Вистачить просувати чужі сайти…

697

І заробляти на цьому тільки на пиво. У вас були клієнти на просування? Ви їх просували успішно чи не дуже? Якщо просували успішно, то бачили як ріс оборот ЇХНЬОГО бізнесу? Прикидали, скільки наскільки більше ВОНИ стали заробляти, тому що по комерційному запитом купити порш каєн ВОНИ потрапили в топ 1 яндекса в московській видачі? А ви так і залишилися оптимізатором-фрілансером і все ще їздите на громадському транспорті?

Вмієте просувати сайти? Розбираєтеся в html? Є свій хостинг і прямі руки? Вмієте писати унікальні тексти? Є час, який ви не знаєте куди витратити і тому ввечері під пивко дивіться старі фільми, завантажені з торентів? Якщо на половину запитань ви відповіли так, читаємо далі і вникаємо, як почати просувати СВОЇ сайти замість клієнтських і заробляти на цьому САМОМУ.

Сам спочатку просував тільки клієнтські сайти, а потім зрозумів, що набагато цікавіше і що головне, прибутковіше, робити свої ресурси і самому їх просувати, тим самим здобуваючи трафік, який потім можна монетизувати. При цьому відповідальність залишається тільки перед самим собою, а не перед кимось ще.

Якщо ви просували «чужі» інтернет магазини, то можете уявити, скільки там роботи по внутрішній оптимізації. І як складно буває часом достукатися до клієнта, щоб він замовив тексти з описами, написав гарні тексти для сторінок «про компанії», і їм подібним. І одразу ж думка — от якщо б це був мій інтернет магазин — я б все швидко зробив тому що це треба.

Буває інше. Сайт ви нарешті причесали, трафік пішов, а у клієнта кульгає логістика і оффлайн складова. А ви приміром сидите на відсотках з продажу, а тут у клієнта продажу тупо не йдуть з-за неписьменного менеджменту. Винен знову оптимізатор.

Є панацея від цих бід — товарні партнерки зі своїми шопами. У них все в порядку з логістикою, з супортом з усіма оффлайн нюансами. Вам треба лише поставити шоп і видобувати на нього пошуковий трафік. Транзакції/продажу/суппортинг/доставка — це вже не ваша турбота.

І така партнерка сама постукала — це powerpartners.ru. Навесні найвищий профіт серед товарних буде саме з неї: генератори, стабілізатори та інша техніка даної тематики стає сильно затребувана саме навесні. Відповідно у нас є час, щоб заздалегідь приготуватися до видобутку трафіку в тому числі з пошуку і його конвертації в гроші.

Вистачить просувати чужі сайти...

Партнерка powerpartners.ru пропонує заробити на продажі електрики. Для цього є скрипт інтернет магазину. Наочний приклад магазину — stabilisator.ru. Вся логістика, супорт, доставка та акаунтинг реалізовані на стороні партнерки. Наше завдання — залучення трафіку і заробіток.

Вистачить просувати чужі сайти...

Просування свого інтернет магазину

Піти можна двома шляхами. Перший і найпростіший — купівля трафіку, очевидно що в директе. Налаштувати рекламну кампанію, закинути грошиків, націлити під Москву і дивитися на конверсію. Це самий нетрудозатратный шлях і він не для джедаїв.

Другий шлях — SEO оптимізація і залучення трафіку з пошуку. Для цього доведеться попрацювати над магазином. Основна проблема, з якими стикається сайт з дефолтний магазином — це афіліат фільтр від яндекса (google трафіку з конверсією дуже мало).

Афіліат ловиться (перевірено на практиці вже для даної тематики) з наступних причин:

  • однакова структура магазину
  • однаковий дизайн (хоча є кастомізація, але все ж)
  • однакові контакти (email адреса і телефон)
  • дефолтний опис товарів в магазині (неунікальні тексти)
  • дефолтні тексти на самому сайті

Ось з цими пунктами і треба боротися. Розглянемо як це правильно зробити. Сайм шоп (магазин) дуже просто ставиться на хостинг — всього лише копіюванням файлів. База не потрібна. Рекомендую спочатку все це залити на локалхост і там вже робити всі маніпуляції (як показує практика, навіть якщо закрити сайт в роботсе, то яндекс все одно приходить на сайт і зжирає його, але не показує в пошуку; а зжирає він як раз те, що швидше за все потім потрапить під аффіліаты і звідти витягнути буде проблематично — а це вже втрата часу до піку продажів). Тому краще на локалі магазин причесати і вже потім викласти на загальний огляд в глобальну мережу. Тепер пройдемося по пунктах.

Зміна структури магазину

Структура партнерського магазину може бути легко змінена під будь-які потреби. Насамперед під потреби неаффилированности. Особисто я рекомендую спробувати повністю структуру переінакшити (тут вже ваша фантазія повинна спрацювати в потрібну сторону). Можна виділити додаткові категорії. Про те як це зробити описано тут. Для того, щоб описати нові типи угруповання товарів, знадобиться так само опис структури XML-файлу товарів.

Кожну категорію необхідно доповнити текстовим описом, яке буде однозначно характеризувати її насамперед для потенційного покупця, а потім вже для пошукового робота. Це разова «важка» робота, яку треба зробити тільки один раз і забути :). Не лінуйтеся.

Ось приклади нестандартних угруповань товару:

Вистачить просувати чужі сайти...

