Знову про поведінкові в google і ранжування

587

Спешали для Сеодеда: створення платного сайту.

Там в Хургаді пара свіжих думок прийшло — мабуть місцевий алкоголь в алл інклюзиві в помірних дозах як то благодатно впливає на роботу мозку, ну і сонце з морем теж. Спостерігаючи за просуванням і ранжируванням декількох ресурсів прийшов до наступних висновків. Поговоримо про google, не одним яндексом ми живі.

В конкурентних тематиках в топі зазвичай тримається якась стара статична сторінка з тонною корисного контенту, красивими унікальними картинками і тд. Навіть ретвітів з релайками не завжди повинно бути необхідно. Конкурентів досить легко посунути як вгору, так і вниз, для цього цілком достатньо гогетлинкса з ротапостом. Раз і вперед. Чим жирніше тематика, тим більше грошей на посилання потрібно злити. Мається на увазі, що хороші майданчики ви вмієте шукати і так само добре вмієте переконувати вебмайстрів розміщувати посилання красиво і результативно.

Де ж тут поведінкові? Для цього треба перейти до інших видів подачі інформації. Скажімо так — старі статичні сторінки дають відповіді на фундаментальні питання типу: як побудувати літак. Вони відмінно сидять в індексі і вилітають в серпі. Якщо говорити про часто оновлювані ресурси, наприклад блоги та сайти новин (так само сайти, на яких є новинні розділи), то такі сторінки в серп вилазять наступним чином:

  • після публікації необхідно потрапити в індекс (для цього працюють RSS, twitter, лайки ті ж)
  • google bot повинен швиденько пробігти, зберегти кеш сторінок і відповідно визначити її (сторінки) релевантність;
  • і після цього показати в серпі по тим чи іншим запитам.

Тут є кілька нюансів. Є google news, є google blog search, тепер ще є і google+1, є загальний google, який все це в собі агрегує. Виходячи з моїх спостережень, і там і там видача відрізняється (при ранжируванні використовується в тому числі і час публікації), хоча в загальному google всі ці дані агрегуються.

Мінуси «новинних» або «свежеопубликованных» сторінок перед статичними:

  • молодий індекс;
  • відсутність природних прямих посилань;
  • відсутність поведінкових (мало хто встиг прочитати дану сторінку).

Плюси «новинних» або «свежеопубликованных» сторінок перед статичними:

  • дійсно свіжий і актуальний контент;
  • можливість бути процитованими при умові унікальності і «бомбовости» публікації;
  • попадання в різні тренди (по можливості).

Ну а тепер про самі горезвісні поведінкові. Запити які у нас з вами бувають? На конференціях кажуть що такими:

  • Інформаційні запити (скільки років Терехову?)
  • Навігаційні запити (де відпочити в Єгипті)
  • Транзакційні запити (купити путівку в Єгипет)

А тепер подумайте, які з цих запитів швидше за все схильні до впливу поведінкових в google, якби ви самі розробляли пошуковик? Мені здається що інформаційні. А ось для навігаційних і транзакційних при інших рівних умовах оцінити вплив поведінкових факторів складно, точніше навіть не вплив, а оцінку. Поки не зовсім чітко бачу, як google може оцінити виконану транзакцію (покупку в інтернет магазині приміром).

У Казані представники google заявили, що як такі поведінкові явним чином вони не враховують — є якийсь «шум», який вони аналізують. Якщо буде щось яскраво видатне, вони його будуть використовувати, але не раніше, ніж він з’явиться. Судячи з доповіді Дмитра Єремєєва (fix.ru), для google в даний момент всі так само важлива текстова релевантність.

Про поведінкові під google. Якщо хочете побудувати собі надійний фундамент, постарайтеся прокачати старі статичні сторінки трафіком зі свого ж сайту, а так само з інших трафиковых ресурсів. Не забувайте про якість та отримайте топ. При необхідності штовхати ссылаками. Це мої особисті спостереження. Такого ажіотажного явища, як «вплив поведінкових факторів на ранжування в google порівняно в яндексі немає. Усе це говорилося про google.ru. В google.com все трохи по іншому. Успіхів.

Терехов.

Постової — Онлайн бізнес у Білорусі

А ось таку отруйну «тварь» я бачив буквально вчора на глибині 8-9 метрів, куди пірнав з трубкою і маскою без ласт. Море дуже солоне, виштовхує вгору, треба постаратися, щоб зануритися.