RepoMetr.com — новий цікавий стартап

83

RepoMetr.com — новий цікавий стартап, покликаний зібрати інформацію про репутацію онлайн діячів в одному місці. Тобто по суті справи ця якась соціальна мережа, в якій користувачі «співпрацюють один з одним минаючи сам ресурс і тим самим встановлюють довірчі відносини і викладають рівень цієї довіри в паблік. Припустимо, замовив у мене творець сайту traffic.xxx seo аудит сайту, я його провів, прислав результати, замовник залишився дуже задоволений і плюсанул мені в карму — можна Терехову довіряти, значить.

RepoMetr.com — новий цікавий стартап

Переваги сервісу

Якщо у розробників все вийде як планується, то сервіс може отримати аудиторію масштабу «працюючого» рунета, розділену мінімум на два, тому що дуже багато народу в мережі воліють ніяк не афішувати свої навички та вміння, я маю на увазі вебмастера. А от всякі дизайнери, програмісти, малювальники, рекламщики і тд, ті аудиторія сервісів freelance.ru, weblancer.net і їм подібним — це як раз цільова аудиторія. Можливо, я трохи погарячкував, визначивши масштаб як працездатний рунет розділений навпіл, але тим не менш.

У чому перевага перед тим же фрілансом — це можливості вийти тільки з аудиторії майданчики і зробити крок вище, на сторонні ресурси. Той же фріланс міг зробити АПІ і поширювати свою систему репутацій (або аналог, чесно, не знаю як там у них :)) на інших ресурсах, але першим це зробив якраз RepoMetr. Наскільки я знаю, АПІ вони вже пишуть або навіть вже дописують.

Ще один плюс — вільна поки що в рунеті ніша (щодо буржунете не в курсі). Якщо власники грамотно будуть працювати у своєму напрямку і стимул поставити їх кнопку собі на сайт буде рівнозначним, наприклад кнопці лайка фейсбуку, то сервіс гарантовано матиме успіх.

Недоліки сервісу/ідеї

В першу чергу, не так у нас багато людей, хто захоче «палити» себе і свої послуги, і як наслідок, свою репутацію. Наприклад я ніколи не «викладатися» на фрілансі з пропозицією своїх послуг. У мене інше джерело клієнтів — це блог. І мені немає сенсу знаходити клієнтів через репометр і «збирати» позитивні відгуки про себе.

Ще одним недоліком бачу відсутність інтеграції з соціальними мережами. Можливо десь це і плюс, але в цілому однією з задач, яку необхідно вирішити розробникам — це зібрати активну аудиторію на самому сервісі і не використовувати всю міць соціальних мереж типу контакта і фейсбука було б не зовсім логічно. Наприклад, можна буде интегировать авторизацію через фейсбук та/або контанкт.

Немає даних про BL користувачів, хоча ця інформація була б досить корисною і наочною. Після впровадження цієї фічі на webmasters.ru багато користувачів захотіли викладати в паблике дані свого BL з метою підвищення лояльності до людини, який ховається за ніком.

Разом

Як стартап, сервіс цікавий, але до повноцінного проекту треба ще працювати і працювати. Наскільки я зрозумів, сервіс може бути корисний не тільки онлайн, але і оффлайн діячам, якщо проводити паралель з тими ж соціальними мережами (скільки ж цих оффлайнщиках в соціалках заробляють вебмастера…). Можливо описане мною вище вже реалізовується, але на даний момент я цього не помітив. В цілому цікаво буде подивитися, що буде з проектом через півроку і ще через рік, а через два можливе на моєму блозі з’явиться кнопчка репометра юзера terehoff. Удачі в розвитку і реалізації ідей.

До речі — ось ссилочка на мій профіль — плюс.)

Терехов.

Відео сьогодні про те, як проходили Червоні Вітрила 2011 в Пітері. У слід році постараюся на них вибратися, це дуже захоплююче видовище.