю блоги від 100 сторінок в індексі ПС, ТІЦ від 20, ПР від 2, тільки автономні майданчика на доменах 2го рівня, ціни від 5 до 30 рублів. Зазвичай я скуповую їх масово. Самі блоги перед покупкою дивлюся, але при цьому у мене немає фізичної можливості перевіряти кожну сторінку з вартовим на предмет релевантності title, контенту, наявності або відсутності інших посилань. А це сильно здійснює на результат в ранжируванні, який конкретний постової передає вашої цільової сторінці у обраному запитом.

У більшості випадків блогери не будуть писати релевантний під ваш постової пост і вже не в жодному разі не будуть робити саме релевантний під вас title. Не кажучи вже про інших елементах внутрішньої оптимізації сторінки донора.

У більшості випадків я не обмежуюся лише постовими, а підключаю ще й gogetlinks. Тому ефект від постових як посилань оцінити складно, а вже тим більше спрогнозувати їх потрібну кількість.

Крім того, є ще кілька методів линкбилдинга, які я не хочу озвучувати в паблике. Але не суть. Зазвичай для досягнення потрібних позицій я роблю наступним чином:

  • оптимзирую цільову сторінку під запит, в тому числі формую потрібний контент
  • чекаю індексації в пошукових системах
  • дивлюся поточні позиції і додаю посилання
  • оцінюю результат і додаю посилання, при цьому методи посилального намагаюся використовувати різні
  • після досягнення результату його підтримую

Таким чином кількість посилань «вгадати» складно.

Йдемо далі. Позиції ми отримали. Отримали і трафік, кількість якого так само залежить від певних чинників, зокрема від «клікабельності» фрагменту, від «клікабельності» заголовка. Причому ідеальної формули не буває, все залежить від користувача, кожен з яких на «своїй хвилі». Один клацне по топу 3, а інший топ 10. І тут точно не вгадаєш.

Тепер я сподіваюся зрозуміло, яким відповідь на питання в заголовку поста.

Як показує практика, немає сенсу ставити за мету визначити залежність між кількістю куплених посилань і кількістю уніків на добу. Повторю фразу Платона Щукіна — працюйте над сайтом, розвивайте його, і все у вас буде чудово. Чого вам, власне, і бажаю.

Терехов.

Постової для колись Безколесного — http://blogicus.ru/.

Відео сьогодні як раз для середовища — рекомендую переглянути і подумати про те, що ви будете робити в четвер, п’ятницю, а потім і у вихідні.