Звідки Перспективний блогер трафік видобуває

124

Свій блог blogto4ka.ru я, Козачук Олександр, завів на початку 2009 року, щоправда, більш-менш нормально до теми блогінгу підійшов лише до кінця року ? . Ось так довго раздуплялся. Мабуть, мій блог можна назвати неординарною, т. к. трафік на ньому переважно завжди був пошуковим. Так-так, це я вже через великий проміжок часу зрозумів, що більшість людей вважають, що трафік на блог повинен бути переважно з форумів, соц. мереж і т. п. Я ж з самого початку був впевнений, що трафік там повинен бути пошуковий, і над тим і працював, аж поки не почав робити проекти один за іншим, і трафік на блог відійшов на останній план, а сам блог став вже більше щоденником, ніж майданчиком заробітку. Загалом, за час ведення вдалося домогтися в районі 500-600 відвідувачів/добу з пошукових систем. Така цифра вийшла в чому і завдяки сміттєвого трафу типу «Як схудла Інна Воловичева«.

Розкладу-ка по поличках, що так до чого.

Статистика блогу Блогточка.ру за лютий (відвідувачів/добу)

  • yandex.ru — 233
  • google.ru — 103
  • інші — 94
  • google.com.ua — 63
  • yandex.ua — 40
  • закладки — 24
  • go.mail.ru — 20
  • google.com — 17
  • соціальні мережі — 1.3
  • twitter.com – 0.25

Власне, як я і говорив, у мене абсолютно немає трафіку з форумів (т. к. я там не тусуюсь), зовсім мало трафіку з твіттера і соціальних мереж, зате я не обділений увагою пошукових машин ? .

Приблизно така ж ситуація і з абсолютно всіма іншими моїми сайтами. Раз вже тема про блоггинге, то наведу статистику ще одного специфічного блогу — мого киноблога з рецензіями на фільми, що я на початку задумав вести, щоб зливати трафік на киноперцев з їх шикарним конвертом, а потім, коли трохи промацав нішу і зрозумів, що моя ідея була з самого початку приречена на провал, став вести його просто для душі, як щоденник переглянутих фільмів.

Статистика киноблога Киноинемцы.ру за лютий (відвідувачів/добу)

  • yandex.ru — 59
  • google.ru — 11
  • Інші — 3.1
  • yandex.ua — 2.6
  • go.mail.ru — 2.2
  • закладки — 1.2

Трафік з соц. мереж, твіттера і форумів тут становить буквально пару чоловік. Думаю, в темі кіно можна було б куди більше людей залучити саме з соц. мереж, оскільки багато хто не проти почитувати нормальні кинорецензии, а не тупі коменти типу «фільм клас», перед тим як зважитися купити квиток на кіносеанс. Одного разу для цього блогу один залітний відвідувач мені навіть надіслав свій власний відгук про фільм, щоб я розмістив його на сайті. Було дуже приємно вперше в житті отримати безкоштовний унікальний контент, і на той момент я навіть закрив очі на його якість ? , адже це було все одно що визнання цінності твоєї роботи.

Щоб я не здався вам занадто нудним, веселе відео «Менеджер vs Геймер»:

На цьому, мабуть, все. Успіхів та визнання плодів вашої роботи всім читачам блогу Терехова!