Не забуваємо про meta meta keywords і description. Подумайте про те, який сніппет зробить яндекс якщо ви не заповніть поля. Детальніше за структурою тут.

Зміна дизайну

Код партнерського магазину в системі PowerPartners.ru повністю відділений від його зовнішнього представлення (теми). Зовнішній вигляд магазину визначається лише темою (набір шаблонів) і не залежить від php-коду самого магазину (за аналогією з wordpress якщо на пальцях).

Для роботи партнерського інтернет магазину використовуються такі файли шаблону:

  • index.tmpl — головна сторінка магазину
  • cat.tmpl — список товарів в обраній категорії
  • product.tmpl — опис товару
  • page.tmpl — відображення інформаційної сторінки
  • cart.tmpl — кошик товарів покупця
  • order.tmpl — сторінка оформлення замовлення
  • complete.tmpl — повідомлення про успішне прийняття замовлення

Для зручності, більшість тем оформлення використовують додатково шаблони загального заголовка і нижнього колонтитула, які підключаються в усі шаблони теми директивою TMPL_INCLUDE:

header.tmpl — верхній колонтитул, загальний для всіх сторінок теми

footer.tmpl — нижній колонтитул, загальний для всіх сторінок теми

Детальніше за зовнішнім виглядом тут.

Редагування контактів

Тут все непросто, але вихід є. Прямий московський номер купується і з нього робиться редирект на основні контакти менеджерів. Номер купити приміром можна тут http://uiscom.ru/. Це особисто ваші вкладення, але якщо ви зробите все як треба, вони потім відіб’ються.

З email особливих проблем немає. Робите його на домені і потім з нього редиректите на email партнерки.

При цьому через супорт вказуєте ваш новий телефон, з якого йде редирект, мило і адресу сайту (на всякий). Таким чином ви прив’яжете свої «партнерські» дзвінки і листи, а вам як наслідок будуть нараховуватися партнерські винагороди.

Найпростіший/тупий/безкоштовний варіант — зробити телефон картинкою. Але я думаю що яндекс скоро це навчиться розпізнавати.

Зміна описів товарів

Для початку краще «позбутися» від більшості товарів і залишити штук 5, над якими щільно попрацювати в плані уникализации. Як їх уникализировать?

У товарів є короткі і докладні описи. Поміняти відповідно треба і ті, і інші.

Докладні описи товарів зберігаються в html файли в каталозі /products/html/, при цьому ім’я файлу відповідає коду товару. Наприклад, стабілізатор напруги «СНВТ-10000/1» визначається кодом snvt-10000 і його детальний опис, відображене на сторінці http://xxxxx.ru/product.php?product=snvt-10000 знаходиться у файлі /products/html/snvt-10000.htm.

Для того, щоб дати товару нове, унікальне опис, його необхідно помістити його в файл з розширенням .htm і ім’ям, відповідному коду товару і розмістити файл у каталозі /custom/products/html/. Так, для створення нового опису для стабілізатора напруги «СНВТ-10000/1» необхідно створити файл /custom/products/html/snvt-10000.htm, помістивши в нього текст.

Докладніше з детальним описам тут.

Короткі описи зберігаються в xml файлі. Для їх зміни, створюється новий xml файл. Детальніше тут

Зміни описів на сайті

За замовчуванням, партнерський магазин містить наступні сторінки:

  • about.htm — Загальна інформація про магазин та графіку його роботи
  • products.htm — Інформація про продукцію і торгових марках.
  • contacts.htm — Контакти менеджерів з продажу та сервісної служби.
  • delivery.htm — Інформація про способи оплати та доставки.
  • articles.htm — Сторінка навігації за статтями (список статей).
  • article_zachem_nuzhen_stabilizator.htm — Приклад статті.

Статті, призначені для пошукового просування інтернет-магазину, рекомендується називати з використанням префікса article_, оскільки в подальшому це дозволить згрупувати їх з використанням ЧПУ. Статті можна писати на тему:

  • як вибрати стабілізатор
  • навіщо потрібен стабілізатор
  • як вибрати генератор
  • як вибрати стабілізатор двофазний
  • як вибрати трифазний стабілізатор

Далі ви вже самі розберетеся. Семантичне ядро скласти не проблема. Орієнтуйтеся на Московський регіон — звідти повалить основний потік клієнтів.

Алгоритм створення та просування свого шоку

  • Реєструємося в партнерці powerpartners.
  • Викачуємо шоп і заливаємо його на локал хост.
  • Регаем домен, для нього робимо всі налаштування на локалхосте, по розуму вішаємо текстову заглушку і трохи посилаємося на неї.
  • Залишаємо 5 товарів і працюємо над ними (уникализация).
  • Кастомизируем сам шоп, щоб не був схожий на початковий.
  • Розбираємося з контактами: телефоном, милом, адресою.
  • Збираємо воєдино уникализированный магазин і витягуємо його в глобальну мережу.
  • Очікуємо індексації, дивимося на реакцію яшки.
  • Пробуємо налити трафив з діректа щоб подивитися реакцію юзерів і на конвертацію.
  • Займаємося SEO просуванням.
  • Аналізуємо-аналізуємо-аналізуємо.
  • Поступово викочуємо нові уникализированные товари і просуваємо так само їх.
  • Аналізуємо-аналізуємо-аналізуємо.
  • Профіт